Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

czarnavectra3.0

KTOŚ WIE JAKIE SĄ OBJAWY PĘKNIĘTEGO TŁOKU VECTRA 3.0 CDTI 184

Polecane posty

Gdy odpalę moją vectre chodzi normalnie gdy ruszę to ujadę 3 do 5 km i auto momentalnie traci moc, zaczyna migać kontrolka oleju a spod maski wydobywa się dym jakby się gotowała - ( ze zbiorniczka wyrównawczego) potem auto nagle gaśnie i nie chce odpalić. Wtryski to nie są bo są założone nowe i wiem że dobrze chodzą.Gdy odczekam dzień lub dwa to auto odpala i powtórka z rozrywki. Z rury wydechowej wydobywa się dym siwy. Ani nie niebieski jakby palił olej ani czarny jakby lały wtryski. Sugestie mechaników mówią o padniętych pierścieniach, dziurze w tłoku bądź osuniętej tulei silnika. Miał ktoś podobne objawy bo nie chce ściągać niepotrzebnie głowic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cos mi się zdaje kolego ze jak nie sciagniesz głowicy to się nie dowiesz ,ale nachlopski rozum to zebys miał dziure w tloku to by paliła więcej i stan oleje momentalnie by ci podskoczył bo wtryskiwacz by lał wache a przez dziute dostawała się do oleju i stad wysoki stan oleju , a tego nie zgłaszasz . nie jestem mechanikiem ale zabacz czy termostat ci się nie zawiesił w ukryrtym menu sprawdzisz prawdziwa temperaturę. byłes gdzies na komputerzeczy pokazuje jakies błędy ?

z tego co słyszałem to silniki 3.0 przed liftowe miały wade czyli opuszczjace się tulejea chyba tam z tegoi co kiedyś czytałem to inżynierzy opla dali za mała miske olejowa i dlatego te silniki się grzeja i maja wade dopiero po lifcie to usunęli. Jak się myle to niech ktoś mnie sprostuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kompresja do sprawdzenia to pierwsza myśl aby sprawdzić czy z samym blokiem silnika jest okey. A uszczelki były sprawdzane ? to jest Y czy Z ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może nie pomoge, ale miałem podobną sytuację co się okazało ? Siostra zatankowała benzynę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest Z ta po lifcie już. Jutro będę dalej kombinował a pod kompa nie podpiąłem jeszcze bo nie udało mi się dojechać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...