Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
baracuda2

Wymiana reduktora AG P-250

Polecane posty

Witam

Posiadam gaz AG Zenit z reduktorem AG P-250 oraz wtryskiwaczami Valtek 3ohm. Teraz w zimne dni po przełączeniu na gaz (ustawione 30 stopni) samochód gaśnie. Po upłynięciu ok. 2 minut jak reduktor się podgrzeje, samochód normalnie przełączy się na gaz. Po przeszukaniu różnych tematów z tym problemem stwierdziłem, że przyczyna może leżeć w zabrudzonym parowniku/zużytych membranach. Czy ktoś spotkał się z zestawem naprawczym do tego modelu reduktora i jaki inny można śmiało wsadzić zamiast obecnego. Nurtuje też mnie pytanie odnośnie mocy reduktora, obecny według danych znalezionych w internecie jest do maksymalnej mocy 250km. Silnik w mojej vectrze posiada 115km i czy trzeba kupować reduktory aż z taką nadwyżką mocy?

Zastanawiałem sie na podanymi reduktorami:
-
AC Stag R01 250 km gold silver

- ZAVOLI ZETA S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A od ilu masz tą instalacje? Valdemary może umarły a nie reduktor. Trzeba by je zregenerować lub chociaż skalibrować. Teoretycznie po 10kkm To co podaje producent na temat reduktora to zazwyczaj bajki. Alaska też niby do 130KM a ledwo obsłuży 90KM. W moim 1,6 nie dawała rady. Ustaw może przełączanie na 40-45 stopni i zobacz jak będzie. Zavoli N mam i w twoim też da rade. Pytanie jakie masz ustawione ciśnienie bo S-ką nie zejdziesz niżej niż 1,2 bar. A instalka kalibrowana na trasie czy tylko auto kalibracja i będzie panie dobrze będzie pan zadowolony. Może wystarczy zwykła dobra regulacja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem samochód na początku kwietnia miał założoną ta listwę wtryskową, na chwilę obecną zrobiłem na niej 12k km. Co do ciśnienia moja instalacja nie posiada czuknika, po podłączeniu do sterownika nie mam żadnego odczytu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...