Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Yordu

Flota Vectra C montaż LPG

Recommended Posts

Mam w firmie kilka aut konkretnie Opel Vectra C z motorem 1.8. Ostatnio postanowiłem zamonotwać do nich LPG. Pojawia się tu moje pytanie, jaką instalację polecacie do auta firmowego czyli takiego które dużo jeździ oraz będę wdzięczny za polecenie warsztatu z Warszawy lub okolic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

122 czy 140 KM ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego - ja mam 1.8 140 KM KME NEVO PRO + HANA + AC R01. Jak jesteś z Wawy to zakładaj w Mławie u Nowotczyńskiego. Spalanie LPG trasa ~7-9L, miasto w granicach 10L. Szczerze polecam. Sam zresztą poczytaj na forach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Dziusiox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dzięki za pomoc, wezmę pod uwagę tą instalcję, ale do Mławy to raczej nie wchodzi w grę, jak mam ciągnąć tam kilka aut, nie wiem czy zrobią od razu to dla mnie za daleko, prywatnie pewnie bym pojechał ale tak to raczej odpada, ale dzięki za pomoc;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego Firma Eko-tech na ul.Regulskiej 66 ( Ursus) w mojej VC 1.8 122 miałem kilka problemów z którymi inni " fachowcy" nie dali rady. Mechanicy z tej firmy nie dość ze uporali się z usterkami to jeszcze poprawili kilka rzeczy! Samochód stał się o wiele bardziej dynamiczniejszy , a na dodatek na pełnym zbiorniku przejeżdżam więcej kilometrów.Sterownik Compact, wtryski Hana 2000, reduktor AT-09 Alaska ( proponuję większy ten obsługuje w teorii do 130 KM ale podczas wyższych prędkości jest jednak słyszalny) natomiast jest praktycznie niezniszczalny. Wszystko fajnie zestrojone daje dużą frajdę z jazdy ( jak na 122KM

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> NAPRAWDĘ Z CZYSTYM SUMIENIEM POLECAM TĄ FIRMĘ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, Eco tech jest spoko, doradzili mi przy mojej instalce - i śmiga bezproblemowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też się podepnę, co do warsztatu możesz też zerknąć na Energy Gaz w Warszawie. Ja sam tam jakiś czas temu montowałem (możesz sobie poszukać wątku na forum) i jestem bardzo zadowolony. Instalacja działa bez zarzutu, a floty z tego co się orientuje też jakieś już gazowali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yordu - a zapoznales sie z tematem gazowania Z18XER? bo zapewne masz ten silnik, a nie slabszy Z18XE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

#Puchacz nie ma co czytać, każdy pisze jak uważa tyle opinii ile ludzi - dobry fachowiec sobie poradzi i przy regularnym serwisie i dobrym zestrojeniu nie będzie problemu. Ja opinie ludzi też słyszałem, czytałem i większość z tych opinii to opinia "Ja słyszałem że tego silnika nie powinno się gazować [...]". Założyłem serwisuje i śmigam!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasadniczo to co jest nie tak z tym motorem pod LPG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasadniczo trzeba pilnować regulacji luzu zaworowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Czarosław - ja nie odwodzę kolegi od gazowania tego silnika, jedynie zwracam uwagę na właśnie ten szczegół o którym wspomniałeś - gazowanie i pózniejsza kontrola tych luzów.
Rózni ludzie, rózni 'gazownicy' - jeden wspomni o tym fakcie, drugi oleje - i pózniej kolega będzie się zastanawiać co sie stało ze sie roz.... i zacznie sie psioczenie ze gaz jest .... do kuchenek.
Pozdrawiam :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A ja odpisywałem do Pyzaty. Sam mam 1.8 XER. Głowica była robiona przez poprzedniego właściciela przy 130 000 - wynik nie regulowania luzu zaworowego. Gaz założony od nowości w Holandii. Trzeba sprawdzać luz co 20-30 tys., regulować i będzie ok. Chociaż gdybym miał wybór to w ciemno wziąłbym polifotową 1.8 122 KM - bo takie też bywały - tańsza eksploatacja. Róznica między 122 a 140 KM jest mało zauważalna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za informacje bo nie wiedziałem o tym fakcie;) I potem bym miał że coś walnęło i bym rozpowiadał że gaz to tylko do kuchenek;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kolego Pyzaty, nie wiesz jakie floty montowali w tym Energy o którym wspomniałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak byłem na przeglądzie to widziałem Chevrolety na lawecie które podjechały do nich (nowe od dealera). A na stronie możesz zobaczyć, masz Skody, Toyoty, Fiaty. Na forach też konkretnych modeli popatrz albo wpisz w google montaż lpg do flot to Ci wyskoczy parę tematów na temat flot w EGP;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę mnie nie było ale ostatecznie zamontowałem LPG. Wybrałem tak jak tu pisaliście Energy Gaz. Faktycznie warsztat w sumie fajny. Duży co istotne bo miałem gdzie tą flotę postawić. No i jest też gdzie poczekać, mają wi fi także można sobie z laptopa skorzystać, nawet kawę dostałem;) To tak z takich małych spraw ale w sumie cieszą

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> A co do instalacji to montaż BRC Sequent 24, dostałem też rabat;) Ogólnie jestem zadowolony, instalacja ma dwa tygodnie, na teraz jest ok;D Także dzięki za waszą pomoc;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz jakieś foty jak wygląda montaż? Bo bym sobie porównał chętnie ze swoim;) Jak masz to wstaw;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...