Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mazef

Wskazania komputera w ukrytym menu dot. napięcia akumulatora

Polecane posty

Od pewnego czasu jak zrobiło się zimno mam utrudniony rozruch silnika tzn rozrusznik dłużej ,,kręci". Po wejściu w ukryte menu komputer pokazuje na niepracującym silniku napięcie akumulatora ok 12,1 v a podczas rozruchu spada do ok 9,7 v . Czy dane z komputera są dokładne czy lepiej zbadać akumulator testerem??Czy spadek podczas rozruchu poniżej 10 v oznacza kaput akumulatora? Nie wiem czy wymieniać już akumulator czy raczej jest to wina zuzytych tulejek w rozruszniku że dłużej kręci....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, spadek podczas rozruchu poniżek 10V świadczy o słabym aku, narazie podładuj aku i zobacz jak będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wskazania napięcia w ukrytym menu nie są za bardzo dokładne.

U mnie zaniża ok. 0,4 - 0,5 V. Rano po nocy pokazuje 11,9V a miernikiem zmierzone jest 12,32 V , w czasie jazdy rzadko przekracza 13,9 V a na mierniku jest 14,44 V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a cha rozumiem , jutro sprawdzenia aktu testerem.a ile Wam kręci rozrusznik zanim odpali? mi ok 3-4 s to dużo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myśłe ze dużo, u mnie na tzw dotyk jeden obrót wału i chodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Różnice wskazań komp/miernik wynikają z tego że najprawdopodobniej przewody masowe są to poprawy ,z biegiem lat, połączenia kable/końcówki zaprasowywany luzują się i należało by poprawić te zaprasowania. wtedy powinno być git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

cholera pewnie będę w takim razie bede miał rozrusznik do regeneracji .Mi nigdy nie odpalił od ,,strzała,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie sprawdź rozrusznik, świece, wymień aku jak słaby i zobaczysz jak ładnie będzie palił. W dizlu te 3 parametry są najważniejsze gdy jest chłodno a co dopiero jak wchodzi na ,, - "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...