Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
goliat26

Rozrusznik i pompka spryskiwacza.

Recommended Posts

Witam Was.

Mam do Was pytanko odnośnie pracy rozrusznika po dłuższym postoju (8-12 godzin). Jako, że powoli przychodzą mrozy to coraz częściej z rana mój rozrusznik muli jakby pracował już ostatkiem sił. Świece niby grzeją przez około 6-7 sekund (niby bo kable wyglądają tak sobie) po czym rozrusznik w naprawdę ślimaczym tempie kręci jakieś 5 razy i auto dopiero chwyta. Myślałem, że to akumulator więc wczoraj zmieniłem na akumulator brata (z minimalnie większą mocą rozruchową niż mój no i dużo młodszy) i dzisiaj z rana historia się powtórzyła. W czym może tkwić przyczyna? Po nagrzaniu auta rozrusznik kręci już OK. Czy kontrolka świec żarowych jednoznacznie wskazuje, że świece grzeją? Czy może być tak, że kontrolka się świeci a świece mimo to nie grzeją np z winy kabli.

Dodatkowo mam pytanko odnośnie pompki spryskiwacza. Ostatnio skończył mi się płyn i dopiero po ok. tygodniu dolałem dziś kupiony zimowy. Szyba brudna więc chce ją spryskać i...? Cisza... pompka nie pompuje, w ogóle jej nie słychać. Co dziwne przy próbie pompowania na MIDzie zamiast Rage pokazują mi się wtedy trzy kreski ( --- ).

Bezpiecznik od spryskiwacza (nr 14 z tego co pamiętam) sprawdzałem i jest OK.

Edited by goliat26

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc do sprawdzenia rozrusznik. Świece - jeśli nie ma błędu tzn. checka - są OK i grzeją prawidłowo z tego co piszesz.

Zapewne zamarzł Ci płyn w instalacji spryskiwaczy. Ciepły garaż tylko pomoże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamarznięty płyn skutkuje tym, że pompka nawet nie ruszy? A te kreski na MIDzie? Rozrusznik to chyba tylko do regeneracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak ma ruszyć jak zamarznięta pompka? Do regeneracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałeś rację @marcinek180. Płyn zamarzł w pompce i dlatego nie kręciła. Zastanawia mnie tylko dlaczego są te kreski na MIDzie podczas używania spryskiwacza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie w jakiej funkcji pokazują się kreski? Wygląda na jakieś zwarcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prostu jak używam spryskiwacza. Powiedzmy trzymam 2 sekundy manetkę i wtedy pojawiają się kreski na MIDzie. Puszczam i kreski znikają a pojawia się zasięg. Zaczęło się to wczoraj gdy używałem spryskiwaczy na przymarzniętej pompce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale tylko przy zasięgu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to nie sprawdzałem na innych... 99% na zasięgu mam włączone i tak z przyzwyczajenia nie przełączałem. Sprawdze dziś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...