Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
ass

Duzy wyciek plynu chladzacego !! POMOCY

Polecane posty

Witam !! Prosze o jak najszybsza pomoc, sugestie gdzie jest nieszczelnosc.

Najpierw obstawialem na pompe wody ktorej nie wymienialem przy zmianie rozrzadu ... ale dziwne jest to ze od strony rozrzadu jest sucho, a przy takim wycieku wyraznie bylo by widac od strony kola paska wielorowkowego a nie tak jak na zdjeciu jedynie od strony grodziowej ...

Powyzej czujnika jakby sucho tyle udalo sie dojrzec bez kanalu, chyba i bym wiecej nie zobaczyl w, czy ten czyjnik ma cos wspolnego z plynem chladzacym ?? bo wydawalo sie ze to czujnik cisnieia oleju, chyba ze sie myle.

Ilosci wycieku sa ogromne. Widac na zdjeciu zywe krople, a wiecej jak pompa wody to nic w tym miejscu nie ma wspolnego z plynem, tylko dlaczego z tylu a nie od strony rozrzadu.

Prosze o szybka rade

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Odnosnik do wiekszego zdjecia.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Szkoda, że nie wymieniłeś.

Zobacz tu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

u mnie płyn lał sie po ścianie grodziowej z węza wlot/wylot do nagrzewnicy w ścianie grodziowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozrzad przejachal do klejnej wymiany na starej pompie wiec mozna powiedziec ze biedy nie bylo bo juz pora na kolejna. Mam nadzieje ze to jednak z tej pompy sie leje tak silnie bo jesli nie to nie mam pojecia gdzie dalej bedzie trzeba szukac. Tylko zeby to potwierdzic, jak i wymienic rozrzad na nowy to musze w jakis sposob odkrecic kolo pasowe te dolne na wale, gdzie sruby za nic w swiecie nie moge ruszyc ... i tu jest koljeny problem bo stoje w miejscu. Chyba nic innego jak szukac pana pneumata do pomocy.

Bo ta sruba ma normalnie gwint prawy zgadza sie ?? czyli odkrecamy w lewo.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na yt jest film jak to odkręcić. Bierzesz długą grzechotkę blokujesz ramię o jakiś metalowy element ramy i włączasz na ułamek sekundy zapłon. Rozrusznik sam za ciebie to odkręci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozrzad wymieniony !! wszystko gra i buczy a najwazniejsze ze juz nie cieknie.

Do zamkniecia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...