Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Ginterr

Syczenie pod kokpitem.

Recommended Posts

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Vectry B 2.0 '97. Zakałdam nowy temat gdyż mam dość nietypowy problem i nie mogę znaleźć rowiązania. Otóż niedawno wąż wspomagania pękł i wyrzuciło cały płyn hydrauliczny, jako że do laików nie należe i usłyszałem że coś złego dzieje się z pompą to zgasiłem silnik no i auto na holu trafiło do mojego garażu. Wąż został wymieniony i układ zalałem płynem GM Dextron II. I teraz przechodząc do sedna po odpaleniu słychać sycznie gdzieś za kierownicą. Przy skręcaniu czy delikatnym przytrzymaniu kierownicy dźwięk ustaje. Dodam że przewody podciśnienia raczej wykluczyłem bo hamulce działają normalnie. Ratujcie jeśli ktoś się już z tym spotkał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wspomaganie działa normalnie? Odpowietrzyłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wspomaganie owszem normalnie a i z tego co wyczytałem to odpowietrzanie polega na kręceniu kierownicą i dolaniu ubytku więc można przyjąć że tak. A i jeszcze zauważyłem że na zimnym silniku problem nie występuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mam to cały czas po wymianie pompy wspomagania. Wspoma pracuje normalnie. Założyłem nowy zamiennik i od znajomych mechaników (dobrych!) usłuszałem że przy zamiennikach często syczenie występuje i jest to normalne.

U ciebie pompa została ori ale objaw ten sam co u mnie. Jeżdżę tak pół roku i poza syczeniem nic się nie dzieje więc raczej nie ma powodu do paniki.

Mała sugestia: w ASO jest pewien specyfik dedykowany jako dodatek do oleju w mostach tylnych. Nazywa się Rear Axle Oil Additive (nr GM 19 70 452). To taka mała buteleczka chyba 100 ml która kosztuje kilkanaście złotych. Dodatek produkowany na specjalne zlecenie GM. Dodałem to do oleju wspomagania i efekt jest zauważalny: kiera zaczęła trochę lżej chodzić i pompa ucichła, nawet w skrajnym położeniu nie ma charakterystycznego jarmolenia. Produkt sprawdzony, koszt niewielki i na pewno nie zaszkodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...