Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrmarek1982

Wymiana skrzyni biegów Vauxhall Vectra C 2002 1.8 120KM

Recommended Posts

Witam,

dodałem temat bo sam szukałem takiego i nie mogłem znaleźć. Kilka tygodni temu rozsypała mi się skrzynia biegów w mojej Vektrze C z 2002 roku z benzynowym silnikiem 1.8.

Please login or register to see this image.

bb3414d2150dcf9c.jpg

Nie jestem mechanikiem z zawodu, ale z zamiłowania do aut i 2 latach pracy w serwisie samochodowym: opony, mechanika. Na ogół auto naprawiam samodzielnie, tak jak w przypadku wymiany tylnych wahaczy i sprężyn:

Please login or register to see this link.

dzięki za rady!

Wujek odradził mi wymianę skrzyni samodzielnie bez podnośnika i narzędzia do podwieszania silnika, oczywiście posłuchałem go :) Chciałem zobaczyć jak to się robi i co się stało ale zwiezienie fury do Polski kosztowałoby mnie 380 funtów. Bałem się o koszty wymiany w serwisie w Anglii ale musiałem. Pojechałem do warsztatu w którym robię przegląd MOT, i wyszło tak:

-skrzynia używana 175 funtów

-robocizna 270 funtów (spodziewałem się więcej)

-plus nowe sprzęgło, komplet 170 funtów wymiana w cenie bo skrzynia i tak rozebrana :)

-olej do skrzyni

Za wszystko po jednym dniu wizyty auta w warsztacie zapłaciłem około 650 funtów więcej niż za Vektrę :)

Mam pytanie: