Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

czarnavectra3.0

KTOŚ WIE JAKIE SĄ OBJAWY PĘKNIĘTEGO TŁOKU VECTRA 3.0 CDTI 184

Recommended Posts

Gdy odpalę moją vectre chodzi normalnie gdy ruszę to ujadę 3 do 5 km i auto momentalnie traci moc, zaczyna migać kontrolka oleju a spod maski wydobywa się dym jakby się gotowała - ( ze zbiorniczka wyrównawczego) potem auto nagle gaśnie i nie chce odpalić. Wtryski to nie są bo są założone nowe i wiem że dobrze chodzą.Gdy odczekam dzień lub dwa to auto odpala i powtórka z rozrywki. Z rury wydechowej wydobywa się dym siwy. Ani nie niebieski jakby palił olej ani czarny jakby lały wtryski. Sugestie mechaników mówią o padniętych pierścieniach, dziurze w tłoku bądź osuniętej tulei silnika. Miał ktoś podobne objawy bo nie chce ściągać niepotrzebnie głowic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cos mi się zdaje kolego ze jak nie sciagniesz głowicy to się nie dowiesz ,ale nachlopski rozum to zebys miał dziure w tloku to by paliła więcej i stan oleje momentalnie by ci podskoczył bo wtryskiwacz by lał wache a przez dziute dostawała się do oleju i stad wysoki stan oleju , a tego nie zgłaszasz . nie jestem mechanikiem ale zabacz czy termostat ci się nie zawiesił w ukryrtym menu sprawdzisz prawdziwa temperaturę. byłes gdzies na komputerzeczy pokazuje jakies błędy ?

z tego co słyszałem to silniki 3.0 przed liftowe miały wade czyli opuszczjace się tulejea chyba tam z tegoi co kiedyś czytałem to inżynierzy opla dali za mała miske olejowa i dlatego te silniki się grzeja i maja wade dopiero po lifcie to usunęli. Jak się myle to niech ktoś mnie sprostuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kompresja do sprawdzenia to pierwsza myśl aby sprawdzić czy z samym blokiem silnika jest okey. A uszczelki były sprawdzane ? to jest Y czy Z ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może nie pomoge, ale miałem podobną sytuację co się okazało ? Siostra zatankowała benzynę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest Z ta po lifcie już. Jutro będę dalej kombinował a pod kompa nie podpiąłem jeszcze bo nie udało mi się dojechać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...