Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

damian1611

Czuc skoki przy prostowaniu kierownicy.

Polecane posty

Witam. Mam maly problem z Viki C z 2002 roku czyli przed liftowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> natomiast cos ze wspomaganiem jest nie tak, wyraznie czuc przekoki kierwonicy w momencie prostowania kol, wydaje mi sie, ze kierownica troche ciezej chodzi niz powinna, ale to wszystko dzieje sie tylko na rozgrzanym motorze, bylem u mechaniora i kazal wymienic plyn do wspomagania :zonk: jak zawsze, chcialbym zapytac czy moze ktos z forum mial podobny przypadek, bede wdzieczny za odpowiedz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzał ci ktoś maglownice może coś się odkręcilo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz krzyżak - może się zaciera , listwe na maglownicy czy nie ma korozji po stronie kierowcy pod harmonijką na drążku kierowniczym tym wewnętrznym .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kracz z maglem, wolal bym zeby z nia wszystko bylo ok, niby nie ma wyciekow, sucho wszedzie i rudej nigdzie nie widac :/ krzyzak smarowalem smarem w sparayu, wiec powinno byc chociaz jakis czas dobrze. Mozliwe ze to cos z pompa? Przypatrze sie jeszcze jutro tak lepiej bo dzis juz mi czasu nie starczylo, chwila moment po robocie i zaraz ciemno :/ Jak by cos to bede informowal

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> btw. dzieki za wsparcie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

do ASO w Gorzowie Wlkp oddalem auto z podobnym problemem ... wymienili plyn, a problem pozostal

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

w moim przypadku krecac z lewa na prawa badz odwrotnie na prostych kolach byl skok plus lekki hydrauliczny dzwiek, dzialo sie tak bez roznicy czy zimny czy cieply silnik ... okazalo sie, ze to mcphersony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jakos mi nie po drodze w ogladnieciu tego, pizga niemilosiernie a cieplego garazu brak :/ ms84, u mnie tez slychac ten dzwiek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> rozumiem, ze tylko wymiana Ci pomogla? czy robiles cos z nimi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jest, w ASO nie mieli pojecia o co chodzi ... pojechalem na stacje kontroli pojazdow, wytlumaczylem kolesiowi jaki problem, a ten wsiadl, zrobil pare koleczek, wysiadl i powiedzial, ze to na bank mcphersony, wymienilem oba i po klopocie, po fakcie moj dobry znajomy mowil, ze dokladnie to samo mial w golfie chyba (albo borze) i tez mcphersony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w ASO to najchetniej by caly samochod wymienili a i tak by nikt nie wiedzial o co chodzi. Dzieki Ci za porade ziomeczku, musze ogarnac sobie jakiegos ogarnietego mechaniora z okolic Wawy i naprawic usterke :/ w dodatku mam maly dylemat bo chcialbym sobie wymienic wyswietlacz biedny, tid :/ a jakis chociaz komputer by sie przydal bo strasznie lyso to wyglada

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozdrawiam, szerokosci

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cale macpersony wymienial?

Objaw wygladal ewidentnie na lozysko na kolumnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Przy kreceniu kierownica w miejscu zazwyczaj slychac metaliczny odglos skrecanej i przeskakujacej sprezyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak jakby bylo slychac gwizdanie gluche, jak napisal ms84 jakby wlasnie cos z hydraulika :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale co mają łożyska wspólnego z nagrzanym silnikiem, jak opisał to autor tematu ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

oczywiscie lozyska wymienili, a nie calosc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

na rachunku mam dokladnie: wymiana lozyska oporowego (obie strony)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O luju, tak czulem ze po cholere calosc wymieniac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> a mam pytanie jeszcze, gdzie tego lozyska szukac? Jesli zamowie sobie na obie strony bo stosunkowo drogie nie jest, ok 50 zl to dam rade sam wymienic? Czy raczej bedzie trzeba jakiegos magika + ustawianie zbieznosci? btw. wymiana oleju, klockow itp w moim wykonaniu to nie problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> natomiast do zawiasu sie az tak bardzo nie dobieralem i zastanawiam sie czy dlubac samemu czy oddac w czyjes rece

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Edytowano przez damian1611

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustawianie zbieżności chyba nie jest konieczne.

A tu masz dosyć fajny opis jak się do tego zabrać.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ooo, gitarka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> sprawa wydaje sie byc prosta, chociaz kasy sie troche zaoszczedzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> teraz tylko jechac i kupic dobre lozyska i brac sie w wolnym czasie za wymiane

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki serdeczne Kubuś78

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego nie chcę być złośliwy, ale jak nie wiedziałeś gdzie są łożyska na kolumnie mcphersona, to raczej sam za wymianę się nie bierz. Podstawowe pytanie masz ścisk do sprężyn ?? Po drugie ustawienie zbieżności jest raczej zalecane, jak niekonieczne. Jak sam wymienisz, to daj znać jak było

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozpinasz zwrotnice wiec zbieznosc raczej wskazana.

Jak nie wyciagales kolumny wczesniej oddaj komus kto juz to robil

Bo sprezyna moze leb urwac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie amortyzatorów, sprężyn, łożysk i poduszek amorów, zbieżności nie trzeba ustawiać, ponieważ nie ingerujemy w układ kierowniczy (drażki, końcówki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymienialem sprezyny, amory, wahacze itp ale w starym aucie, mianowicie golfie 3

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_44.gif" alt=":44:"> tak jak mowilem w "nowych" autach mogla byc jakas zmiana wiec grzecznie zapytalem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> sciagacze do sprezyn akurat ma moj dobry znajomy wiec sobie bez problemu zalatwie i nie powinno byc raczej problemu. W tygodniu raczej czasu na to nie bede mial bo praca a czyms dojezdzac trzeba :/ gdy bede mial to zrobione na pewno dam znac czy sa jakies rezultaty

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...