Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
klopsik

kompresja 1.6 16 V

Polecane posty

Witam , dziś po zmierzeniu kompresji wyszły mi wyniki jak poniżej :

1 : 16

2 : 16

3 : 16

4 : 17

czy ta kompresja nie jest za duża ? wg danych z

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tej strony przedział jest między 12-15 bar , o czym może świadczyć taka komprecha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli bierze olej i masz dużą kompresję to może być to powodem zużytych uszczelniaczy zaworowych, po prostu ten olej który scieka z góry dodatkowo uszczelnia pierścienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale uszczelniacze miałem robione z 8 tys temu , czyli co innego ? koniec pierścieni ? z tym olejem to nie wiem bo teraz mi cieknie klawiatura wiec nie wiem ile dokładnie pobiera

Edytowano przez klopsik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś robiłeś przy silniku? Źle pracuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pasek rozrządu nie wytrzymał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> kupiłem uzywke głowice też z x16xel , a teraz chyba padla uszczelka pod głowicą bo sie masło robi na bagnecie i tak z ciekawości kompresję zmierzyłem bo ma iśc do naprawy i nie wiem jak z pierścieniami ale teraz to mi odpowiedzi nie dało bo jest ponad normę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masło może się też robić jak robisz krótkie odcinki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale strasznie dymi parą wodną i woda sie leje z rury nawet jak gorący

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Słodka ?

Jak masz LPG to to normalne własnie przy krótkich odcinkach. Zrób z 30-50km ale tak trzymając go na 3-3,5k obr to po powrocie bedzie sucho i już nie będzie tak mocno parował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja rozumiem i testy już robiłem , pojechałem 50 km tak do ponad 3 tys w trasie i za ok 20 min z powrotem te 50 km i to samo para i woda z wydech aż bryzga na odległość ze 20-30 cm wiec jak myślisz upg? czy co innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posmakuj tą wodę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź poziom płynu chłodniczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ubywa płynu i to dymienie denerwuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...