Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
maciekzlw

Problemy Vectra X18XE1

Recommended Posts

Witam. Mam kilka problemów odnośnie mojej vectry, pierwszy problem to taki, że jak odpale samochód to zanim sie rozgrzeje szarpie mi ją zwłaszcza na początku jak ruszam potem ustaje tzn wciskam gaz a ona jakby chciała a nie mogła, dodaje, że później jak załapie troche temperaturki to jest okej, drugi problem to taki, że jak przypadkowo zgaśnie to ciężko ma zapalić na rozgrzanym silniku i moje pytanie czy przyczyna tych dwóch problemów może być jedna? troche googlowałem i wyczytałem, że wina może być czujnika temperatury, dodatkow nie wskazuje mi dobrze wskaźnik cieczy skacze sobie od 70 pare do 90 na blacie i ostania to skrzekoczący napinacz alternatora, czy tam są jakieś łożyska czy jak, chciałym go wymienić tylko nie wiem dokładnie jaką ma nazwę i jakiej firmy szukać. VB lift 2000r x18xe1 instlacja stag3 po podpieciu pod kompa nie ma zadnych bledow HELP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie miałem opelka który by nie szarpał na zimnym silniku nie wiem jak inni. Zresztą odpalanie całkowicie zimnego autka i odrazu rura w trasę to że tak powiem maltretowanie samochodu.

Jeśli odpalisz go rano i pozwolisz mu te 5minut pochodzić, to na pewno tego szarpania będzie mniej a najlepiej rozgrzewać dłużej. Tak więc to jak na razie nie jest dla mnie żaden objaw że szarpie na zimnym. Ciężkie odpalanie może mieć objawów..... albo jeszcze więcej, wypadało by sprawdzić świece, kable itd.

Napinacz wymienny jest w całości, w sklepie podajesz kod silnika i tyle. Wymiana łatwa, szukaj na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również miałem taką Viki z tym silnikiem. U mnie był problem z szarpaniem z uwagi na uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu, kabelek był przecięty. Zdarzało się również że świece wytrzymywały tylko 16-20 tyś.- zwykłe NGK, jak wymieniłem na platynowe BOSCHa dłużej wytrzymały. Miałem również problem z szapraniem ponieważ był uszkodzony czujnik zamknięcia przepustnicy. Jak widzisz przyczyn może być wiele ale w twoim przypadku zaczął bym od wymiany czujnika temperatury. Czy czyściłeś może przepustnicę? U mnie była mega zasyfiona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdź krokowy , i pompę paliwa może nie ma pełnej wydajności i szarpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...