Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Steven Rogers

Kilka problemów z Vectrą B

Recommended Posts

Witam.Nie bardzo wiem gdzie napisać ten temat ,więc pisze tu.W razie potrzeby jeśli nie jest to problem ,moderator może go przypiąć gdzie chce

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">.Problemy są następujące:
Po pierwsze:
Świeżo po wyczyszczeniu krokowca zaczęły się kłopoty z obrotami.Kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło obroty falują między 800-1200 obrót co sprawia wraźenie jakby silnik chciał wyskoczyć.Czy może to być spowodowanie zbyt mocnym/

lekkim dokręceniem mosiężnej nakrętki?
Po drugie:

Ciężko Mi stwierdzić czy winnym złego pokazywania stanu paliwa jest pływak w zbiorniku paliwa czy może zegary.Za każdym razem gdy odpalam auto wskaźnik pokazuje różny poziom paliwa.
Po trzecie:

Mam nową instalacje gazową(w razie potrzeby mogę podać nazwę ,ale w chwili obecnej nie mam wglądu w dokumenty), i wydaje mi się,że przy jeździe na gazie Viki spala oba paliwa.Nie wiem jak to sprawdzić ale zbyt częste wizyty aby dotankować benzynke bolą jak drzazga w fiu.ie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Proszę o wyrozumiałość i jakieś porady. Dzięki z góry panowie !

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Krokowy wymień, za 55 kupisz zamiennik, mój już 4 lata pracuje.

2. To zależy jak duże różnice, wskaźnik zatrzymuje się podczas wzrostu jak pokrecisz rozrusznikiem, trzeba dłużej poczekać na I zapłonu i wtedy powinno być w miarę OK.

3. Ile robisz km po odpaleniu i kiedy przełącza się instalacja, jak masz ustawione 30-40 st i robisz 5km to się nie dziw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.czy przy wymianie krokowego nie trzeba tez wymieniac całej przepustnicy ? Gdzieś spotkałem się z taką opinią.

2.Różnice na wskaźniku są różne.Wk***.a mnie juz to bo kilka razy zabrakło Mi paliwa i musiałem awaryjnie odpalac na gazie.

3.Właśnie mam ustawione tak jak piszesz ... czyli zmiana ustawien wyeliminuje ten problem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

j/w

Jaką masz instalację LPG ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterownik STAG 300 isa
Wtryskiwacze REG

Reduktor ZAVOLI N

tyle wiem ... na te chwile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1. Wymieniasz i to wszystko co trzeba zrobić w X20XEV

2. No to pływak chyba w baku do naprawy / wymiany - nie znam tematu ale chyba cały kosz na pompę trzeba wymienić ...., tu masz temat Jarka jak się tam dostać:

Please login or register to see this link.

3. No tak, jeżeli teraz przełancza Ci się po 2-3 km to jak przestawisz na ok 20st to przełączy się po 1km, jedź do gazowników i każ przestawić, będą jęczeć bo trzeba wtedy też pewnie delikatną korektę po temp zrobić .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zaobserwowalem ,ze krokowy na zimnym silniku faluje ,a gdy jest juz cieply obroty sie stabilizują.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta nakrętka mosiężna a w zasadzie wkrętka niema żadnego stopnia wkręcenia. Dokręca sie ją do końca gwintu i ma działać, sprężynka która jest na tej iglicy zrobi resztę.

Swoją drogą jest tu ciekawostka, dla mnie nie wyjaśniona. Czyściłęm krokowca w dwóch silnikach, w jednym można wyjąć tą iglicę bez problemu w drugim nie da sie tego zrobić bo nie przejdzie przez otwór wraz z tymi korkami.

Ktoś wie jak to jest? W silniku w którym nie da się tego wyjąć zostaje czyszczenie nitro, kombinacje jakieś moczenie a i tak regularnie pojawiają się problemy z obrotami.

W silniczku w którym iglica wyjmuje się wyczyściłem ją raz a konkretnie zdrapując osad delikatnie papierem ściernym po czym zalałem czyścikiem i spokuj jest już ze 3 miesiace z obrotami.

Nie zauważyłem aby oba krokowce czymś się różniły... po za wyjmowaną iglicą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...