Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
kowal9215

Problem po odłączeniu akumulatora

Polecane posty

Jako że to mój pierwszy post to chciałem wszystkich powitać.

A teraz przejdę do tematu. Chciałem siędowiedzieć co może być przyczyną takiego zjawiska. Gdy kupowałem auto to sprzedający powiedział mi żebym nie odpinał akumulatora, ponieważ gdy on go wymienił nie mógł odpalić auta musieli autko na lawete wpakować i jechać do serwisu gdzie wprowadzili kody o ile dobrze pamiętam to trzy kody i auto odpaliło. Raczej nie jest to normalne zjawisko. Ładując ostatnio akumulator nie odpinałem go bo nie stać mnie na lawete i wizytę w serwisie który pewnie jest daleko mojego miejsca zamieszkania.

Autko to Vectra B '01 silnik 2.2 DTI 125 KM

Edytowano przez kowal9215

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak dla mnie totalna bzdura, kod to możesz do radia wstukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli mówicie żebym normalnie odłączał akume? A jak nie odpali to co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musi odpalić. Chyba że coś nieoryginalnego jest dokładane w stylu alarmu z blokadą... Ale mało prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego nie może mieć systemu antykradzieżowego,

który blokuje uruchomienie silnika , po wyjęciu akumulatora?

jedź do elektronika, i niech sprawdzi instalacje

(może być takie coś )

kod do radia (jeśli je posiada)powinienem dostać od poprzedniego właściciela

po następne, jak będziesz chciał zmienić akumulator , to możesz zastosować

napięcie podtrzymujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kodu do radia nie dostałem ale to mały pikuś mało ważne.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">
Właśnie miałem pisać o alarmie fabrycznym bo w sumie do wczoraj nie nwiedziałem co to jest, a mianowicie mam tego ludzika uciekającego i te fale na 99% mam czujniki w słupku pomiędzy drzwiami jeszcze dzisiaj to sprawdzę żeby być pewnym na 100%. Tylko nigdy nie słyszałęm żadngo dźwięku włączania się tego alarmu ani nic dzisiaj też spróbuję nacisnąc dwa razy przycisk zamykania w kluczyku i zobaczę czy coś się stanie. Ogólnie ta dioda przy tym ludziku nigdy nie mrygała jedyna mrygająca dioda to jest w radiu. I właśnie może ten fabryczny alarm po odłączeniu akumulatora i podłączeniu blokuje auto. Poprzedniego właściciela pytałem co to za przycisk ten ludzik ale on powiedział że nie wie że jemu to nigdy nie działało. Więc tak po zastanowieniu moim zdaniem to może właśnie alarm blokować choć w sumie to on jest nie aktywny ehh nie wiem. Wy się znacie to na pewno coś poradzicie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bo byłby to totalny idiotyzm, co ma wyjęcie akumulatora do kradzieży auta, zapewne za kazdym razem jak złodzieje kradną auto to rozpinają lub też wymieniają aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to kolego odpinaj śmiało akumulator,

a jak nie zapali, to powiesz laweta na koszt Jarka S z forum

(bo tak mi doradził , )

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

no i marcinek 180 dorzuci się jeszcze , bo też pisze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może to właśnie od alarmu? Bo sprawdzałem alarm jest i nawet działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w domu w poprzedniej VB dieslu był dokładany alarm dodatkowo i żadnych komplikacji z tym nie było. Teraz w swojej mam fabryczny i tym bardziej nic nie trzeba robić. Więc wątpię, aby z tym było to związane. Mogłeś dopytać się dokładnie o co biega z tym, albo to bajka. Nic z tym alarmem się nie robi, zamkniesz auto to powinna mrygać kontrolka przy tym ludziku (bodajże przytrzymuje się przed zamknięciem, aby go nie uaktywniać, nie pamiętam). Działa on na ruch w kabinie, otwarcie maski itd.

Edytowano przez Gepard_G

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fabryczny nie ma nic do odpalania. Nie fabryczny - w serwisie by tego nie urochomili bo niby dlaczego oni mieliby się tym zajmować. Panu coś się zdawało po prostu... A mechanik/elektryk jak mu odstawisz auto mówiąc o co chodzi to pierwsze co zrobi to odepnie aku bo nie uwierzy. Ja przynajmniej tak bym zrobił. Więc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś były takie alarmy, że po odpięciu zasilania, jak podpięło się je ponownie to wchodziły w tryb zazbrojenia/ czuwania - sam miałem taki alarm i po podłączeniu aku trzeba było zapłon przekręcić i ukrytym przyciskiem skasować. Dopiero po tym zabiegu można było normalnie używać go z pilota

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale to raczej lata 90-95 z tego co pamiętam.

Obecnie większość alarmów ma tzw pamięć zasilania, i po odpieciu zasilania i ponownym podpięciu wchodza w taki stan jak przed odłączeniem zasilania i przy takichalarmach nie powinno być żadnych problemów.

Kolega jak się boi to niech poszuka czy w nogach kierowcy i pasażera (pod maskownicami) nie ma dokładanego jakiegoś alarmu, coś w tym stylu:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A powiedział gdzie te kody wpisali?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Może masz ukrytą klawiaturę gdzieś (jak w filmie Transporter

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

A tak 100% poważnie to batdzo wątpię żeby cos takiego mogło się dziać z tym nieodpalaniem, może upaliło bezpiecznik po włożeniu aku, bo i tak czasem bywa, a mechanior żeby przybić z gościa większą kasę wcisnął kit o jakichś kodach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest coś takiego jak kod autoryzacji alarmu (służy do rozbrojenia alarmu np na czas wizyty w serwisie) aby nie było konieczności pokazywania mechanikowi ukrytego przycisku itd.

Kod wstukuje się odpowiednią sekwencją, np przekręć na zapłon, naciśnij dwukrotnie światło stop, wyjmik kluczyk, zamknij drzwi, kliknij ileś razy otwieranie drzwi i potwierdź np kolejnym naciśnięciem stop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JarekS ale takie coś było w oryginalnym alarmie? Bo z tego co mi wiadomo to nie a taki ma chyba opisywana Vectra jka dobrze zrozumiałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> No chyba, że ktoś dostawiał jakiś akcesoryjny i nie przekazał następnemu właścicielowi żadnej dokumentacji urządzenia (z kodem autoryzacji jak mówisz) to wtedy wątpię żeby serwis (a właśnie to było ASO?) sobie tym poradził bo skąd by kody wzięli

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Toż to samo wyżej pisałem ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz powiem to co sprzedający mi powiedział nie wiem może wcisnął kit ale jego ojciec też przy tym był i potwierdził z resztą mówił że ma te kody w domu ale nie chciał dać nie wiedzieć czemu. A więc sprzedający powiedział żebym nie odłączał akumulatora bo nie odpalę później auta on jak wymieniał akumulator to rzecz jasna wyjął stary i włożył nowy po czym nie mógł odpalić auta i musiał auto na lawete i do serwisu opla jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to przy nim bym klemy zdjął, obrócił się na piecie i powiedział do widzenia i powodzenia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje, że gość coś kręcił, skoro i tak sprzedawał auto to po kija nu tamte kody?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chyba będziesz musiał zaryzykować i spróbować odłączyć aku, albo jechać do kogoś kto bawi się w montaż alarmów, żeby sprawdził czy masz jskiś dodatkowy. Bo wymiana aku prędzej czy później Cię czeka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat wymiana aku tak aby auto miało cały czas prąd to nie problem. Ale jeśli np. auto parkuje pod chmurką i będą fes mrozy i trzeba będzie aku wziąć do sypialni... Więc sprawdzić, czyli zaryzykować, w końcu kiedyś trzeba będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...