Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bladyjunior

POMOCY nie pali 2.2 dti

Polecane posty

Witam wszystkich , moj problem polega na tym , vika 2.2 dti nie chce odpalic , w sobote wrocilem do domu bylo wszystko ok choc pierwsze odpalanie zawsze konczylo sie niebieskim dymkiem i nierowna praca silnika ale to przez chwilke pozniej bylo ok. nastepnego dnie chcalem odpalic i lipa nawet nie pierdnol. W poniedzialek po naladowaniu kolejny raz probuje i nic , nastepnie wyciagam bagnet oleju a tam prawie pusto ,prosze o pomoc poniewaz nie mam pojecia gdzie sie podzial olej, orza czemu nie chce zapalic tak z dnia na dzien , pozdrawiam i dziekuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - sprawdź dokładnie czy nie masz jakiegoś wycieku oleju, np. z uszczelniacza wału. Po drugie - ile masz paliwa w baku oraz czy auto stoi na płaskim czy może przodem do góry? Następnie sprawdź czy w obudowie filtra paliwa jest paliwo. A no i podstawa - czy świeci się kontrolka check na zegarach? Jeśli tak - trzeba odczytać błąd. Spróbuj odpalić na plack - psikaj w kolektor a druga osoba przekreca kluczyk i próbuje odpalić.

Po pierwsze - sprawdź dokładnie czy nie masz jakiegoś wycieku oleju, np. z uszczelniacza wału. Po drugie - ile masz paliwa w baku oraz czy auto stoi na płaskim czy może przodem do góry? Następnie sprawdź czy w obudowie filtra paliwa jest paliwo. A no i podstawa - czy świeci się kontrolka check na zegarach? Jeśli tak - trzeba odczytać błąd. Spróbuj odpalić na plack - psikaj w kolektor a druga osoba przekreca kluczyk i próbuje odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to tak , wyciek jest z pod klawiatury, wskazowka podnosi sie mam ok 15l paliwa i zapala mi sie kintrolka check po pierwszym zalaczeniu zaplonu gdy zalacze drugi raz to zapali sie na chwile i gasnie , z tym chekiem mam odkad kupilem wiki czyli ok 2 mce, pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spod klawiatury uciekło Ci tyle oleju?? Jak wymieniałeś olej to wycieku nie było żeby go zlikwidować od razu? Błędy przydałoby się odczytać. Uzupełnij olej i pal na placka i zobaczymy.

Aha, możliwe, że masz padniętą świece żarowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze oleju nie wymienialem tylko dolewalem , a jest mozliwosc ze nie pali zpowodu malej ilosci oleju, jakis czujnik cisnienia oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie ma takiej możliwości.

Sprawdź wężyki na przelewach i ten z przelewów do pompy tam lubi pękać i jest nieszczelny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oki , ale gdzie ten olej wyje..ło? przez uszczelke pod klaw.pol litra w dzień?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

są takie miejsca gdzie wywali olej migiem ,,,simering na wale lub przez Turbo do Iceka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie bierzemy udziału w konkursie my ci podpowiadamy a ty sprawdzasz ale przy aucie nie na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak kupywalem auto ,to zauwazylem wyciek z pod klawiatury , pod autem wyciekow nie bylo ani plam w zbiorniczku wyrownawczym , mnie tez dziwi gdzie sie pozial ten olej,mysle ze moglo bardziej wydmuchac uszczelke pod kl. dlatego tyle ubylo i to nie zaden konkurs ,dzis lub jutro podlaczam sie pod kompa . zobacze jakie sa bledy i sie odezwe , dzieki wszystkim za podpowiedzi i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przecież pod pokrywą klawiatury występuje ciśnienie a jakie to zależy od przebiegu mozliwe że ono wyciska ci olej z pod uszczelki ale jest i wentylacja pokrywy zaworów i stamtąd ciśnienie wywala ci olej do turbo a te z kolei do icka czyli możesz mieć w icku olej który w jakimś zakresie blokuje ci przepływ powietrza przez interkuler.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze jedno ciekawe miejsce w 2.2 dti w misce jest zamontowany czujnik poziomu oleju i przeważnie tam uszczelka/simering puszcza i na prawdę może stamtąd sporo wyciec, jeśli jest to wina samego wycieku oleju (chodzi i jego ubytek) to na kompie nic nie zobaczysz najlepiej wleźć pod auto zdjąć osłonę i szukać a co do odpalania to jeszcze pompa do sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem się jeszcze w vectrze B z czujnikiem poziomu oleju tylko z czujnikiem temperatury oleju chyba że w jakiejś starszej wersji bo w nowszych jest tak.

Zaniechano montarzu tych czujników bo były bardzo awaryjne.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Choć starsze wersje TIS pokazują go jeszcze.

T3Ja9Ul.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ja w 2.2 miałem czujnik ale w VC ale to te same silniki co do czujnika to fakt może to był czujnik temp moja pomyłka w każdym bądź razie chodzi o czujnik w misce i z niego zawsze są wycieki

ale kurcze nie dojrzałem żeby założyciel tematu miał VB albo ślepy jestem

Edytowano przez pa84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czujniki poziomu oleju były montowane w VB w wersjach z fabrycznymi wyświetlaczami MID, GID, CID tak w przedliftach jak i poliftach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie: Autor tematu to chyba typ człowieka który ma zasadę "jeździć, zajeździć a jak zdechnie to POMOCY na forum" - dwa miesiące bez wymiany oleju, którego ubywa przez wyciek do tego stopnia, że trzeba dolewać, do tego świecący check. Ja się biednemu silnikowi nie dziwię, że odmówił współpracy ;-)

Temat w dziale VB więc auto powinno być Vectrą B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a to mało jest tematów nie w tym dziale

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

poza tym silnik 2.2 DTI byl montowany w VB jak i VC przedlift

co do czujnika mogłem się pomylić ale jak napisałem z niego często i gęsto leci olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest ten zakichany czujnik niestety i co jakis czas swiruje,kontrolka mi sie zapala a na bagnecie jest full

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a to zeby wymienić czujnik trzeba mise zdejmować przynajmniej tak musiałem zrobić w 2.2 dti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie wczoraj podlaczylem sie do kompa w sprawie bledow o dziwo bledow nie ma a vectra b dalej nie pali . a przy kreceniu silnikiem nie wychodza spaliny z wydechu choc powinne tak bynajmniej mi sie wydaje .mysle ze nie podaje wogole paliwa. sprobuje jeszvze na samostart .ka ktos moze jeszcze jakies pomysly ? pozdr.forumowiczow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj na plaka odpalić jak Ci wszyscy mówią. Bo nikt tu wróżbitą Maciejem nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne sie pod temat mam ten sam problem auto odpalilo przejechalo kawalek z 3km i male zdz***o auto zgaslo teraz kreci normalnie ale niechce zalapac viki 2,0 84km sprawdzalem w obudowie filtra odkrecilem korek spustowy paliwo leci pompa tez podaje paliwo?co to moze byc?pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mako82...Jeżeli przejechałeś 3km i zgasło to najlepiej sprawdz błędy , ale możesz sprawdzić wężyki przelewowe,czujnik wału,no oczywiście pompa wtryskowa nie chce straszyć ale chyba będzie to ostatnie a dokładnie serownik pompy,remont pompy to już ładny koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na elektroniczną usterkę pompy. Błędy są? Na placka nie odpala?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

awaria tymczasowo usunieta autko odpalilo na plaka , p 10h postoju pali bez problemu , dzieki wszystkm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...