Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Siekier

Za niskie napięcie na cylindrze drugim

Polecane posty

Wyskoczył mi błąd taki jak w temacie. Objawy są takie że auto na gazie faktycznie pracuje jakby chodziły tylko 3 cylindry. Problem znika jak już się silnik rozgrzeje. Niestety jest coraz gorzej. Auto nawet gaśnie. Silnik to X20XEV.

Pytanie co może być za to odpowiedzialne? Kable, świece czy cewka? Świece wymieniałem na początku roku, ale z racji braku w sklepie NGK założyłem DENSO i nie wiem czy one czasem nie sypią. Być może ktoś już się z tym spotkał i zna odpowiedź. Zaoszczędził bym trochę pieniędzy wymieniając tylko to co jest potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nr błędu ?

Obstawiam instalację wtryskiwaczy do przejrzenia, LPG jest wcinany w to okablowanie więc tam może być problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie zaczął wywalać 351 i 352. Kable już wymieniłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał obstawiać to obstawił bym czujnik wałków rozrządu:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Nie masz 335 i 340 ale ......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązałem. Ku zdziwieniu niektórych osób problem wcale nie leżał w instalacji elektrycznej. Wymieniłem przewody i nie pomogło, zrobiłem ustawienie map gazowych i też lipa. Ostatecznie rozebrałem wtryski gazowe i wyczyściłem cały syf znajdujący sie na tłoczkach. Efekt tego jest taki, że wszystko pracuje idealnie a komp nie wywala żadnego błędu. Widocznie jak gaz lał się jak chciał powodowało to różne dziwne rzeczy w pracy silnika. W tej chwili wszystko chodzi niemal idealnie. Pozostała mi jeszcze tylko kalibracja wtryskiwaczy gazowych (albo ich wymiana na nowe).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...