Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
maciekzlw

Problemy Vectra X18XE1

Polecane posty

Witam. Mam kilka problemów odnośnie mojej vectry, pierwszy problem to taki, że jak odpale samochód to zanim sie rozgrzeje szarpie mi ją zwłaszcza na początku jak ruszam potem ustaje tzn wciskam gaz a ona jakby chciała a nie mogła, dodaje, że później jak załapie troche temperaturki to jest okej, drugi problem to taki, że jak przypadkowo zgaśnie to ciężko ma zapalić na rozgrzanym silniku i moje pytanie czy przyczyna tych dwóch problemów może być jedna? troche googlowałem i wyczytałem, że wina może być czujnika temperatury, dodatkow nie wskazuje mi dobrze wskaźnik cieczy skacze sobie od 70 pare do 90 na blacie i ostania to skrzekoczący napinacz alternatora, czy tam są jakieś łożyska czy jak, chciałym go wymienić tylko nie wiem dokładnie jaką ma nazwę i jakiej firmy szukać. VB lift 2000r x18xe1 instlacja stag3 po podpieciu pod kompa nie ma zadnych bledow HELP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem opelka który by nie szarpał na zimnym silniku nie wiem jak inni. Zresztą odpalanie całkowicie zimnego autka i odrazu rura w trasę to że tak powiem maltretowanie samochodu.

Jeśli odpalisz go rano i pozwolisz mu te 5minut pochodzić, to na pewno tego szarpania będzie mniej a najlepiej rozgrzewać dłużej. Tak więc to jak na razie nie jest dla mnie żaden objaw że szarpie na zimnym. Ciężkie odpalanie może mieć objawów..... albo jeszcze więcej, wypadało by sprawdzić świece, kable itd.

Napinacz wymienny jest w całości, w sklepie podajesz kod silnika i tyle. Wymiana łatwa, szukaj na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również miałem taką Viki z tym silnikiem. U mnie był problem z szarpaniem z uwagi na uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu, kabelek był przecięty. Zdarzało się również że świece wytrzymywały tylko 16-20 tyś.- zwykłe NGK, jak wymieniłem na platynowe BOSCHa dłużej wytrzymały. Miałem również problem z szapraniem ponieważ był uszkodzony czujnik zamknięcia przepustnicy. Jak widzisz przyczyn może być wiele ale w twoim przypadku zaczął bym od wymiany czujnika temperatury. Czy czyściłeś może przepustnicę? U mnie była mega zasyfiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź krokowy , i pompę paliwa może nie ma pełnej wydajności i szarpie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...