Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Felicjan

Więcej prądu przy 2 tys obrotów

Recommended Posts

Witam. Nie wiem czy jest juz taki post, ale nie moge znalezc, wiec zakladam nowy i mam nadzieje ze ktos mi pomoze. Mianowicie po odpaleniu auta, światla swiecą słabiej widac to w nocy do tego nie mam np. swiatel stop. po przygazowaniu do okolo 2 tys obrotów swiatla swieca jasniej nawiew mocniej wieje i swiatła stopu swieca. Dodam ze niedawno byl wymieniany regulator napiecia. Z góry dziekuje za podpowiedz bo brak mi juz pomysłów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to że był wymieniany nie znaczy że jest dobry podjedź do motoryzacyjnego niech ci aku sprawdzą i ładowanie jak masz poniżej 13.9 to raczej altek lub regulator , w ostateczności mogą być luźne przewody na klemach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mierzony byl przy zmienie akumulatora niedawno i elektryk mowil ze jest ok ladowanie itp. Klemy trzymaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niedawno... Ale czy to wtedy gdy już były te objawy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak te objawy sa juz od dluzszego czasu mechanik stwierdzil ze byl to regulator wiec zostal wymieniony a objawy zostaly tez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz zmierzyć dokładnie ładowanie

Please login or register to see this link.

Być może regulator jest i był dobry a tylko kabel do altka masz naderwany przy klemie/ alternatorze.

Temat raczej do "elektryki".

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jaki to kabel moze byc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gruby czerwony odchodzący od altrnatora, 10 lub 16mm2

Zmierzyłeś napięcia że pytasz o przewód ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam napiecie pomierzone i daje 11 dopiero jak dostanie auto obroty powyżej 2 tys wskakuje ale i tez nie na książkowe jutro sciagam alternator i do roboty:) Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

trochę Ci zeszło z tym pomiarem... Biedny aku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety nie było czasu wogole nic zrobić auto stało. Aku nowy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">


Witam Ponownie. Dzis odebrałem Altek z regeneracji ale znow ładowanie Aku zaczyna się od 3100 obrotów... ma ktoś jakiś pomysł co teraz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altek do regeneracji ponownie.

EDIT: Rozumiem że żarówka w zegarach 100% sprawna i 3W czyli W3W ? Nie zmieniałeś czasem na LED albo mniejszej mocy ?

Edited by witek_p

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ma jakiś związek spalona kontrolka do ladowania na desce rozdzielczej ? bo cos mi się o uszy obilo ze to jest zerwany obieg. Tylko czemu od 3 tys obrotów ladowanie jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ma, altek bez kontrolki nie ma wzbudzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli skoro się nie swieci nie powinien dawac prądu a jednak daje


3W i W3W o Czym Witek Mowa bo ta str elektryki to dla mnie Magia

Share this post


Link to post
Share on other sites

3W - 3 Waty

W3W - typ żarówki - całoszklana 3W

W2,1x 9,5d - trzonek

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Witek Juro biore się do roboty Pozdrawiam


No to wziąłem się do roboty ściągam licznik a tam brak żarówki od ładowania i od check... zamieniłem żarówkę od podświetlenia obrotów i działa jak mówiłeś działa już od 800 obrotów. Teraz Takie pytanie gdzie kupie takie gniazdko w którym ta żarówka jest??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Np:

Please login or register to see this link.

albo popytaj w handelku może ktoś Ci z używanego licznika sprzeda.

Żarówkę do ładowania i tak musisz zmienić na 3W, te od podświetlania są 2W, chociaż kształt maja taki sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki Witek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...