Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kociak500

Nie odpala po wymianie swiec

Recommended Posts

Mam spory problem Wymieniłem przewody WN i świece Po złożeniu wszystkiego do kupy auto nie odpala Zaczyna kręcić po czym słychać jakiś strzał i nie odpala z pod maski widać jakiś biały dym o jakimś dziwnym zapachu jak by elektryki ale nie jestem pewny Kable zmieniałem każdy po kolei wiec nie powinny być zamienione Komputer nie pokazuje żadnych nowych błędów Silnik x25xe

Share this post


Link to post
Share on other sites

a przed wymianą jakie były objawy ? sprawdz dokładnie kable jak strzela , pewnie iskry nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed wymiana trochę szarpal na gazie Spróbowałem odpalić jeszcze raz i dalej to samo odpali pochodzi sekundę albo krócej słychać jakiś dziwny dźwięk jak by strzał i gaśnie Kable niby podłączone dobrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

to teraz posprawdzaj czy jest iskra na każdej świecy i każdym kablu WN

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sprawdź czy poprawnie podłączyłeś kable tzn. w poprawnej kolejności

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś sprawdziłem wszystko jest dobrze podłączone Wyjalem najpierw 3 świece z przodu przyłożył do obudowy silnika i kazałem komuś zakręcić rozrusznikiem i była iskra na każdej swiecy i dodatkowo z rury kolektora ssacego z lewej strony poszedl ogień na chwile Potem wykręciłem tylne świece i chciałem sprawdzić iskre na wszystkich świecach na raz ale już na żadnej nie było Pomyślałem ze może jakiś bezpiecznik wysadzilo po takim sprawdzaniu Wszystkie jednak były dobre skręcilem wszystko i dalej nie odpala Tym razem zakręci odpali na pół sekundy słychać kilka strzałów i gaśnie. Czy to może być cewka lub coś z rozrzadem? I czy mogło od takiego sprawdzania swiec wysadzic jakiś bezpiecznik jeśli tak to jaki?

Edited by Kociak500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezpiecznik raczej odpada. Rozrzad by mogl tlumaczyc strzaly ale takim dziwnym trafem cos by sie zrobilo ? Mi to dalej wygladana podlaczenie kabli w zlej kolejnosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie każdy kabel po kolei najpierw dołączyłem podłączyłem nowy i dalej następny dopiero odołączyłem itd Wiec raczej pomyłka odpada a rozrząd chyba sam by się nie przestawił od stania w garażu ale jakoś dziwnie strzela

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie telepie sie jak zapali ? Mi to wyglada na brak iskry na jakiejs swiecy z tym ze powinien odpalic tym bardziej ze to v6. Ale jak piszesz ze na tylnych swiecach nie bylo iskry to spruboj na jednej starej swiecy czy bedzie iskra . Jak nie to moze cewka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podmień miejscami świece te na których iskra była i te na których jej nie ma, będzie cokolwiek wiadomo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jak możesz to załatw cewkę na podmianę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie jak chciałem sprawdzić tylne świece to sprawdzałem tez przednie drugi raz i nie było wtedy żadnej iskry albo jej nie widziałem Akumulator tez był słaby i może za słabo wtedy zakręcil Niepotrzebnie słuchałem muzyki. Przed wymiana było wszystko ok wiec chyba tak nagle by cewka nie padła I z załatwieniem na podmiane może być problem Da się ją jakoś sprawdzic miernikiem?

Jeszcze dla pewności powiedzcie mi czy dobrze liczyłem cylindry i wyjścia na cewce

Od strony podszybia od lewej cylindry to 1 3 5 a od strony przodu auta 2 4 6

I cewka od góry od strony przodu auta 4 6 2 i dół 1 3 5

A zapomnialem jeszcze odpisac czy telepie Troszke telepie ale ciezko stwierdzic bo jest odpalony tylko chwile

Edited by Kociak500

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie jest ponumerowane na wyjsciach cewki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie jest ale z gory nie widac a nie chce dalej rozkrecac zeby sie dowiedziec wole spytac doswiadczone osoby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie pomoge bo nie mam tego auta moze koledzy co maja 2.5 niech powiedza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu masz opisane jak sprawdzić czy cewka dostaje z

Please login or register to see this link.

Może cewka poleciała albo wiązkę ruszyłeś i się posypała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 6 2

1 3 5

Jest prawidłowe.

Edited by DamianDlugi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto dalej stoi Oddałem wkoncu do mechanika ale on tez rozkłada ręce Po naprawie wyskoczylyvmi 2 nowe błędy 1111 i 1110 ale nie wiem jaki one mają wpływ na odpalanie auta Może coś uszkodziłem przy zdejmowaniu dolotu i dlatego błąd tych zaworkow Mechanik mówi też ze strzaly są tylko na przednich cylindrach a tylne chodzą dobrze Podłączone na pewno dobrze i wtyczki od zaworkow zamykajacych klapki w kolektorze tez dobrze

Edited by Kociak500

Share this post


Link to post
Share on other sites

a iskra na każdej świecy jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest na każdej nawet kable była zamienione na te stare ale nic z tego Odpala na chwile trochę postrzela i gasnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

A świece na pewno masz dobrane odpowiednie? Napisz dokładny model

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swiece Ngk 23 Dokładnego modelu nie pamiętam ale był taki sam jak na starych świecach

Share this post


Link to post
Share on other sites

a sprawdzałeś coś czy dalej nie zapala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narazie Oddałem do mechanika ale on tez rozkłada ręce Miał jeszcze zajrzeć do rozrządu czy nie jest przeskoczył Ale od samego stania to wątpię Ale zobaczymy

Już wszystko zrobione Okazało się ze przeskoczył rozrząd na parzystych cylindrach o 2 ząbki Tylko zastanawia mnie od czego bo w sumie auto tylko stalo w garażu jak zmieniałem świece Ale najważniejsze że już działa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...