Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kociak500

Nie odpala po wymianie swiec

Polecane posty

Mam spory problem Wymieniłem przewody WN i świece Po złożeniu wszystkiego do kupy auto nie odpala Zaczyna kręcić po czym słychać jakiś strzał i nie odpala z pod maski widać jakiś biały dym o jakimś dziwnym zapachu jak by elektryki ale nie jestem pewny Kable zmieniałem każdy po kolei wiec nie powinny być zamienione Komputer nie pokazuje żadnych nowych błędów Silnik x25xe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a przed wymianą jakie były objawy ? sprawdz dokładnie kable jak strzela , pewnie iskry nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przed wymiana trochę szarpal na gazie Spróbowałem odpalić jeszcze raz i dalej to samo odpali pochodzi sekundę albo krócej słychać jakiś dziwny dźwięk jak by strzał i gaśnie Kable niby podłączone dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to teraz posprawdzaj czy jest iskra na każdej świecy i każdym kablu WN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I sprawdź czy poprawnie podłączyłeś kable tzn. w poprawnej kolejności

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś sprawdziłem wszystko jest dobrze podłączone Wyjalem najpierw 3 świece z przodu przyłożył do obudowy silnika i kazałem komuś zakręcić rozrusznikiem i była iskra na każdej swiecy i dodatkowo z rury kolektora ssacego z lewej strony poszedl ogień na chwile Potem wykręciłem tylne świece i chciałem sprawdzić iskre na wszystkich świecach na raz ale już na żadnej nie było Pomyślałem ze może jakiś bezpiecznik wysadzilo po takim sprawdzaniu Wszystkie jednak były dobre skręcilem wszystko i dalej nie odpala Tym razem zakręci odpali na pół sekundy słychać kilka strzałów i gaśnie. Czy to może być cewka lub coś z rozrzadem? I czy mogło od takiego sprawdzania swiec wysadzic jakiś bezpiecznik jeśli tak to jaki?

Edytowano przez Kociak500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik raczej odpada. Rozrzad by mogl tlumaczyc strzaly ale takim dziwnym trafem cos by sie zrobilo ? Mi to dalej wygladana podlaczenie kabli w zlej kolejnosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie każdy kabel po kolei najpierw dołączyłem podłączyłem nowy i dalej następny dopiero odołączyłem itd Wiec raczej pomyłka odpada a rozrząd chyba sam by się nie przestawił od stania w garażu ale jakoś dziwnie strzela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie telepie sie jak zapali ? Mi to wyglada na brak iskry na jakiejs swiecy z tym ze powinien odpalic tym bardziej ze to v6. Ale jak piszesz ze na tylnych swiecach nie bylo iskry to spruboj na jednej starej swiecy czy bedzie iskra . Jak nie to moze cewka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podmień miejscami świece te na których iskra była i te na których jej nie ma, będzie cokolwiek wiadomo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jak możesz to załatw cewkę na podmianę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jak chciałem sprawdzić tylne świece to sprawdzałem tez przednie drugi raz i nie było wtedy żadnej iskry albo jej nie widziałem Akumulator tez był słaby i może za słabo wtedy zakręcil Niepotrzebnie słuchałem muzyki. Przed wymiana było wszystko ok wiec chyba tak nagle by cewka nie padła I z załatwieniem na podmiane może być problem Da się ją jakoś sprawdzic miernikiem?

Jeszcze dla pewności powiedzcie mi czy dobrze liczyłem cylindry i wyjścia na cewce

Od strony podszybia od lewej cylindry to 1 3 5 a od strony przodu auta 2 4 6

I cewka od góry od strony przodu auta 4 6 2 i dół 1 3 5

A zapomnialem jeszcze odpisac czy telepie Troszke telepie ale ciezko stwierdzic bo jest odpalony tylko chwile

Edytowano przez Kociak500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie jest ponumerowane na wyjsciach cewki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jest ale z gory nie widac a nie chce dalej rozkrecac zeby sie dowiedziec wole spytac doswiadczone osoby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pomoge bo nie mam tego auta moze koledzy co maja 2.5 niech powiedza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu masz opisane jak sprawdzić czy cewka dostaje z

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Może cewka poleciała albo wiązkę ruszyłeś i się posypała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4 6 2

1 3 5

Jest prawidłowe.

Edytowano przez DamianDlugi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Auto dalej stoi Oddałem wkoncu do mechanika ale on tez rozkłada ręce Po naprawie wyskoczylyvmi 2 nowe błędy 1111 i 1110 ale nie wiem jaki one mają wpływ na odpalanie auta Może coś uszkodziłem przy zdejmowaniu dolotu i dlatego błąd tych zaworkow Mechanik mówi też ze strzaly są tylko na przednich cylindrach a tylne chodzą dobrze Podłączone na pewno dobrze i wtyczki od zaworkow zamykajacych klapki w kolektorze tez dobrze

Edytowano przez Kociak500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a iskra na każdej świecy jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest na każdej nawet kable była zamienione na te stare ale nic z tego Odpala na chwile trochę postrzela i gasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A świece na pewno masz dobrane odpowiednie? Napisz dokładny model

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swiece Ngk 23 Dokładnego modelu nie pamiętam ale był taki sam jak na starych świecach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałeś coś czy dalej nie zapala?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narazie Oddałem do mechanika ale on tez rozkłada ręce Miał jeszcze zajrzeć do rozrządu czy nie jest przeskoczył Ale od samego stania to wątpię Ale zobaczymy

Już wszystko zrobione Okazało się ze przeskoczył rozrząd na parzystych cylindrach o 2 ząbki Tylko zastanawia mnie od czego bo w sumie auto tylko stalo w garażu jak zmieniałem świece Ale najważniejsze że już działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...