Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
soko

Vectra gaśnie po 15 sek , zapowietrzanie ?

Polecane posty

Witam. od paru dni mam problem z moja viki 2.0 diesel. Odrazu przepraszam ADMINOW bo nie wiem czy w dobrym dziale pisze.

Viki pali mi od strzala ale po 10sek gasnie. ponowne jej dpalenie to heblowanie na rozruszniku tak jak by sie zapowietrzala.

Wiec zalazylem gruszke z zaworkiem jednostronnym 10cm przed filtrem, bo myslalem ze paliwo mi ucieka. lecz paliwo nie ucieka jest w gruszcze i dalej sie to dzieje. Lecz gruszke mi zasysa i robi sie zniej nalesnik.

Sprawdzalimy ja komputerem boshowskim i zadnych usterek nie pokazuje . ba nawet mechanik zwiekszyl jej dawke rozruchowa co by nie gasla lecz to tez nie pomoglo. Filter jest caly , nie ma przeciekow.

Nie wiem juz co moze jej byc juz 2 mechanikow mi nie pomoglo .

Macie jakis pomysl ? mieliscie kiedys podobny przypadek ,.

EDIT

Edytowałem tytuł na jakiś normalny

Edytowano przez neo_82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skoro zasysa gruszkoe to bym sprawdzil czy smog w zbiorniku nie jest zapchany lub przewody pomiedzy gruszka a zbiornikiem.a odkrec korek wlewowy od zbiornika i sprawdz czy podcisnienie sie nie robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gruszke doprowadzilem do porzadku [ zeby nie byla nalesnikiem ] odpowietrzylem . odkrecilem korek wlewowy i tez sie robi podcisnienie i gruszka robi sie jak nalenik.

Ale jak by bym smog zapchany albo przewody to wogole nie moglbym jezdzic bo paliwo by nie dochodzilo . a ja normalnie jezdze tylko problem mam z odpaleniem [ 1raz pali od strzala po 10-15sek gfasnie i musze heblowac ] ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmień opis auta w awatarze bo w vectrach nie ma TDI

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przelewy, miałem to samo z 6 lat temu w Astrze II 2.0DTI. Wymieniasz przewody przelewowe i po problemie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To już by się dawno zapowietrzył a jemu odpala od strzała jak pisze.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego, gdybym przez to nie przechodził to bym się nie udzielał w tym temacie. Moja Astra odpalała od strzała, po czym po takim samym czasie gasła, później kręciłem ją konkretnie, psikając auto startem, żeby szybciej załapała. Diagnoza "spec" mechaników w warsztacie renomowanej firmy: "siada pompa" już chcieli kasować 1500zł. Pojeździłem po innych warsztatach, mechanik wymienił przewody przelewowe, warte dyszkę i za robociznę z myciem silnika skasował jeszcze 7 dyszek. Spora oszczędność, zawsze to ponad 1400zł w kieszeni.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bo jest źle założona powinna być zgodnie z kierunkiem przepływu paliwa. Zdejm wężyk paliwowy z gruszki od strony od baku i załóż na nią dodatkowy wężyk i włóż go do bańki z paliwem i odpalaj i patrz czy ci robi się naleśnik .

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziadek jak dla mnie to pompa jest OK. Auto odpala, jeździ, błędów brak. Tylko gaśnie tuż po pierwszym odpaleniu - książkowy przykład zapowietrzającego się układu. A że czas od odpalenia do zgaśniecia jest krótki - szukałbym nieszczelności od pompy włącznie w kierunku silnika. Czyli od przelewów bym zaczął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Prosze Pana.po 1 gruszka jest z zaworkiem jedno stronnym i jest w dobrym kierunku zalozona tak jak strzalka pokazuje inaczej paliwo by nie przechodzilo do filtra.

po 2. napisze jeszcze raz . Podchodze rano do viki, pierwsze odpalenei jest od strzala gdzie po 10-15sek mi gasnie i teraz zeby ja odpalic musze ja heblowac na rozruszniku tak jak by paliwa nie bylo a paliwo w gruszcze jest.....

Tylko potem jak juz odpali to w ciagu dnai w exploatacji moge ja gasic odpalac i nic sie nei dzieje. ta szopka zaczyna sie jak auto postoji dluzej niz 3h bez odpalania.

Edytowano przez soko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i to potwierdza, że nieszczelność jest bliżej pompy lub silnika. Masz ręczną gruszkę to spróbuj nią wytworzyć (przed odpaleniem po kilku godzinach) takie ciśnienie które wypcha powietrze z układu przez nieszczelność - być może usłyszysz syczenie i znajdziesz to miejsce lub też pojawi się wyciek ropy. Szukaj w okolicach pompy oraz na przelewach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok postaram sie jak bd tylko ja odpalal . jak tylko uporam sie z usterka napewno tu to opisze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki wszystkim za porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałem co jest grane, a tu dalej doszukujecie się o co chodzi. Przecież miałem wszystko to samo, nie ma co drążyć tematu, wymieniaj przelewy i trzeba zamykać temat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piotrek uważaj żeby Cię ta pewność siebie kiedyś nie zaskoczyła. Poczekamy, zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety komplet przewodow przelewowych mechanik mi wymienil na orginalny rozmiar i d*** blada to samo:( jutro bd sprawdzal zawor cisnieniowy bo dostalem info ze moze szwankowac i paliwa nie trzyma w obiegu tylko przez niego sie cofa ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dlatego lepiej więcej napisać bo możliwości jest wiele np przytkany smok w baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak wiem tez bralismy go pod uwage wiec go odrazu podcisnieniem sprawdzilismy polaczenie od filtra do baku i jest w pozadku odrazu bulgocze paliwko nic nie bylo slychac zeby wylecialo obcego z przewodu do baku. [ nie bylo plusku ].

Dla tego Dziadek opisalem moj przypadek na forum bo moze wkoncu ktos cos wykmini

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> pomoze bo naprawde to jest wielka zagadka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podaj paliwo z bańki prosto do pompy i zobacz jak rano odpali a raczej czy zgaśnie. Jeśli nie - to wiesz na jakim odcinku jest nieszczelnośc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie, w warsztacie diesla wymienili mi uszczelniacze wtryskiwaczy. Viki jak nowa ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety z banka to samo nadal gasnie az brak slow poprostu ZGROZA

PAVEU mozesz opisac bardziej tresciwiej swoj przypadek oraz naprawe i koszt

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

więc zostaje Ci nieszczelność na pompie

przelewach i uszczelniaczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Viki juz naprawiona . okazalo sie ze 1 i 4 swieca byla do wymiany a takze przewody ktore do nich dochodzily bo prad gdzies zginal. Przez co zapalal i gasnal po chwili bo sie dlawil [ nie bylo dobrego spalania w komorach ] .

mechanik wymienil mi przewody podcisnienia przy agr oraz przeczyscil przewody jak i cale servo bo bylo prawie calkowicie pozapychane.

Dzieki wszystkim za podpowiedzi bo wszystkie wasze pomysly sprawdzalem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

servo masz na myśli pompe vac ?

Czyszczenie w tym wypadku mało co da - pompa vac kończy żywot i pasuje ja wymienić bo puszcza olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie wiesz jaki koszt pompy vac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...