Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Ginterr

Syczenie pod kokpitem.

Polecane posty

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Vectry B 2.0 '97. Zakałdam nowy temat gdyż mam dość nietypowy problem i nie mogę znaleźć rowiązania. Otóż niedawno wąż wspomagania pękł i wyrzuciło cały płyn hydrauliczny, jako że do laików nie należe i usłyszałem że coś złego dzieje się z pompą to zgasiłem silnik no i auto na holu trafiło do mojego garażu. Wąż został wymieniony i układ zalałem płynem GM Dextron II. I teraz przechodząc do sedna po odpaleniu słychać sycznie gdzieś za kierownicą. Przy skręcaniu czy delikatnym przytrzymaniu kierownicy dźwięk ustaje. Dodam że przewody podciśnienia raczej wykluczyłem bo hamulce działają normalnie. Ratujcie jeśli ktoś się już z tym spotkał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie działa normalnie? Odpowietrzyłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie owszem normalnie a i z tego co wyczytałem to odpowietrzanie polega na kręceniu kierownicą i dolaniu ubytku więc można przyjąć że tak. A i jeszcze zauważyłem że na zimnym silniku problem nie występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam to cały czas po wymianie pompy wspomagania. Wspoma pracuje normalnie. Założyłem nowy zamiennik i od znajomych mechaników (dobrych!) usłuszałem że przy zamiennikach często syczenie występuje i jest to normalne.

U ciebie pompa została ori ale objaw ten sam co u mnie. Jeżdżę tak pół roku i poza syczeniem nic się nie dzieje więc raczej nie ma powodu do paniki.

Mała sugestia: w ASO jest pewien specyfik dedykowany jako dodatek do oleju w mostach tylnych. Nazywa się Rear Axle Oil Additive (nr GM 19 70 452). To taka mała buteleczka chyba 100 ml która kosztuje kilkanaście złotych. Dodatek produkowany na specjalne zlecenie GM. Dodałem to do oleju wspomagania i efekt jest zauważalny: kiera zaczęła trochę lżej chodzić i pompa ucichła, nawet w skrajnym położeniu nie ma charakterystycznego jarmolenia. Produkt sprawdzony, koszt niewielki i na pewno nie zaszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...