Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Steven Rogers

Kilka problemów z Vectrą B

Polecane posty

Witam.Nie bardzo wiem gdzie napisać ten temat ,więc pisze tu.W razie potrzeby jeśli nie jest to problem ,moderator może go przypiąć gdzie chce

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">.Problemy są następujące:
Po pierwsze:
Świeżo po wyczyszczeniu krokowca zaczęły się kłopoty z obrotami.Kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło obroty falują między 800-1200 obrót co sprawia wraźenie jakby silnik chciał wyskoczyć.Czy może to być spowodowanie zbyt mocnym/

lekkim dokręceniem mosiężnej nakrętki?
Po drugie:

Ciężko Mi stwierdzić czy winnym złego pokazywania stanu paliwa jest pływak w zbiorniku paliwa czy może zegary.Za każdym razem gdy odpalam auto wskaźnik pokazuje różny poziom paliwa.
Po trzecie:

Mam nową instalacje gazową(w razie potrzeby mogę podać nazwę ,ale w chwili obecnej nie mam wglądu w dokumenty), i wydaje mi się,że przy jeździe na gazie Viki spala oba paliwa.Nie wiem jak to sprawdzić ale zbyt częste wizyty aby dotankować benzynke bolą jak drzazga w fiu.ie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Proszę o wyrozumiałość i jakieś porady. Dzięki z góry panowie !

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Krokowy wymień, za 55 kupisz zamiennik, mój już 4 lata pracuje.

2. To zależy jak duże różnice, wskaźnik zatrzymuje się podczas wzrostu jak pokrecisz rozrusznikiem, trzeba dłużej poczekać na I zapłonu i wtedy powinno być w miarę OK.

3. Ile robisz km po odpaleniu i kiedy przełącza się instalacja, jak masz ustawione 30-40 st i robisz 5km to się nie dziw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.czy przy wymianie krokowego nie trzeba tez wymieniac całej przepustnicy ? Gdzieś spotkałem się z taką opinią.

2.Różnice na wskaźniku są różne.Wk***.a mnie juz to bo kilka razy zabrakło Mi paliwa i musiałem awaryjnie odpalac na gazie.

3.Właśnie mam ustawione tak jak piszesz ... czyli zmiana ustawien wyeliminuje ten problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

j/w

Jaką masz instalację LPG ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sterownik STAG 300 isa
Wtryskiwacze REG

Reduktor ZAVOLI N

tyle wiem ... na te chwile

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

1. Wymieniasz i to wszystko co trzeba zrobić w X20XEV

2. No to pływak chyba w baku do naprawy / wymiany - nie znam tematu ale chyba cały kosz na pompę trzeba wymienić ...., tu masz temat Jarka jak się tam dostać:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

3. No tak, jeżeli teraz przełancza Ci się po 2-3 km to jak przestawisz na ok 20st to przełączy się po 1km, jedź do gazowników i każ przestawić, będą jęczeć bo trzeba wtedy też pewnie delikatną korektę po temp zrobić .......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zaobserwowalem ,ze krokowy na zimnym silniku faluje ,a gdy jest juz cieply obroty sie stabilizują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta nakrętka mosiężna a w zasadzie wkrętka niema żadnego stopnia wkręcenia. Dokręca sie ją do końca gwintu i ma działać, sprężynka która jest na tej iglicy zrobi resztę.

Swoją drogą jest tu ciekawostka, dla mnie nie wyjaśniona. Czyściłęm krokowca w dwóch silnikach, w jednym można wyjąć tą iglicę bez problemu w drugim nie da sie tego zrobić bo nie przejdzie przez otwór wraz z tymi korkami.

Ktoś wie jak to jest? W silniku w którym nie da się tego wyjąć zostaje czyszczenie nitro, kombinacje jakieś moczenie a i tak regularnie pojawiają się problemy z obrotami.

W silniczku w którym iglica wyjmuje się wyczyściłem ją raz a konkretnie zdrapując osad delikatnie papierem ściernym po czym zalałem czyścikiem i spokuj jest już ze 3 miesiace z obrotami.

Nie zauważyłem aby oba krokowce czymś się różniły... po za wyjmowaną iglicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...