Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maciekzb

Niedogrzany reduktor

Recommended Posts

Zjawisko, które ostatnio w mojej Vectrze wystąpiło to przełączanie się z gazu na benzynę w czasie jazdy. Doszedłem metodą organoleptyczną

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20">, że reduktor jest chłodny. Podpiąłem kompa i pokazuje, że po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej nie przekracza 30st. C(w garażu). Podejrzewam, że w czasie jazdy jest chłodniejszy. Węże doprowadzające płyn są zaledwie ciepłe. Zdjąłem je i przedmuchałem reduktor podejrzewając, że może jakiś syf się tam dostał. Jeden wąż przypadkowo nie wcisnąłem na swoje miejsce i przy próbie odpalenia nie poleciał płyn. Potem już z premedytacją uruchamiałem silnik i płyn nie pojawił się, poleciało kilka kropelek. Wąż jest podczepiony do jednego z króćców wychodzących z przepustnicy(dolny). Niedawno wymieniałem uszczelkę pod głowicą ale wszystko działało sprawnie przez ponad miesiąc.

Czy możliwe jest, że pompa wody nie wydala? Czy możliwe jest, że się zapowietrzył tak? Jak w takim razie odpowietrzyć, po za metodami opisywanymi na forum? Dodam , że temperatura silnika trzyma się prawidłowo, nie zauważyłem wycieków ani żeby ubywało albo zwiększała się ilość płynu

Instalacja ma już 5 lat i nigdy nie było z nią problemów. Reduktor skorpion mini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 1

Uzupełnij dane o jaki silnik chodzi. W profilu masz E18Xe a takiego silnika nie ma.

2

Reduktor się wpina w mały obieg tak jak i nagrzewnice . Sprawdź czy masz ogrzewanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawiłem błąd - X18XE, nagrzewnica działa, tzn. grzeje. Wiem jak się wpina i wpięte było 5 lat temu a teraz przestało chodzić... Zadałem pytania konkretne

Share this post


Link to post
Share on other sites

poziom płynu przede wszystkim sprawdź

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz czy reduktor nie jest powyżej zbiorniczka wyrównawczego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponowie swoje pytania:

Czy możliwe,że pompa wody jest nie wydolna?

Czy układ może się zapowietrzyć, jeśli tak to z jakich powodów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...