Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
baracuda2

Wymiana reduktora AG P-250

Recommended Posts

Witam

Posiadam gaz AG Zenit z reduktorem AG P-250 oraz wtryskiwaczami Valtek 3ohm. Teraz w zimne dni po przełączeniu na gaz (ustawione 30 stopni) samochód gaśnie. Po upłynięciu ok. 2 minut jak reduktor się podgrzeje, samochód normalnie przełączy się na gaz. Po przeszukaniu różnych tematów z tym problemem stwierdziłem, że przyczyna może leżeć w zabrudzonym parowniku/zużytych membranach. Czy ktoś spotkał się z zestawem naprawczym do tego modelu reduktora i jaki inny można śmiało wsadzić zamiast obecnego. Nurtuje też mnie pytanie odnośnie mocy reduktora, obecny według danych znalezionych w internecie jest do maksymalnej mocy 250km. Silnik w mojej vectrze posiada 115km i czy trzeba kupować reduktory aż z taką nadwyżką mocy?

Zastanawiałem sie na podanymi reduktorami:
-
AC Stag R01 250 km gold silver

- ZAVOLI ZETA S

Share this post


Link to post
Share on other sites

A od ilu masz tą instalacje? Valdemary może umarły a nie reduktor. Trzeba by je zregenerować lub chociaż skalibrować. Teoretycznie po 10kkm To co podaje producent na temat reduktora to zazwyczaj bajki. Alaska też niby do 130KM a ledwo obsłuży 90KM. W moim 1,6 nie dawała rady. Ustaw może przełączanie na 40-45 stopni i zobacz jak będzie. Zavoli N mam i w twoim też da rade. Pytanie jakie masz ustawione ciśnienie bo S-ką nie zejdziesz niżej niż 1,2 bar. A instalka kalibrowana na trasie czy tylko auto kalibracja i będzie panie dobrze będzie pan zadowolony. Może wystarczy zwykła dobra regulacja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak kupiłem samochód na początku kwietnia miał założoną ta listwę wtryskową, na chwilę obecną zrobiłem na niej 12k km. Co do ciśnienia moja instalacja nie posiada czuknika, po podłączeniu do sterownika nie mam żadnego odczytu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...