Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
polacek

Nie pali na ciepłym, szarpie silnikiem, siwy dym

Polecane posty

Witam,

vc 2.2 dti 2003r


Samochód bardzo ciężko pali na zimnym, a na ciepłym wogóle. Po odpaleniu szarpie silnikiem tak jakby na trzy gary chodził. Przy próbie ruszenia i przejechaniu 50m kopci (nie strasznie) na siwo. Obroty pompy na biegu jałowym 450-460. Wymieniony czujnik położenia wału korbowego.

p0115-07 obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika za mocne wejście
p1590-04 obwod zaworu elektro magnetycznego podciśnienia obwod otwarty
p0380-0b obwod urządzenia żarzącego niskie napięcie
p0300-fb diagnostyka obwodu wysokiego ciśnienia wadliwe działanie
p0149-5b odwód sterownika czasem wtrysku wadliwe działanie


Po skasowaniu zostaje tylko bład p1590-04 lecz on był zawsze i nic z samochodem się nie działo.

Czy jest możliwe żeby czujnik obrotu pompy pokazywał dobre obroty mino że jest uszkodzony, a na ciepłym wogóle nie pali chyba wszystko na to wskazuje ? podobnie miałem z czujnikiem ciśnienia oleju na zimnym było ok, a na ciepłym świeciła się kontrolka oleju. Co to tym sądzicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem do czynienia z tym silnikiem ale jesli chodzi o pompę w tym motorku to najczęsciej wine ponosi sterownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tyle tez wiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> mechanicznie powinna wytrzymać 500tyś. Co sądzicie o czujniku halla ? gdyby padł tranzystor to chyba autko w ogóle by nie odpaliło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. U mnie jak padł to samochód gasł czasami na wolnych obrotach aż pewnego razu po zakupach w markecie już nie odpalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Cały czas bez zmian, a najlepsze to że nie ma żadnego błędu... wymieniłem 4 świece (2 były ok) wyczyściłem egr, wymieniłem filtr paliwa i udało się zapalić, ale na zaciąg kolega ciągnął mnie prawie pól kilometra i dopiero zapalił, próbowałem odpowietrzać luzując nakrętkę przy wtryskiwaczu, dolewając ropy do filtra, ale to nic nie dało. Udało się odpalić i samochód dymi na siwo niebiesko(dym gryzie po gardle), obroty i moc ok. Po odpaleniu i próbie przyspieszenia do 2tys obrotów silnik głośniej pracował jakby na sucho (olej jest) dużo głośniej niż zwykle, Po odłączeniu czujnika temp tego przy termostacie (lewa dolna cześć kolektora dolotowego - czy to czujnik temp ?) włączył się wentylator. Silnik nagrzał się do 57 stopni i tyle. Nie wiem dlaczego cały czas wlewa się płyn (górny wąż) z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego? Termostat cały czas otwarty ? Po zgaszeniu silnika nie odpala przy 57 stopniach silnika nie grzał świec. Po odłączeniu czujnika temp tego przy kolektorze grzał świece, ale załączył się wentylator silnik odpalił i zaraz zgasł. Obroty pompy ok, kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem)

Ktoś pomoże nie mam pojęcia co mu jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mellow.png" alt=":mellow:">

Edytowano przez polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

palcie na zaciąg dalej to na pewno pompa przeżyje 500 tyś... filterek do pełna pompka ręczna i tak się odpowietrza układ a nie ciąganie zacieranie pompy! druga sprawa jak z paliwem po odkręceniu rurek od wtryskiwaczy jest duże ciśnienie czy sika jak u emeryta? na plaku jak chodzi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.

Uważasz że palenie na zaciąg złe, ale psikanie plakiem, dezodorantami jest ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro rozwiązany to napisz co i jak - się przyda komuś. Zaciąg i Plack - ta sama zasada i skuteczność i męka dla pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

......................i ryzyko zerwania rozrzadu.

Napisz co było przyczyna , sam jestem bardzo ciekaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wszyscy ciekawi, a nikt nie pomoże...

NIe użytkowałem samochodu przez 3 miesiące, dwa tygodnie temu siostra przez przypadek zatankowała benzynę i teraz prawda wyszła na jaw. Podejrzewałem czujnik halla w pompie, ale na szczęście to nie to - nowy czujnik 1800zś

Edytowano przez polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie podejrzenie - ale aż głupio było pytać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja nawet przez chwilę nie pomyslałem o tym. Wogóle nigdy takiego przypadku nie przerabiałem to niezbyt wiedziałem co się z samochodem wtedy dzieje. Wtryski i pompa ocalały po takiej katordze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, samochód smiga jak nowy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dodam że teraz odpala od strzała przy np -3 bez grzania swiec

Edytowano przez polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...