Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

trapp

Prawo serii - czyli problemów ciąg dalszy - świerszcz + przepustnica + spadek obrotów po starcie

Polecane posty

Witajcie...

Moja Viki sie w tym roku na mnie uwzięła i planuje wydoić mnie z kasy do końca... Od pewnego okresu czasu walczę ze świerszczem w silniku ( prezentacja poniżej )

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

a obecnie doszła do tego jeszcze przepustnica która przy obecnych temperaturach zaczeła ciągle wywalać serwisówkę ( P1125 ) oraz coś co mnie mocno zastanawia.

Po uruchomieniu zimnego silnika po około 4 - 5 sekundach pojawia się wyraźny spadek obrotów silnika. Obroty idą w dół na około jedną dwie sekundy silnikiem z lekka telepie a po chwili wraca na obroty i jest wszystko ok. Co ciekawsze pomału wychodzi na to, że świerszcz i spadek obrotów w jakiś sposób są ze sobą powiązane gdyż dość często pojawiają się jednocześnie. A ostatnio jednocześnie z tym wszystkim pojawiła się serwisówka co by sugerowało, że przepustnica też się w to wmieszała???

Oczywiśnie nie musze mówić, że jak samochód się nagrzeje nic z tego się nie pojawia?

Ja już pomału siwieje przez ten samochód ma ktoś pomysł co to może być ? Rozrząd niedawno robiony - napinacze wymienione. Znajomy który sie ostatnio opiekuje tym samochodem z lekka się już poddaje a żona wścieka, że się czepiam. Kurcze a ja mam w garażu obok sąsiada z identycznym silnikiem który startuje zupełnie inaczej.. akaoś tak miło, równo i bez "efektów specjalnych"

PS. pytanie.. może ktoś polecić skąd wyszarpnąć jakąś sensowną używaną przepustnicę do mojej Viki ?

Edytowano przez trapp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobnie, u mnie przyczyna byla rolka napinacza rozrzadu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do świerszcza kiedyś u siebie zdiadnozowałem wyjącą rolkę kawałkiem miedzianej rurki przytkanej do ucha. Sposób banalny ale skuteczny. Tylko nie przytykaj rurki do rolki. Wystarczy rurkę przyłożyć w niewielkiej odległości i od razu słychać źródło dźwięku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno już robione zasadniczo niedawno robiony rozrząd, łożysko klimy, alternator, napinacze ..... Mechanik podejrzewa pompę wtryskową.... Jak by to kosztowało teraz wyglądało?

Kiedyś to było k.... Drogie.. A teraz na alledrogo znalazłem pompę za 200 PLN.. To możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...