Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rafalo517

[Porada] Regeneracja zacisku przedniego Vectra C/Signum

Polecane posty

Bardzo fajna porada, dzięki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra porada! Przyda się na pewno wszystkim którzy lubią samodzielnie pogrzebać przy aucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajna porada Rafalo, dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio regenerowa?em zaciski pokrewne pod tarcze 314 i wymienia?em os?on? przeciwpy?ow?,  zdj?? star? piku? za?o?y? now? tragedia :mysli:, po godzinie walki jedn? zniszczy?em a drug? w ko?cu nabi?em pomagaj?c sobie s?oikiem.

Dobra?em s?oik o ?rednicy odpowiadaj?cej rozmiarowi  os?ony przeciw kurzowej i nabi?em jak simering.    Mam nadziej? ?e komu? si? przyda taka sugestia. :D

Edytowano przez bramarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....

Edytowano przez bramarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wystarczy u?y? kleju :D i ani drgnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a regenerował ktoś tylne ??? wiem jest porada ale nie ma juz w niej zdjęć i nie wyjaśnia jak wyciągnąć to co na moim zdjęciu czyli tą wajche od ręcznego popychającą tłoczek(1), jak wyciągnąć linke przez te oczko w zacisku ?? płyn wycieka mi spod tej wajchy (2)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz wykręcić tłoczek i usunąć ta miseczkę co trzyma sprężynę.

Następnie demontujesz samo regulator od ręcznego razem z takim płaskim popychaczem.

Potem usuwasz ten grzybek. Jest on wciśnięty wiec albo go wywalasz , gwintujesz i dajesz śrubę. Albo wiercisz od drugiej strony i wybijasz wybijakiem. 

JAk usuniesz grzybek to będziesz mógł wyjąć ten element do którego montujesz linke od ręcznego.

Ja dawałem gwint.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oooooo wielkie dzięki!!! udało się ! tego mi było trzeba :D

Edytowano przez Rosul
aktualizacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przy 314 tez wszystkie śruby traktować klejem do gwintów? (mowa o śrubkach do rozpołowienia zacisku na dwie części 4 szt. )  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dawałem klej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czerwony czy niebieski? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czerwony firmy Technicoll.

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

firma to chyba nie stanowi aż takiego ważnego aspektu czyli  ważne aby był czerwony czyli mocny?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ta są hamulce więc moim skromnym zdaniem musi być to dobrze skręcone.

Wysłane z mojego Xiaomi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no to oczywiste kupiłem klej czerwony kiedyś takim skręcaliśmy w pracy połączenia śrubowe gdzie siły działają dużo większe niż w naszych hamulcach nie wspomnę o temp także teraz to mogę mieć problem z odkręceniem jakby trzeba było :) 

a na śruby to jarzm też dawać klej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy aby na pewno jest potrzebny odwrócony torx E60 do rozkręcenia elementów jak w punkcie 3 tej porady. Zakupiłam takiego torxa i okazał się być za duży. Po przymiarkach wynika że jest to T55 przynajmniej w moim przypadku. Mam zaciski 314. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Hmm gdzie jest ta porada?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj tematu SWAP zacisków na 314 tam też jest napisane o tylnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

W tym swapie jest tam wrzucony film odnośnie hamulców, na podstawie superb i tam mówią że prowadniki muszą chodzić na sucho, niczym się ich nie smaruje. Panowie jak to z tym jest bo ja te prowadniki smarowałem smarem miedzianym i może przez to mi kiepsko chodzą i się grzeją? Smarujecie czymś?

Chodzi mi i lewe tylne koło, jest coraz gorzej przy tym mrozie, kawałek jadę i aż śmierdzą a jak walne kluczem w zacisk to puszcza

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja po regeneracji smarowałem delikatnie smarem miedzianym albo grafitowym, teraz nie pamiętam i działa super. Druga zima i żadnych problemów.

Remontowałeś całe zaciski czy stare wysmarowałeś smarem??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyrzuć z zacisków stare gumki w których chodzą prowadniki i zobacz w jakim stanie są otwory w zacisku w które wchodzą te gumki. Wtedy zobaczysz gdzie jest problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te otwory pod gumki u mnie aż spuchly od korozji . A tych gumek to wyciągnąć się nie dało tak korozją je przykleiła do zacisku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jak robiłem 3 miesiące temu czy jakoś tak to wymieniałem gumki i zjechałem otwory papierem, prowadniki dobrze chodziły. Najlepiej by było jakbym tłoczek cały wyjął i albo go dobrze wyczyścił albo wsadził nowy, tylko że za cholerę nie mogę odpowietrznika odkręcić, juz kiedyś z nim wojowałem bo wymieniałem płyn na nowy i przód nowy płyn a tylu ruszyć nie mogłem i tak zostało.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...