Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

grzegorz1652

Stuki na drążku

Polecane posty

Witam. Wczoraj przy zmianie kół na zimowe i rzuciłem okiem na stan zawieszenia i gałek i wszystko wygląda ok. Wiem że tego nie ocenia się po wyglądzie i na oko więc po ruszałem mocniej kierownica i słychać delikatne stuki. We dwóch z ojcem zaczęliśmy nasluchiwac skąd dochodzą stuki i wyszło że z drążka kierowniczego bo nawet gdy go chwyce w dłoni i rusza się kierownica to czuć minimalne luzy, natomiast gdy dam rękę na końcówkę drążka to już tego nie czuć więc obstawiam że do wymiany będą całe drążki kierownicze tak? Tylko mam jeszcze pytanko czy wymieniać też końcówki drążków? Bo są jeszcze oryginalne z TRW GM-(general motors) i zastanawiam się bo jeśli nie ma na nich luzów to może nie warto ich wymieniać, jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za końcówki drążków zapłacisz tyle co za zbieżność jak będziesz ustawiał drugi raz po wymianie samych końcówek,

więc na twoim miejscu wymienił bym drążki plus końcówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnie tez wymienialem drązki i koncowki diagnosta mowil ze wystarczy drązki wymienic ale wymienilem odrazu komplet wszystko TRW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

310zł czesci robociza 80zł i zbieżnośc 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli najlepiej kupić z TRW końcówki i drążki? bo zastanawiam się też na Lemforder lub Febi doradzicie które wybrać? wymieniałbym od razu dwie strony razem z końcówkami drążków.


Odświeżam moje pytanie
Pomoże ktoś w wyborze? Edytowano przez grzegorz1652

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TRW szedł na pierwszy montaż. Lem to dobry zamiennik. Jak nie ma różnicy w cenie to kup TRW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...