Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
taba

Cos nie tak z hamulcami

Polecane posty

Witam, nie wiem co sie dzieje z moimi hamulcami. Gdy odpale auto i jezdze po normalnych trasach wszystko jest ok ale jak robie duzo kilometrow po gorach gdzie sie czesto uzywa hamulcow pedal zaczyna sie robic troszke twardszy i slabiej hamuje. Klocki i tarcze wygladaja ok. Dzieje sie tak tylko przy mocnym nagrzaniu hamulcow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy płyn wymieniałeś? Sprawdź go, albo po prostu wymień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to calkiem normalne ze hamulce po mocnym nagrzaniu po prostu nie sa juz tak efektywne niz kiedy maja normalna temp..Jednak jak kolega napisal wyzej koniecznie sprawdz temp. wrzenia plynu hamulcowego.W dalszej kolejnosci mozna by sprawdzic gumowe przewody hamulcowe bezposrednio przy zaciskach czy czasem nie ,,puchna''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlasnie tak sie zastanawialem nad plynem poniewaz auto mam od prawie roku a jestem drugim wlascicielem czyli pierwszy jezdzil niewiele ponad 5 lat wiec mysle ze nie wymienial a z tego co wiem to plyn zmienia sie co piec lat. Mozecie to potwierdzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg zaleceń producentów samochodów i płynów nie co pięć a co dwa lata plyn się wymienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w takim razie bede zmienial. ATE SL.6 bedzie dobry? z tego co wyczytalem to wchodzi litr i odpowietrzanie tradycyjne a na koncu sprzeglo tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Plyn hamulcowy DOT4 marka nie wazna.Co do odpowietrzania poczytaj te tematy:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez matoslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ważne jeszcze aby płyn był niskowizyjny np. SL6

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za pomoc. Za jakies 3 tyg bede w Polsce to wymienie

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Co to znaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niska lepkość kinetyczna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No wlasnie po prostu lepkosc plynu.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez matoslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...