Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Egoista

Zaniki zasilania Viki C CDTI 150KM

Recommended Posts

Witam !

Jeżeli publikuję to pytanie w złym miejscu to proszę o wyrozumiałość.

Mam problem z moją Vectrą C, opisze najdokładniej usterkę jak to możliwe.

W aucie włączone światła, klimatyzacja, podświetlenie wyświetlacza nawigacji w trybie automatycznym (po włączeniu świateł tryb nocny)

Usterka: Podczas manewru skręcania wyłączają się światła wyłącza się nawiew i podświetlenie przechodzi w tryb dzienny. Trwa to może sekundę w trakcie jazdy i nie zawsze się pojawia. Na postoju podczas skręcania kierownicą nawet w skrajne położenia usterka się nie pojawia ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdź ładowanie i aku testerem

odczytaj błędy

może pompa wspomagania bierze za dużo prądu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Jutro sprawdzę ładowanie i aku. Czy ta usterka może być spowodowana czujnikiem położenia kierownicy? Co do błędów to nie bardzo mam na "obczyźnie" jak sprawdzić, a komputer "pokładowy" nic nie wyświetla. Nie wiem czy jedno z drugim może mieć coś wspólnego ale przestało mi działać podgrzewanie tylnej szyby i oświetlenie w bagażniku, podgrzewanie lusterek działa ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam to samo po wymianie alernatora na nowy ale tylko do momentu jak sie auto nie nagrzeje mysle o wymianie akumulatora bo tylko to zostaje chociaz auto stoi dwa tygodnie i nie ma problemu z zapaleniem


moje pytanie do znajacych temat elektryczny

czy moge odkrecic przewod ten zasilajacy od alternatora zaizolowac na moment i odpalic auto tylko na aku ??

Edited by max1971

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź czy klemy się nie grzeją, zwłaszcza minus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie miałem czasu kupić miernika jestem na etapie przeprowadzki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Myślę że zrobię pomiar w następny weekend. Klemy przy aku są zimne (po przejechaniu 60km) usterka wciąż bez zmian. W momencie gdy usterka występuje słychać pracujący przekaźnik z lewej strony kolumny kierowniczej (auto "zwykłe" kierownica po lewej). Podczas jazdy słychać jak wiatrak nagrzewnicy pracuje niejednostajnie. Macie jakieś pomysły ??

Edited by Egoista

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja w tym tygodniu wymieniam akumulator na nowy jak sie cos zmieni to napisze

Edited by max1971

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś się zmieniło po wymianie akumulatora ? U mnie usterka bez zmian myślę o wymianie mostka w alternatorze wydaje mi się że coś jest nie tak z alternatorem. Cały czas jakby dla auta brakowało prądu takie odnoszę wrażenie włączając wszystkie urządzenia na "pokładzie" Światła podczas jazdy nie świecą jednostajnie wiatrak nawiewu faluje ??? Sam nie wiem myślałem że na forum ktoś pomoże. A może Ty masz jakiś pomysł. Wszystkiego Naj w Nowym Roku. Marcin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam !

Mam kolejne pytanie w temacie.

Ponieważ jeden z użytkowników Vectry wymienił alternator i usterka znikła muszę odłączyć na chwilę alternator tak żeby auto działało tylko na aku. I zrobić test czy usterka się pojawi.

Wiem że można odłączyć przewód od alternatora ale to kłopotliwe na parkingu.

Pytanie:

Czy można odłączyć przewód od aku lub w skrzynce bezpiecznikowej przy aku. Tak aby silnik Z19DTH pracował tylko na akumulatorze.

PS. Jako ciekawostka

Jakiś czas temu pękł mi pasek więc alternator nie pracował, na samym akumulatorze w deszczu z włączonymi światłami przejechałem ponad 60km.

Po 45km przestała działać kontrola trakcji i ABS, następnie obroty wzrosły na biegu jałowym do 1100 obr/min jako ostatnie po 60km przestało działać wspomaganie kierownicy na szczęście 50 metrów przed moim domem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Reasumując jak za symulować taką sytuację jazdy bez alternatora.

Edited by Egoista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...