Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
mat07

"Znikający" płyn chłodniczy

Recommended Posts

Witam,

jako iż to mój pierwszy post na forum wypada się przedstawić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Otóż mam na imię Mateusz, jestem studentem pierwszego roku Politechniki Wrocławskiej, od niedawna posiadam Vectrę B, którą "kupiłem" od użytkownika Simeone04, który jest moim bratem.

W Vectrze od pewnego czasu pojawia się problem "znikania" wody/płynu chłodzącego. Mianowice, po dłuższym okresie stania, a czasem gdy auto się nagrzeje, po prostu połowa zbiornika wyrównawczego nagle robi się pusta. Problem polega jednak na tym, że nie ma dosłownie ŻADNYCH plam na ziemi czy w komorze silnika - wszystkie gumowe przewody sprawdzone i suche. Z tego powodu od lata jeździłem na wodzie, i gdy jej brakowało, po prostu ją dolewałem. Teraz jednak z wiadomych powodów wymieniłem wodę na płyn, jednak ciągłe dolewanie w tej sytuacji byłoby kosztowne. Zatem pytanie - gdzie może znikać ten płyn, czy może się to odkładać gdzieś w aucie???

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Spradź podłogę pod dywanikiem kierowcy i pasażera, jeżeli nie kopcji to tu może być problem, czyli przeciekająca nagrzewnica.

Druga spraw jaki masz silnik jeżeli x18xe lub x20xe to sprawdź dokładnie magistralę wody.

Co to znaczy nie kopcji???