Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

szabrownik szrotów

Zakup 2.0DTI rodzaj pompy

Polecane posty

Witajcie

Chcę kupić vectrę z silnikiem 2.0DTI ale zależy mi na tym który ma pompę na jedną wtyczkę (regenerowalna podobno) pytanie w których rocznikach występowała taka pompa? Jak dzwonie do szkopów i pytam o pompę to albo nie rozumieją albo ja znam słabo niemiecki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Więc wolałbym sam to stwierdzić na podstawie rocznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wystarczyło trochę poczytać w VC tylko PSG16 dwuwtykowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na jedna wtyczke tylko do 2002r a vc jak juz kolega daro40 napisal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale w VC też się przecież chyba da regenerować? Czy to tylko elektronika tam pada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podobno nie tylko elektronika, a jak jest na dwie wtyczki to już kaplica nikt tego nie naprawi. Liczyłem na coś z rocznika 2004 ale skoro tylko do 2002 to muszę odpuścić miał być powrót do vc z laguny III ale chyba nici

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sterowniki PSG16 już od dłuższego czasu są naprawialne jak i pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - bo wydaje mi się, że już nie jeden raz spotkałem się na forum z wpisami użytkowników, że pompa jest po regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że robią , rozmawiałem z gościem co naprawia pompy i mówił że lepiej żeby padła mechanicznie niż sterownik bo mechanicznie można naprawić , ale sterownik już też nawet u mnie w okolicy naprawiają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a skąd biorą części zamienne skoro brak ich w dystrybucji? Jakieś nieoficjalne kanały?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie brak , a przecież na tych pompach jeździ jeszcze parę innych marek np. Mercedes , tak samo jak z turbosprężarkami Garret producent zaprzestał udostępniać zestawów naprawczych ale firmy dalej je regenerują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...