Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Darek4151

Coś z elektryka

Recommended Posts

Witam. Mam vectre 2.0 benzyna i mały problem a mianowicie samochód jakby nie miał ssania i rozładowywał akumulator, jeżeli używam jej codziennie zapale rano raczej bez problemu a jeżeli postoi z 2 dni to już cyrki albo zapala nie do końca i zaraz gaśnie albo nawet nie zakręcę i brak prądu nagle. bylem u elektryka wymienił cala instalacje silnika bo kable były sparciałe, nowe świece kable itp. chwile było dobrze (max tydzień) Pompa paliwa daje ciśnienie, brak błędów na kompie. I jeszcze jeden szczegół zaczyna mi skakać obrotomierz ( czasami, skokowo idzie do końca gdzieś się zatrzyma i zaczyna np na 5tys chodzić jakby miał 1tys obrotów) nie zawsze to się dzieje ale wtedy to już wiem ze go gasić nie można bo nie zapali i przy tym jak się aku rozładowuje słychać dziwne dźwięki w okolicy deski rozdzielczej. Jakieś pomysły ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a alternator / ładowanie i akumulator sprawdzał?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak. mam ładowanie dobre( na pracującym 14.4) i jeszcze jedno po podlaczeniu pod kompa pokazuje jak faluja delikatnie obroty miedzy 890 a 912( mniej wiecej) oraz pokazuje naprzemiennie skład mieszanki bogata/ uboga i obroty na biegu jałowym nie wiecej niz te 912. aku w innym aucie normalnie dzialal

Edited by Darek4151

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym sprawdzil masy i regulator napiecia w altenatorze

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja bym zaczął od czujnika wału, skoro masz prawidłowe napięcie.

Odczyt obrotów realizowany jest na podstawie wskazań czujnika wąłu, jeżeli masz problemy z odpalaniem to może być właśnie przyczyną, bardzo powszechne z resztą w tym motorze, często parcieje izolacja kabli przez co dochodzi do zwarć, jeżeli np zwiera Ci sygnałowy to może również powodować to rozładowanie aku.

Masz jakieś błędy z czujnika?

Przy wymianie oczywiście kup oryginał siemensa bo te torpany i inne wynalazki bardzo często są uszkodzone lub padają po paru tygodniach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komputer nie pokazuje żadnych błędów( dziś sprawdzone) a kable od komputera do wtrysków itp wymieniałem właśnie z powodu ze parciała izolacja kabli. A ten czujnik można jakoś sprawdzić ? czy tylko wizualnie ? a i jeszcze wyczytałem na forum ze czujnik temperatury cieczy chłodzącej odpowiada za ssanie i ze moze sie zawieszać ? na kompie pokazuje mi dobra temp ale zawsze na ciepło był podłączany


i niestety nie jest to czujnik walu:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...