Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kstencel

Vectra B z 1.8 na 2.0 16v Problem

Polecane posty

Witam Posiadam Vectre B z 1996r w sedanie z silnikem 1.8 16v który wymieniłem na 2.0 16v od tego zaczeły się problemy

- miska nie pasowała trzeba było przełożyć ze starego

- mocowanie lewej strtony od łapy rozrządu nie pasowało

- kostka od czujnika położenia wału nie pasowała - ale wszystko dobrze błąd usuniety

- wszystko zostało podłączone i mam problem z odpaleniem

BŁĄD JAKI JEST ---- Obwód elektrozaworu 1 powietrza wlotowego ( sygnał zbyt niski) błąd numer P1110

Proszę o pomoc ,, w zdiagnozowaniu

Edytowano przez odorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Miłej lektury

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podłącz pod kompa i zobacz jaką temperaturę pokazuje komp a jaka jest na zewnątrz ( mówię o zimnym silniku )

Czy w ogóle nie odpala ?

Dziwne że łapę i misę musiałeś zmieniać skoro to jest tak na prawdę identyko

Jakie oznaczenia miałeś 1.8 a jakie masz 2.0 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy oby te 2.0 było z Vectry a nie np. z Astry? Co do tego błędu to miałem go po odłączeniu elektrozaworu sterującego załączaniem pompy powietrza wtórnego, natomiast auto odpalało bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...