Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Amazing 30

Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej

Recommended Posts

Witam. Tak jak w temacie, wiecie może gdzie znajduję się ten czujnik i czy da sie go wymienic, ponieważ znowu Vectra pali i zaraz gaśnie, ale dowiedziałem się, że może być to powodem, gdyż jeżeli jest zimno to ten czujnik daje więcej benzyny na listwe. Co o tym myślicie? Proszę o odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tam jest jakis czujnik ? Chyba tylko regulator odpowiada za prawidłowe utrzymowania ciśnienie na listwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to może ten regulator, jest to wymienne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak najbardziej . Bardzo mozliwe ze to on u ciebie robi te objawy poniewaz mize byc tak ze membrana puszcza i jak zapalasz to podcisnieniem ciagnie paliwo prosto pod przepustnice i zalewa silnik

Please login or register to see this quote.

A ten *czujnik* czyli regulator nie daje wiecej benzyny na listwe , paliwo podawane jest przewodami od pompy a on ma za zadanie utrzymac cisnienie i nadmiar paliwa odprowadzic powrotem do zbiornika

Share this post


Link to post
Share on other sites

regulator ciśnienia w x20xev jest wspólny z listwą teoretycznie można go zdjąć jest opaska ale lepiej nie ruszać. przecież za ilość paliwa w cylindrze odpowiadają wtryski -czas wtrysku a nie regulator, jeżeli ci gaśnie to raczej nie jest to wina zaworu a za dużo paliwa na pewno nie.

Raczej za mało, sprawdź pompę paliwa ,na listwie masz serwisówkę załóż manometr powinno być ok 2bar podczas pracy pompy jeżeli nie będzie to spróbuj zacisnąć przewód paliwa powrotny jeżeli wzrośnie to puszcza zawór i nie utrzymuje ciśnieni na listwie. jeżeli nie wzrośnie po zaciśnięciu przewodu to pompa do śmietnika.

a jeśli już tak jak pisze kolega wyżej , podejrzewasz nieszczelną membranę to zdejmij przewód podciśnienia i jak będzie szło paliwo to masz odpowiedź

Edited by budys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...