Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Crimson Mind

Kilka pytań dotyczących Świec Żarowych

Polecane posty

Witam, jest to mój pierwszy temat tutaj a dotyczy on mianowicie świec żarowych.

Idzie zima, już pojawiają się minusowe temperatury no i moja Viki 2.2 DTI - 125 KM w kombi zaczyna mieć problemy z odpalaniem z rana.

Stawiam że to wina świec, jeszcze ich nie wykręciłem bo dopiero zaczynam je psikać WD40 sprawdzałem je dzisiaj Multimetrem i nie wykazuje nic nadzwyczajnego.

Pomiar:

1 - 1.0 Ω

2 - 0.9 Ω

3 - 1.2 Ω

4 - 1.3 Ω

Więc o ile się orientuję to w normie. I teraz nie wiem co mam myśleć skoro nic nie wykazał to czy nadal jest możliwość że któraś ze świec jednak jest walnięta, a może to przekaźnik?

Wiadomo że dowiem się po wykręceniu ale boje się że mogę mieć problem z ich odkręceniem i co wtedy?

Planuję wymienić wszystkie i przy okazji przeglądałem już różne oferty i zastanawiam się pomiędzy Beru, Boshem a NGK, które polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Beru. Świece masz sprawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może warto zacząć od sprawdzenia akumulatora? Rozrusznik żwawo kręci? Miałem u siebie walnięte 2 świece i przy -15 odpalał bez problemu więc nie koniecznie problem może leżeć po ich stronie. Jedynie pojawienie się checka krótko po odpaleniu auta mnie zaniepokoiło i po sprawdzeniu świec okazało się, że są do wymiany. Mam NGK i mogę polecić, nie miałem żadnych problemów i mam nadzieję, że tak będzie też tej zimy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akumulator nie jest nówka ale kiedy pierwszy raz pojawił się problem akurat obok znalazł się ktoś z kablami i po podpięciu kabli nie było poprawy, rozrusznik wydaje się sprawnie kręcić a po tym jak już się silnik potrzęsie i w końcu odpali to idzie dużo białego dymu co podobno jest właśnie powiązane ze świecami. A dodatkowo nigdy nie ma problemu z odpaleniem 2x po tym jak już się rozgrzeje.

Co do checka zapala się tylko w momencie przekręcenia kluczyka na zapłon, wtedy kiedy grzeją się świece a po uruchomieniu już się nie świeci.

Edytowano przez Crimson Mind

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak spróbuję najpierw sprawdzić świece potem będę myśleć o reszcie bo lista z tego co widzę jest długa :<

Edytowano przez Crimson Mind

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...