Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam.

Piszę temat, bo może się komuś przydać. Miałem problem jak w temacie. Auto czasami nagle gasło, czasami zaczęło nim szarpać, nie chciało odpalić,potem zapaliło i jechało normalnie. Naczytałem się forum. Kostki niebieskie, jak ruszałem nic nie pomagało, DPF i EGR Off, przepustnica czysta bez oleju, błędów zero, filtr paliwa nowy.

Problemem prawdopodobnie okazał się KABEL czwartego wtrysku. Zapaliłem auto w garażu i chodził normalnie. Ruszyłem kablem idącym do 4 wtrysku i auto zaczęło szarpać, jak mocniej zgiąłem kabel - gasło. Dokładnie takie same objawy jak wcześniej. Odizolowałem miejsce lutowania kabla kostki do wiązki, luty wyglądały dobrze "na oko". Rozciąłem kabeli połączyłem na nowo. Akurat nie miałem lutownicy, więc założyłem normalne styki "samiec-samica". Po tej operacji ruszałem kablem - objawy ustały. Być może powodem były zimne luty na łączeniu kabli. Muszę pojeździć trochę i zobaczymy.

VC z roku 2004.

Niestety nie rozwiązał się problem spadających czasami obrotów przy dojeździe do świateł. Normalnie wskazówka obrotomierza stoi w miejscu, a czasami dojeżdżam do świateł i spada do ok 500 i wskakuje na ok. 850

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> Czytałem kiedyś tematy, że winny jest EGR, ale u mnie jest wyłączony.

Edytowano przez Pancer78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zaślepiony masz ten EGR czy tylko wyłączony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpięta wtyczka, ale czyściłem go zanim odpiąłem. Wszystko z nim było dobrze, wyglądał jak nowy. Mówisz żeby zamówić pełną i zaślepić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narazie nie kupuj, wytnij nawet z puszki po piwie i sprawdz, jeżeli będzie lepiej to sobie zamówisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak też zrobię. Może akurat trochę puszcza choć nie wygląda na to. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...