Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

piotrek0102

Ocena montażu instalacji lpg

Polecane posty

Witam. Nabyłem miesiąc temu vectre 2,5 v6 z 1998r. Mam instalację gazową firmy: Reduktor- Emmegas, Układ elektroniczny-Vector 6 ( niby to samo co stag 300) Wtryski-Valteki czerwone.Mój problem polega na tym , iż auto przerywa, szarpie przy jeździe ze stałą prędkością zazwyczaj 1500-2500 tys obr, Na benzynie jest ok. Ogólnie autko kupiłem w opłakanym stanie co okazało się dopiero następnego dnia jak zacząłem robić przegląd silnika. Pęknięty przewód od chłodnicy dla tego pewnie była zalana wodą , brak opasek przewodów idących do przepływomierza, pęknięty przewód od wtrysku do kolektora , w silniku brak oleju w wspomaganiu jakaś dziwna maź itd...Mój problem zaczął się gdy usunąłem w/w usterki , trochę dziwne być może nie miało to związku z moją naprawą nie wiem. Po ostatniej wizycie u gazownika stwierdził , że mam dużą różnicę czasów wtrysków gazu między głowicami. Wykasował wszystko i zrobił kalibracje, mapki i mnożnik. Nie znam się zbytnio na tym , gazownik objaśniał mi co robi na postoju i po co jeździmy po mieście. Po odłączeniu kompa uznał ,że powinna być poprawa , ale jej nie ma. Na dzień dzisiejszy sprawdzone mam przewody i świece. Dodam kilka fotek bo moim zdaniem montaż tej instalacji pozostawia wiele do życzenia i może stąd mój problem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

201411181_whpnxrr.jpg

201411181_whpnxrn.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czujnik temperatury przed filtrem

brak kompensacji miedzy listwami

nawierty tez jak wiertarka podeszła masakra

dokładnie nie widać jaki to reduktor jaki model Emmegas

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na parowniku tylko widnieje napis: "EUROPEGAS" nic więcej nie ma. Poza tym gazownik stwierdził, że ciśnienie jest dobre i przy wciśnięciu gazu do końca nic się nie dzieje złego. Te przewody między wtryskami mogą być o różnych długościach ? Głownie właśnie miałem na myśli te nawierty i różnice w długości przewodów. Dodam jeszcze , że podczas postoju już po kalibracji gazownik po kolei sprawdzał wtryski odłączając je programem w kompie i co dziwne odczuwalne było odłączenie jednego z wtrysków , pozostałe jakby praktycznie nieodczuwalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powinny być w równej długości

po izoluj te luźne kable

żeby ogarnąć to z grubsza to

dorobić kompensacje miedzy listwami

poprawić nawierty skrócić wyrównać wężyki

przenieść czujnik temperatury za filtr

przynajmniej skalibrować listwy

zrób lepsze zdjecia reduktora żeby zweryfikować czy nadaje sie do tego silnika...

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...