Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrek0102

Ocena montażu instalacji lpg

Recommended Posts

Witam. Nabyłem miesiąc temu vectre 2,5 v6 z 1998r. Mam instalację gazową firmy: Reduktor- Emmegas, Układ elektroniczny-Vector 6 ( niby to samo co stag 300) Wtryski-Valteki czerwone.Mój problem polega na tym , iż auto przerywa, szarpie przy jeździe ze stałą prędkością zazwyczaj 1500-2500 tys obr, Na benzynie jest ok. Ogólnie autko kupiłem w opłakanym stanie co okazało się dopiero następnego dnia jak zacząłem robić przegląd silnika. Pęknięty przewód od chłodnicy dla tego pewnie była zalana wodą , brak opasek przewodów idących do przepływomierza, pęknięty przewód od wtrysku do kolektora , w silniku brak oleju w wspomaganiu jakaś dziwna maź itd...Mój problem zaczął się gdy usunąłem w/w usterki , trochę dziwne być może nie miało to związku z moją naprawą nie wiem. Po ostatniej wizycie u gazownika stwierdził , że mam dużą różnicę czasów wtrysków gazu między głowicami. Wykasował wszystko i zrobił kalibracje, mapki i mnożnik. Nie znam się zbytnio na tym , gazownik objaśniał mi co robi na postoju i po co jeździmy po mieście. Po odłączeniu kompa uznał ,że powinna być poprawa , ale jej nie ma. Na dzień dzisiejszy sprawdzone mam przewody i świece. Dodam kilka fotek bo moim zdaniem montaż tej instalacji pozostawia wiele do życzenia i może stąd mój problem.

Please login or register to see this image.

201411181_whpnxrr.jpg

201411181_whpnxrn.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

czujnik temperatury przed filtrem

brak kompensacji miedzy listwami

nawierty tez jak wiertarka podeszła masakra

dokładnie nie widać jaki to reduktor jaki model Emmegas

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na parowniku tylko widnieje napis: "EUROPEGAS" nic więcej nie ma. Poza tym gazownik stwierdził, że ciśnienie jest dobre i przy wciśnięciu gazu do końca nic się nie dzieje złego. Te przewody między wtryskami mogą być o różnych długościach ? Głownie właśnie miałem na myśli te nawierty i różnice w długości przewodów. Dodam jeszcze , że podczas postoju już po kalibracji gazownik po kolei sprawdzał wtryski odłączając je programem w kompie i co dziwne odczuwalne było odłączenie jednego z wtrysków , pozostałe jakby praktycznie nieodczuwalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

powinny być w równej długości

po izoluj te luźne kable

żeby ogarnąć to z grubsza to

dorobić kompensacje miedzy listwami

poprawić nawierty skrócić wyrównać wężyki

przenieść czujnik temperatury za filtr

przynajmniej skalibrować listwy

zrób lepsze zdjecia reduktora żeby zweryfikować czy nadaje sie do tego silnika...

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...