Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

vitor

,,naprawa " stukającego amortyzatora

Polecane posty

Witam.Od dluzszego czasu stuka mi cos w przednim zawieszeniu.Po sprawdzeniu zawiechy wzdłuż i wszez padło na amortyzator.Kiedyś na jednym z for czytałem ze po podniesieniu auta i rozciągnięciu amora trzeba jego trzpień spryskac smarem litowym . Według różnych opinii stukanie ustawalo na 200. - 1000 km.Czy ktoś próbował tej metody? Mogą być jakieś skutki uboczne takiego zabiegu? Ps. dprawdzalem sprawność amorow.n a różnych stacjach i wynosi ponad 70% Są to amory Bilstein do wersji sport

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli stuka to już złom też tak miałem , a że pokazuje 70% to będzie nawet jak wszystki olej wycieknie przy zawieszeniu sportowym , mój już wcale nie trzymał a na stacji miał 70%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie uprawiaj druciarstwa. Od hamulców i zawieszenia zależy twoje zdrowie i życie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja miałemto samo,nie mogłem zlokalizować tego pukania bo amory miały ponad 70%, a jednak okazały się na wykończeniu, czy uważasz że nawet "odwleczenie" wymiany amorów na 500km załatwia sprawę zwłaszcza że w perspektywie mamy zimę więc prawidłowo działąjąca zawiecha to podstawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczerze powoedziawszy to na 100% nie wienm czy to amor stuka czy sworzeń.Wszystko inne sztywne sprawdzane przez kilku diagnostow. Ewent spryskanie smarem litowym miało by być potwierdzeniem awarii amora.Ale co się stanie jeśli amor będzie dobry a go spryskam?Jest jakas metoda na sprawdzenie czy to amor stuka.Stukanie oznacza jego zużycie wpływające na bezp?Amory założone ok rok temu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bilstein? zółte?

Jeśli tak to możesz je zregenerować w zerkpolu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrob rewizje zawiechy zeby miec pewnosc co stuka, bo to moze nie amory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie wylany amor, pływa auto po drodze, a na ścieżce 70% - powodzenia tym co na to patrzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zawiecha sprawdzana chyba w 4 stacjach diagnostycznych i nie ma luzow a prawa strona stuka..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w takim razie są to zwykłe amory a nie do zawieszenia obniżanego i pewnie dlatego już sie skończyły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...