Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
HeniekVectraC

Wlacza sie ikona klucza z samochodem i gasnie auto

Polecane posty

Witam, od jakiegos czasu mam problem z moim Oplem Vectra C 1.9 CDTi 120km 2005r. Problem zaczal sie od wlaczenia kontrolki z samochodem i kluczem, po ujechaniu kilku kilometrow auto zgaslo. Po chwili odczekania wlacza sie normalnie, chodzi prawidlowo znowu do momentu wlaczenia sie kontrolki i znowu gasnie. Zostaly wyregulowane wtryski po naprawie auto przejechalo plynnie tysiac km, niestety pojawilo sie to samo. Teraz dzieje sie tak co kilkaset metrow. Do tej pory komputer wskazywal na regulator cisnienia paliwa, zostal on wymieniony w pompie wraz z filtrem paliwa jednak nie ma efektu. Jest to moja pierwsza powazna awaria warsztat w ktorym bylo auto nie potrafi sobie poradzic i szukam pomocy. Czytam inne tematy jednak puki co nie widze odpowiedzi na moj problem wiec zalozylem nowy temat. Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam

PS. Przepraszam za brak polskich znakow, ale cos klawiatura nawalila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisz chociaż jakie to dokładnie były błędy /numer + opis/ i czym zczytywane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Numer błedów i opisy:

P0087-03 za niskie ciśnienie szyny

P0087-12 za niskie ciśnienie szyny

P0090-5B obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres działania kontroli

Nie znam się ale jeśli chodzi o tą nazwe to zczytywane OP COM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem podobnie...wymieniłem regulator ciśnienia na pompie, czujnik ciśnienia na listwie, zregenerowałem wtryski a błąd P0090 wyskakiwał co jakiś czas,

W końcu zrobili mi diagnostykę pompy CR i ją uszczelnili (wymiana kompletu uszczelek gumowo-teflonowych) i jest wszystko OK.

Od tamtej pory błąd już sie nie pokazuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regulator cisnienia na pompie zostal wymieniony, Na listwie mam z jednej strony czujnik cisnieni,a z drugiej regulator cisnienia, czy wymieniac rowniez ten regulator czy wystarczy czurnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak..najważniejsze to porządna diagnostyka.

Nie wymieniaj wszystkiego po kolei tak jak ja bo to są duże koszty.

Najlepiej jakbyś zdobył te części na podmiankę i wtedy spróbować co i jak.

Edytowano przez Bubek74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, po wymianie regulatora cisnienia (wymieniony na uzywany) na listwie samochod odpalil i jezdzil. Po 300km zaczelo leciec paliwo z filtra, po wymianie filtra auto calkowicie nie odpala. Na komputerze pokazuje blad regulatora cisnienia listwy nr bledu 0090. Czy to mozliwe zeby zepsul sie ponownie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrób DOKŁADNĄ diagnostykę w miarę możliwości jak zasugerował Bubek, zapisz wszelkie możliwe dane sczytane podczas pracy silnika.

Jeśli uda się uruchomić na przykład z plaka to z dużym prawdopodobieństwem przyczyn można szukać w układzie paliwowym.

Jeśli masz szynę z dwoma "czujnikami" to patrząc od przodu po prawej masz czujnik ciśnienia szyny, po lewej jest regulator.

Który wymieniałeś?

Zdejmij te dwa czujniki i dokładnie obejrzyj, być może coś tam zauważysz?

Bywa, że pompa CR pada i w paliwie znajdują się opiłki właśnie z pompy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy podepnę się pod ten sam temat, mam vectra 150 ps i ostatnio jadąc auto zgasło, zapaliłem znowu przy jeździe gaśnie. Podłączyłem się pod komputer no i wyskoczyły błędy z ciśnieniem paliwa, i wartość na jałowym biegu wacha się od 270 do 330, Jeden błąd to wiem że ciśnienie na rampie, jak myślicie czego to może być wina? czujnika ciśnienia paliwa? Jutro postaram się sprawdzić wtryski żeby od razu nie kupować czujnika i wymieniać wszystkiego bez dokładnej diagnozy. Czekam na podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam najpierw wymienilem czujnik cisnienia ale bez efektu,nastepnie wymienilem regulator szyny i bez problemu odpalilem dodam ze z plaka pali bez problemu, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co już po problemie? błąd zniknął?

Edytowano przez Extreme

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra to ja powiem tak, wtryski sprawdzone wszystkie są okej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:"> zmienię filtr paliwa a jak nie przejdzie to zacznę podmieniać czujniki w szynie i regulator w pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...