Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szabrownik szrotów

Zakup 2.0DTI rodzaj pompy

Recommended Posts

Witajcie

Chcę kupić vectrę z silnikiem 2.0DTI ale zależy mi na tym który ma pompę na jedną wtyczkę (regenerowalna podobno) pytanie w których rocznikach występowała taka pompa? Jak dzwonie do szkopów i pytam o pompę to albo nie rozumieją albo ja znam słabo niemiecki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Więc wolałbym sam to stwierdzić na podstawie rocznika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wystarczyło trochę poczytać w VC tylko PSG16 dwuwtykowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

na jedna wtyczke tylko do 2002r a vc jak juz kolega daro40 napisal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale w VC też się przecież chyba da regenerować? Czy to tylko elektronika tam pada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

podobno nie tylko elektronika, a jak jest na dwie wtyczki to już kaplica nikt tego nie naprawi. Liczyłem na coś z rocznika 2004 ale skoro tylko do 2002 to muszę odpuścić miał być powrót do vc z laguny III ale chyba nici

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterowniki PSG16 już od dłuższego czasu są naprawialne jak i pompy

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie - bo wydaje mi się, że już nie jeden raz spotkałem się na forum z wpisami użytkowników, że pompa jest po regeneracji

Share this post


Link to post
Share on other sites

oczywiście że robią , rozmawiałem z gościem co naprawia pompy i mówił że lepiej żeby padła mechanicznie niż sterownik bo mechanicznie można naprawić , ale sterownik już też nawet u mnie w okolicy naprawiają

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a skąd biorą części zamienne skoro brak ich w dystrybucji? Jakieś nieoficjalne kanały?

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretycznie brak , a przecież na tych pompach jeździ jeszcze parę innych marek np. Mercedes , tak samo jak z turbosprężarkami Garret producent zaprzestał udostępniać zestawów naprawczych ale firmy dalej je regenerują

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...