Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Amazing 30

Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej

Polecane posty

Witam. Tak jak w temacie, wiecie może gdzie znajduję się ten czujnik i czy da sie go wymienic, ponieważ znowu Vectra pali i zaraz gaśnie, ale dowiedziałem się, że może być to powodem, gdyż jeżeli jest zimno to ten czujnik daje więcej benzyny na listwe. Co o tym myślicie? Proszę o odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tam jest jakis czujnik ? Chyba tylko regulator odpowiada za prawidłowe utrzymowania ciśnienie na listwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to może ten regulator, jest to wymienne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak najbardziej . Bardzo mozliwe ze to on u ciebie robi te objawy poniewaz mize byc tak ze membrana puszcza i jak zapalasz to podcisnieniem ciagnie paliwo prosto pod przepustnice i zalewa silnik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A ten *czujnik* czyli regulator nie daje wiecej benzyny na listwe , paliwo podawane jest przewodami od pompy a on ma za zadanie utrzymac cisnienie i nadmiar paliwa odprowadzic powrotem do zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

regulator ciśnienia w x20xev jest wspólny z listwą teoretycznie można go zdjąć jest opaska ale lepiej nie ruszać. przecież za ilość paliwa w cylindrze odpowiadają wtryski -czas wtrysku a nie regulator, jeżeli ci gaśnie to raczej nie jest to wina zaworu a za dużo paliwa na pewno nie.

Raczej za mało, sprawdź pompę paliwa ,na listwie masz serwisówkę załóż manometr powinno być ok 2bar podczas pracy pompy jeżeli nie będzie to spróbuj zacisnąć przewód paliwa powrotny jeżeli wzrośnie to puszcza zawór i nie utrzymuje ciśnieni na listwie. jeżeli nie wzrośnie po zaciśnięciu przewodu to pompa do śmietnika.

a jeśli już tak jak pisze kolega wyżej , podejrzewasz nieszczelną membranę to zdejmij przewód podciśnienia i jak będzie szło paliwo to masz odpowiedź

Edytowano przez budys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...