Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam zastanawiam sie czy można wywalić kata z diesla 2.2 dti? Czy ktoś już robił taką operacje? Co myślicie o wywaleniu go całkowicie czy nie będzie błędów wywalało jak z sondą czy jest czy nie ma jej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brak sondy

wywalasz jak w VB DTI i śmigasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak z przeglądami? nie czepiają sie nie dymi samochód później bardziej lepiej kawałek rury wstawić czy np strumienice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak go wybijesz z puchy to będzie tak jakby był. Luźny wydech, większy dym ale mi do wydechu dopiero 1 raz włożyli analizator odkąd śmigam dieslem, więc masz bardzo małe szanse na to że coś się nie będzie zgadzało

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tez myślę nad tym żeby kata wyciac:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie myśl tylko tnij

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wywal srodek z.kata a puche zostaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo głośniej po wycięciu kata w vc 2.2dti ? Przy 200tys kat już chyba nie istnieje ? Jakie znacie metody na sprawdzenie katalizatora oprócz mierzenia ciśnienia przed i za katem

Edytowano przez polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W VB DTI tuz za katem jest łączenie z reszta układu - zdjąłem tzn. rozkręciłem to, kat lekko opada w dół wtedy i dokładnie z latarka go widzisz - u mnie po 200 000km na liczniku /zapewne jest wiecej/ kat jest czysty, swiecąc latarka możesz niejako wejzeć w każda z dziurek sitka z jakiego jest zbudowany kat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...