Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

damian1611

Czuc skoki przy prostowaniu kierownicy.

Recommended Posts

Witam. Mam maly problem z Viki C z 2002 roku czyli przed liftowa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> natomiast cos ze wspomaganiem jest nie tak, wyraznie czuc przekoki kierwonicy w momencie prostowania kol, wydaje mi sie, ze kierownica troche ciezej chodzi niz powinna, ale to wszystko dzieje sie tylko na rozgrzanym motorze, bylem u mechaniora i kazal wymienic plyn do wspomagania :zonk: jak zawsze, chcialbym zapytac czy moze ktos z forum mial podobny przypadek, bede wdzieczny za odpowiedz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sprawdzał ci ktoś maglownice może coś się odkręcilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz krzyżak - może się zaciera , listwe na maglownicy czy nie ma korozji po stronie kierowcy pod harmonijką na drążku kierowniczym tym wewnętrznym .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie kracz z maglem, wolal bym zeby z nia wszystko bylo ok, niby nie ma wyciekow, sucho wszedzie i rudej nigdzie nie widac :/ krzyzak smarowalem smarem w sparayu, wiec powinno byc chociaz jakis czas dobrze. Mozliwe ze to cos z pompa? Przypatrze sie jeszcze jutro tak lepiej bo dzis juz mi czasu nie starczylo, chwila moment po robocie i zaraz ciemno :/ Jak by cos to bede informowal

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> btw. dzieki za wsparcie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

do ASO w Gorzowie Wlkp oddalem auto z podobnym problemem ... wymienili plyn, a problem pozostal

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

w moim przypadku krecac z lewa na prawa badz odwrotnie na prostych kolach byl skok plus lekki hydrauliczny dzwiek, dzialo sie tak bez roznicy czy zimny czy cieply silnik ... okazalo sie, ze to mcphersony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio jakos mi nie po drodze w ogladnieciu tego, pizga niemilosiernie a cieplego garazu brak :/ ms84, u mnie tez slychac ten dzwiek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> rozumiem, ze tylko wymiana Ci pomogla? czy robiles cos z nimi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jest, w ASO nie mieli pojecia o co chodzi ... pojechalem na stacje kontroli pojazdow, wytlumaczylem kolesiowi jaki problem, a ten wsiadl, zrobil pare koleczek, wysiadl i powiedzial, ze to na bank mcphersony, wymienilem oba i po klopocie, po fakcie moj dobry znajomy mowil, ze dokladnie to samo mial w golfie chyba (albo borze) i tez mcphersony

Share this post


Link to post
Share on other sites

w ASO to najchetniej by caly samochod wymienili a i tak by nikt nie wiedzial o co chodzi. Dzieki Ci za porade ziomeczku, musze ogarnac sobie jakiegos ogarnietego mechaniora z okolic Wawy i naprawic usterke :/ w dodatku mam maly dylemat bo chcialbym sobie wymienic wyswietlacz biedny, tid :/ a jakis chociaz komputer by sie przydal bo strasznie lyso to wyglada

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozdrawiam, szerokosci

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cale macpersony wymienial?

Objaw wygladal ewidentnie na lozysko na kolumnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Przy kreceniu kierownica w miejscu zazwyczaj slychac metaliczny odglos skrecanej i przeskakujacej sprezyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie tak jakby bylo slychac gwizdanie gluche, jak napisal ms84 jakby wlasnie cos z hydraulika :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale co mają łożyska wspólnego z nagrzanym silnikiem, jak opisał to autor tematu ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

oczywiscie lozyska wymienili, a nie calosc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

na rachunku mam dokladnie: wymiana lozyska oporowego (obie strony)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O luju, tak czulem ze po cholere calosc wymieniac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> a mam pytanie jeszcze, gdzie tego lozyska szukac? Jesli zamowie sobie na obie strony bo stosunkowo drogie nie jest, ok 50 zl to dam rade sam wymienic? Czy raczej bedzie trzeba jakiegos magika + ustawianie zbieznosci? btw. wymiana oleju, klockow itp w moim wykonaniu to nie problem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> natomiast do zawiasu sie az tak bardzo nie dobieralem i zastanawiam sie czy dlubac samemu czy oddac w czyjes rece

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Edited by damian1611

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ustawianie zbieżności chyba nie jest konieczne.

A tu masz dosyć fajny opis jak się do tego zabrać.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooo, gitarka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> sprawa wydaje sie byc prosta, chociaz kasy sie troche zaoszczedzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> teraz tylko jechac i kupic dobre lozyska i brac sie w wolnym czasie za wymiane

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki serdeczne Kubuś78

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego nie chcę być złośliwy, ale jak nie wiedziałeś gdzie są łożyska na kolumnie mcphersona, to raczej sam za wymianę się nie bierz. Podstawowe pytanie masz ścisk do sprężyn ?? Po drugie ustawienie zbieżności jest raczej zalecane, jak niekonieczne. Jak sam wymienisz, to daj znać jak było

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozpinasz zwrotnice wiec zbieznosc raczej wskazana.

Jak nie wyciagales kolumny wczesniej oddaj komus kto juz to robil

Bo sprezyna moze leb urwac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy wymianie amortyzatorów, sprężyn, łożysk i poduszek amorów, zbieżności nie trzeba ustawiać, ponieważ nie ingerujemy w układ kierowniczy (drażki, końcówki)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymienialem sprezyny, amory, wahacze itp ale w starym aucie, mianowicie golfie 3

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_44.gif" alt=":44:"> tak jak mowilem w "nowych" autach mogla byc jakas zmiana wiec grzecznie zapytalem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> sciagacze do sprezyn akurat ma moj dobry znajomy wiec sobie bez problemu zalatwie i nie powinno byc raczej problemu. W tygodniu raczej czasu na to nie bede mial bo praca a czyms dojezdzac trzeba :/ gdy bede mial to zrobione na pewno dam znac czy sa jakies rezultaty

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...