Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sir-speedy

Niewiadomy problem Signum 1.9 CDTi

Recommended Posts

Witam.

Pojawił mi się problem z autkiem a mianowicie podczas jazdy zapala się kontrolka autka z kluczykiem, po chwili takjakby odcinało turbinę (brak mocy) i na koniec sam gaśnie. Sytuacja jest że tak powiem co chwilę, dziś na odcinku 20km zgasł mi żeby nie skłamać ze 40 razy. :/ Nagrałem krótki filmik przedstawiający taki jego wybryk bo mnie już krew zalewa. :/

Pojechałem sprawdzić błędy i Tech2 przedstawił takie rzeczy, nie wiem czy to ma wpływ na mój problem czy też nie:

Please login or register to see this image.

IMG_3071.JPG
IMG_3072.JPG

Dodam na koniec że po odłączeniu Techa zaczął wypalać się DPF i po zakończeniu problem zniknął na ok miesiąc i przejechane ponad 400km. Jeszcze jeden taki mały szczegół który może mieć wpływ na ten problem to to że mam dziurawy łącznik elastyczny tłumika.

Proszę o jakieś info co robić... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

wychodzi na czujnik na szynie CM lub regulator cisnieni na tej szynie ale raczej regulator


lub pompa wysokiego cisnienia , niedawno wymienialem pompe w zafirze 1.9 bo tak samo sie dzialo

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakie to mniej więcej koszta są? Bo wiadomo Święta się zbliżają i trzeba wiedzieć ile ograniczyć wydatków. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

na zimnym i na ciepłym tak samo ? Sprawdź obroty pompy, rzeczywistą dawke

Edited by polacek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie na dobrze wychłodzonym silniku jest dobrze ale wystarczy ok 5min i już problem się pojawia. :/

Powiesz mi jak sprawdzić obroty pompy i rzeczywistą dawkę i kąt wtrysku? Co potrzeba do tego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabardzo nie pomoge bo nie mam techa, a widze że Ty techem się posługujesz. Gdybyś miał opcoma to co innego. Problem pojawił się nagle czy stopniowo jest coraz gorzej ?

Edited by polacek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy pierwszym razie ok miesiąc temu było tak że po przekroczeniu 2tys obrotów zapalała się kontrolka i po chwili tracił moc i gasł, ale była możliwość jakiejś tam jazdy. Od wczoraj jest gorzej bo potrafi automatycznie zaraz po uruchomieniu zablokować gaz i maksymalne obroty jakie osiągnie to 1100 przy których trzęsie się cały samochód. :/

Edited by sir-speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr paliwa wymieniony ? Próbowałeś odpalić z bańki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie czeka mnie wymiana filtrów i oleju bo wyświetla się serwis przy rozruchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymień filtr paliwa to podstawa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...