Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

maciekzb

Niedogrzany reduktor

Polecane posty

Zjawisko, które ostatnio w mojej Vectrze wystąpiło to przełączanie się z gazu na benzynę w czasie jazdy. Doszedłem metodą organoleptyczną

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20">, że reduktor jest chłodny. Podpiąłem kompa i pokazuje, że po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej nie przekracza 30st. C(w garażu). Podejrzewam, że w czasie jazdy jest chłodniejszy. Węże doprowadzające płyn są zaledwie ciepłe. Zdjąłem je i przedmuchałem reduktor podejrzewając, że może jakiś syf się tam dostał. Jeden wąż przypadkowo nie wcisnąłem na swoje miejsce i przy próbie odpalenia nie poleciał płyn. Potem już z premedytacją uruchamiałem silnik i płyn nie pojawił się, poleciało kilka kropelek. Wąż jest podczepiony do jednego z króćców wychodzących z przepustnicy(dolny). Niedawno wymieniałem uszczelkę pod głowicą ale wszystko działało sprawnie przez ponad miesiąc.

Czy możliwe jest, że pompa wody nie wydala? Czy możliwe jest, że się zapowietrzył tak? Jak w takim razie odpowietrzyć, po za metodami opisywanymi na forum? Dodam , że temperatura silnika trzyma się prawidłowo, nie zauważyłem wycieków ani żeby ubywało albo zwiększała się ilość płynu

Instalacja ma już 5 lat i nigdy nie było z nią problemów. Reduktor skorpion mini.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 1

Uzupełnij dane o jaki silnik chodzi. W profilu masz E18Xe a takiego silnika nie ma.

2

Reduktor się wpina w mały obieg tak jak i nagrzewnice . Sprawdź czy masz ogrzewanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłem błąd - X18XE, nagrzewnica działa, tzn. grzeje. Wiem jak się wpina i wpięte było 5 lat temu a teraz przestało chodzić... Zadałem pytania konkretne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poziom płynu przede wszystkim sprawdź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy reduktor nie jest powyżej zbiorniczka wyrównawczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponowie swoje pytania:

Czy możliwe,że pompa wody jest nie wydolna?

Czy układ może się zapowietrzyć, jeśli tak to z jakich powodów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...