Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
mazef

Wskazania komputera w ukrytym menu dot. napięcia akumulatora

Recommended Posts

Od pewnego czasu jak zrobiło się zimno mam utrudniony rozruch silnika tzn rozrusznik dłużej ,,kręci". Po wejściu w ukryte menu komputer pokazuje na niepracującym silniku napięcie akumulatora ok 12,1 v a podczas rozruchu spada do ok 9,7 v . Czy dane z komputera są dokładne czy lepiej zbadać akumulator testerem??Czy spadek podczas rozruchu poniżej 10 v oznacza kaput akumulatora? Nie wiem czy wymieniać już akumulator czy raczej jest to wina zuzytych tulejek w rozruszniku że dłużej kręci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jest, spadek podczas rozruchu poniżek 10V świadczy o słabym aku, narazie podładuj aku i zobacz jak będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wskazania napięcia w ukrytym menu nie są za bardzo dokładne.

U mnie zaniża ok. 0,4 - 0,5 V. Rano po nocy pokazuje 11,9V a miernikiem zmierzone jest 12,32 V , w czasie jazdy rzadko przekracza 13,9 V a na mierniku jest 14,44 V

Share this post


Link to post
Share on other sites

a cha rozumiem , jutro sprawdzenia aktu testerem.a ile Wam kręci rozrusznik zanim odpali? mi ok 3-4 s to dużo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myśłe ze dużo, u mnie na tzw dotyk jeden obrót wału i chodzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Różnice wskazań komp/miernik wynikają z tego że najprawdopodobniej przewody masowe są to poprawy ,z biegiem lat, połączenia kable/końcówki zaprasowywany luzują się i należało by poprawić te zaprasowania. wtedy powinno być git.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

cholera pewnie będę w takim razie bede miał rozrusznik do regeneracji .Mi nigdy nie odpalił od ,,strzała,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie sprawdź rozrusznik, świece, wymień aku jak słaby i zobaczysz jak ładnie będzie palił. W dizlu te 3 parametry są najważniejsze gdy jest chłodno a co dopiero jak wchodzi na ,, - "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...