Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Egoista

Zaniki zasilania Viki C CDTI 150KM

Polecane posty

Witam !

Jeżeli publikuję to pytanie w złym miejscu to proszę o wyrozumiałość.

Mam problem z moją Vectrą C, opisze najdokładniej usterkę jak to możliwe.

W aucie włączone światła, klimatyzacja, podświetlenie wyświetlacza nawigacji w trybie automatycznym (po włączeniu świateł tryb nocny)

Usterka: Podczas manewru skręcania wyłączają się światła wyłącza się nawiew i podświetlenie przechodzi w tryb dzienny. Trwa to może sekundę w trakcie jazdy i nie zawsze się pojawia. Na postoju podczas skręcania kierownicą nawet w skrajne położenia usterka się nie pojawia ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź ładowanie i aku testerem

odczytaj błędy

może pompa wspomagania bierze za dużo prądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jutro sprawdzę ładowanie i aku. Czy ta usterka może być spowodowana czujnikiem położenia kierownicy? Co do błędów to nie bardzo mam na "obczyźnie" jak sprawdzić, a komputer "pokładowy" nic nie wyświetla. Nie wiem czy jedno z drugim może mieć coś wspólnego ale przestało mi działać podgrzewanie tylnej szyby i oświetlenie w bagażniku, podgrzewanie lusterek działa ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam to samo po wymianie alernatora na nowy ale tylko do momentu jak sie auto nie nagrzeje mysle o wymianie akumulatora bo tylko to zostaje chociaz auto stoi dwa tygodnie i nie ma problemu z zapaleniem


moje pytanie do znajacych temat elektryczny

czy moge odkrecic przewod ten zasilajacy od alternatora zaizolowac na moment i odpalic auto tylko na aku ??

Edytowano przez max1971

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy klemy się nie grzeją, zwłaszcza minus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem czasu kupić miernika jestem na etapie przeprowadzki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Myślę że zrobię pomiar w następny weekend. Klemy przy aku są zimne (po przejechaniu 60km) usterka wciąż bez zmian. W momencie gdy usterka występuje słychać pracujący przekaźnik z lewej strony kolumny kierowniczej (auto "zwykłe" kierownica po lewej). Podczas jazdy słychać jak wiatrak nagrzewnicy pracuje niejednostajnie. Macie jakieś pomysły ??

Edytowano przez Egoista

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja w tym tygodniu wymieniam akumulator na nowy jak sie cos zmieni to napisze

Edytowano przez max1971

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś się zmieniło po wymianie akumulatora ? U mnie usterka bez zmian myślę o wymianie mostka w alternatorze wydaje mi się że coś jest nie tak z alternatorem. Cały czas jakby dla auta brakowało prądu takie odnoszę wrażenie włączając wszystkie urządzenia na "pokładzie" Światła podczas jazdy nie świecą jednostajnie wiatrak nawiewu faluje ??? Sam nie wiem myślałem że na forum ktoś pomoże. A może Ty masz jakiś pomysł. Wszystkiego Naj w Nowym Roku. Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Mam kolejne pytanie w temacie.

Ponieważ jeden z użytkowników Vectry wymienił alternator i usterka znikła muszę odłączyć na chwilę alternator tak żeby auto działało tylko na aku. I zrobić test czy usterka się pojawi.

Wiem że można odłączyć przewód od alternatora ale to kłopotliwe na parkingu.

Pytanie:

Czy można odłączyć przewód od aku lub w skrzynce bezpiecznikowej przy aku. Tak aby silnik Z19DTH pracował tylko na akumulatorze.

PS. Jako ciekawostka

Jakiś czas temu pękł mi pasek więc alternator nie pracował, na samym akumulatorze w deszczu z włączonymi światłami przejechałem ponad 60km.

Po 45km przestała działać kontrola trakcji i ABS, następnie obroty wzrosły na biegu jałowym do 1100 obr/min jako ostatnie po 60km przestało działać wspomaganie kierownicy na szczęście 50 metrów przed moim domem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Reasumując jak za symulować taką sytuację jazdy bez alternatora.

Edytowano przez Egoista

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...