Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Siekier

Za niskie napięcie na cylindrze drugim

Recommended Posts

Wyskoczył mi błąd taki jak w temacie. Objawy są takie że auto na gazie faktycznie pracuje jakby chodziły tylko 3 cylindry. Problem znika jak już się silnik rozgrzeje. Niestety jest coraz gorzej. Auto nawet gaśnie. Silnik to X20XEV.

Pytanie co może być za to odpowiedzialne? Kable, świece czy cewka? Świece wymieniałem na początku roku, ale z racji braku w sklepie NGK założyłem DENSO i nie wiem czy one czasem nie sypią. Być może ktoś już się z tym spotkał i zna odpowiedź. Zaoszczędził bym trochę pieniędzy wymieniając tylko to co jest potrzebne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nr błędu ?

Obstawiam instalację wtryskiwaczy do przejrzenia, LPG jest wcinany w to okablowanie więc tam może być problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualnie zaczął wywalać 351 i 352. Kable już wymieniłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakbym miał obstawiać to obstawił bym czujnik wałków rozrządu:

Please login or register to see this link.

Nie masz 335 i 340 ale ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem rozwiązałem. Ku zdziwieniu niektórych osób problem wcale nie leżał w instalacji elektrycznej. Wymieniłem przewody i nie pomogło, zrobiłem ustawienie map gazowych i też lipa. Ostatecznie rozebrałem wtryski gazowe i wyczyściłem cały syf znajdujący sie na tłoczkach. Efekt tego jest taki, że wszystko pracuje idealnie a komp nie wywala żadnego błędu. Widocznie jak gaz lał się jak chciał powodowało to różne dziwne rzeczy w pracy silnika. W tej chwili wszystko chodzi niemal idealnie. Pozostała mi jeszcze tylko kalibracja wtryskiwaczy gazowych (albo ich wymiana na nowe).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...