Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

CytrusGTS

Przygasające światła,podświetlenie zegarów oraz wnętrza.

Recommended Posts

Witam.Jestem niedługi czas posiadaczem Opla Vectry C GTS 1.9 CDTI 150km.

Niedawno zaczęła świrować elektryka.Podczas jazdy po skręceniu kierownicą zaczynają się gasić i zaświecać światła zewnętrzne jak i podświetlenie całego wnętrza samochodu.Po spuszczeniu nogi z gazu jak i na wolnych obrotach wszystko wraca do normy.Na dodatek po raz kolejny mam zwarcie na tranzystorze w module sterowania klimatronikiem(kostka pod silnikiem nadmuchu).Myślę,że ma to związkek z przygasającymi światłami. Dodam,że ładowanie z alternatora wynosi 15V co wydaje się być za duże.Może miał ktoś podobne problemy lub wie o co chodzi z taką awaria?

Z góry dzięki za odpowiedźi.

Pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

mostek prostowniczy na alternatorze prawdopodobnie walnięty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak kiedyś miałem jak łożysko walnięte było

Share this post


Link to post
Share on other sites

odorek łożysko w alternatorze?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kolego ja obstawiam mostek jak łożyska i rób czym prędzej bo coś ufajczysz jak dalej będziesz tak jeździł

Wie ktoś jakie łożyska idą do altka 1.9 cdti 120-105 A

Share this post


Link to post
Share on other sites

xpirat właśnie już mi poszedł moduł sterowania klimą i nie wiedziałem od czego właśnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a czy trzeba wyciągać alternator do zrobienia tego mostka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tak musisz wyjąć i szukaj regulatora

co do mostka kolega napisał a ja jak osioł przepisałem ale sam mostek tylko zmienia prąd w zmienny na stały czyli regulator padnięty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już zrobione

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Regulator napięcia był do bani

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Dziękuję panowie za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pozdrawiam CytrusGTS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

odkopuję. Czy walnięty alternator, bądź łożysko (coś tam ładuje) może być przyczyną słabego świecenia świateł?

Dopiero za tydzień się tym zajmę, a dwie nocne jazdy czekają...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

podłączę się do tematu.

Mam problem z przygasającymi światłami zewnętrznymi. Podczas kręcenia kierownicą światła przednie przygasają jak również światła cofania. Ładowanie akumulatora jest w granicach 14,1V - 14,3V. Natomiast podczas kręcenia kierownicą spada nawet do 12,4V po czym wraca znowu do ok 14V.

Wiem, że było dużo tematów w tej kwestii ale proszę o sugestie co może być przyczyną i gdzie szukać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...