Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
ass

Duzy wyciek plynu chladzacego !! POMOCY

Recommended Posts

Witam !! Prosze o jak najszybsza pomoc, sugestie gdzie jest nieszczelnosc.

Najpierw obstawialem na pompe wody ktorej nie wymienialem przy zmianie rozrzadu ... ale dziwne jest to ze od strony rozrzadu jest sucho, a przy takim wycieku wyraznie bylo by widac od strony kola paska wielorowkowego a nie tak jak na zdjeciu jedynie od strony grodziowej ...

Powyzej czujnika jakby sucho tyle udalo sie dojrzec bez kanalu, chyba i bym wiecej nie zobaczyl w, czy ten czyjnik ma cos wspolnego z plynem chladzacym ?? bo wydawalo sie ze to czujnik cisnieia oleju, chyba ze sie myle.

Ilosci wycieku sa ogromne. Widac na zdjeciu zywe krople, a wiecej jak pompa wody to nic w tym miejscu nie ma wspolnego z plynem, tylko dlaczego z tylu a nie od strony rozrzadu.

Prosze o szybka rade

Please login or register to see this image.

Odnosnik do wiekszego zdjecia.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Szkoda, że nie wymieniłeś.

Zobacz tu

Please login or register to see this link.

u mnie płyn lał sie po ścianie grodziowej z węza wlot/wylot do nagrzewnicy w ścianie grodziowej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozrzad przejachal do klejnej wymiany na starej pompie wiec mozna powiedziec ze biedy nie bylo bo juz pora na kolejna. Mam nadzieje ze to jednak z tej pompy sie leje tak silnie bo jesli nie to nie mam pojecia gdzie dalej bedzie trzeba szukac. Tylko zeby to potwierdzic, jak i wymienic rozrzad na nowy to musze w jakis sposob odkrecic kolo pasowe te dolne na wale, gdzie sruby za nic w swiecie nie moge ruszyc ... i tu jest koljeny problem bo stoje w miejscu. Chyba nic innego jak szukac pana pneumata do pomocy.

Bo ta sruba ma normalnie gwint prawy zgadza sie ?? czyli odkrecamy w lewo.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na yt jest film jak to odkręcić. Bierzesz długą grzechotkę blokujesz ramię o jakiś metalowy element ramy i włączasz na ułamek sekundy zapłon. Rozrusznik sam za ciebie to odkręci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozrzad wymieniony !! wszystko gra i buczy a najwazniejsze ze juz nie cieknie.

Do zamkniecia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...