Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam zastanawiam sie czy można wywalić kata z diesla 2.2 dti? Czy ktoś już robił taką operacje? Co myślicie o wywaleniu go całkowicie czy nie będzie błędów wywalało jak z sondą czy jest czy nie ma jej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

brak sondy

wywalasz jak w VB DTI i śmigasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak z przeglądami? nie czepiają sie nie dymi samochód później bardziej lepiej kawałek rury wstawić czy np strumienice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak go wybijesz z puchy to będzie tak jakby był. Luźny wydech, większy dym ale mi do wydechu dopiero 1 raz włożyli analizator odkąd śmigam dieslem, więc masz bardzo małe szanse na to że coś się nie będzie zgadzało

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez myślę nad tym żeby kata wyciac:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie myśl tylko tnij

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywal srodek z.kata a puche zostaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dużo głośniej po wycięciu kata w vc 2.2dti ? Przy 200tys kat już chyba nie istnieje ? Jakie znacie metody na sprawdzenie katalizatora oprócz mierzenia ciśnienia przed i za katem

Edited by polacek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W VB DTI tuz za katem jest łączenie z reszta układu - zdjąłem tzn. rozkręciłem to, kat lekko opada w dół wtedy i dokładnie z latarka go widzisz - u mnie po 200 000km na liczniku /zapewne jest wiecej/ kat jest czysty, swiecąc latarka możesz niejako wejzeć w każda z dziurek sitka z jakiego jest zbudowany kat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...