Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
klopsik

kompresja 1.6 16 V

Recommended Posts

Witam , dziś po zmierzeniu kompresji wyszły mi wyniki jak poniżej :

1 : 16

2 : 16

3 : 16

4 : 17

czy ta kompresja nie jest za duża ? wg danych z

Please login or register to see this link.

tej strony przedział jest między 12-15 bar , o czym może świadczyć taka komprecha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli bierze olej i masz dużą kompresję to może być to powodem zużytych uszczelniaczy zaworowych, po prostu ten olej który scieka z góry dodatkowo uszczelnia pierścienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale uszczelniacze miałem robione z 8 tys temu , czyli co innego ? koniec pierścieni ? z tym olejem to nie wiem bo teraz mi cieknie klawiatura wiec nie wiem ile dokładnie pobiera

Edited by klopsik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś robiłeś przy silniku? Źle pracuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pasek rozrządu nie wytrzymał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> kupiłem uzywke głowice też z x16xel , a teraz chyba padla uszczelka pod głowicą bo sie masło robi na bagnecie i tak z ciekawości kompresję zmierzyłem bo ma iśc do naprawy i nie wiem jak z pierścieniami ale teraz to mi odpowiedzi nie dało bo jest ponad normę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masło może się też robić jak robisz krótkie odcinki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale strasznie dymi parą wodną i woda sie leje z rury nawet jak gorący

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Słodka ?

Jak masz LPG to to normalne własnie przy krótkich odcinkach. Zrób z 30-50km ale tak trzymając go na 3-3,5k obr to po powrocie bedzie sucho i już nie będzie tak mocno parował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja rozumiem i testy już robiłem , pojechałem 50 km tak do ponad 3 tys w trasie i za ok 20 min z powrotem te 50 km i to samo para i woda z wydech aż bryzga na odległość ze 20-30 cm wiec jak myślisz upg? czy co innego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posmakuj tą wodę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdź poziom płynu chłodniczego

Share this post


Link to post
Share on other sites

ubywa płynu i to dymienie denerwuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...