Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Felicjan

Więcej prądu przy 2 tys obrotów

Polecane posty

Witam. Nie wiem czy jest juz taki post, ale nie moge znalezc, wiec zakladam nowy i mam nadzieje ze ktos mi pomoze. Mianowicie po odpaleniu auta, światla swiecą słabiej widac to w nocy do tego nie mam np. swiatel stop. po przygazowaniu do okolo 2 tys obrotów swiatla swieca jasniej nawiew mocniej wieje i swiatła stopu swieca. Dodam ze niedawno byl wymieniany regulator napiecia. Z góry dziekuje za podpowiedz bo brak mi juz pomysłów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to że był wymieniany nie znaczy że jest dobry podjedź do motoryzacyjnego niech ci aku sprawdzą i ładowanie jak masz poniżej 13.9 to raczej altek lub regulator , w ostateczności mogą być luźne przewody na klemach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mierzony byl przy zmienie akumulatora niedawno i elektryk mowil ze jest ok ladowanie itp. Klemy trzymaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedawno... Ale czy to wtedy gdy już były te objawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak te objawy sa juz od dluzszego czasu mechanik stwierdzil ze byl to regulator wiec zostal wymieniony a objawy zostaly tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmierzyć dokładnie ładowanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Być może regulator jest i był dobry a tylko kabel do altka masz naderwany przy klemie/ alternatorze.

Temat raczej do "elektryki".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jaki to kabel moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gruby czerwony odchodzący od altrnatora, 10 lub 16mm2

Zmierzyłeś napięcia że pytasz o przewód ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam napiecie pomierzone i daje 11 dopiero jak dostanie auto obroty powyżej 2 tys wskakuje ale i tez nie na książkowe jutro sciagam alternator i do roboty:) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

trochę Ci zeszło z tym pomiarem... Biedny aku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie było czasu wogole nic zrobić auto stało. Aku nowy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">


Witam Ponownie. Dzis odebrałem Altek z regeneracji ale znow ładowanie Aku zaczyna się od 3100 obrotów... ma ktoś jakiś pomysł co teraz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Altek do regeneracji ponownie.

EDIT: Rozumiem że żarówka w zegarach 100% sprawna i 3W czyli W3W ? Nie zmieniałeś czasem na LED albo mniejszej mocy ?

Edytowano przez witek_p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ma jakiś związek spalona kontrolka do ladowania na desce rozdzielczej ? bo cos mi się o uszy obilo ze to jest zerwany obieg. Tylko czemu od 3 tys obrotów ladowanie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ma, altek bez kontrolki nie ma wzbudzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli skoro się nie swieci nie powinien dawac prądu a jednak daje


3W i W3W o Czym Witek Mowa bo ta str elektryki to dla mnie Magia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3W - 3 Waty

W3W - typ żarówki - całoszklana 3W

W2,1x 9,5d - trzonek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Witek Juro biore się do roboty Pozdrawiam


No to wziąłem się do roboty ściągam licznik a tam brak żarówki od ładowania i od check... zamieniłem żarówkę od podświetlenia obrotów i działa jak mówiłeś działa już od 800 obrotów. Teraz Takie pytanie gdzie kupie takie gniazdko w którym ta żarówka jest??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Np:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

albo popytaj w handelku może ktoś Ci z używanego licznika sprzeda.

Żarówkę do ładowania i tak musisz zmienić na 3W, te od podświetlania są 2W, chociaż kształt maja taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki Witek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...