Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tommi083

VECTRA C 1.8 XE 16V 122KM - JAKI REDUKTOR GAZU?

Polecane posty

Witam wszystkich

W mojej VC od zakupu mam problem z gaśnięciem silnika po przełączeniu z benzyny na gaz , zwiększeniu obrotów silnika do 3500- 4000 i wysprzęgleniu - silnik gaśnie.Po wielu próbach usunięcia usterki jeden z gazowników stwierdził ze to może być reduktor gazu o zbyt małej mocy i należy wymienić na mocniejszy ( u mnie Tomasetto AT-09 Alaska , teoretycznie do 130 KM ). Dlatego mam pytanie do Was jakie macie u siebie reduktory i jak się spisują?

Edytowano przez tommi083

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki masz wtryskiwacze jaki przebieg na gazie?

z reduktorów kme tur, gold, zavoli zeta, ac r01

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wymontuj ten reduktor, pomaluj na zielono i rzuć w trawę.

A tak na poważnie to nie raz było pisane że ten reduktor nie radzi sobie z silnikami 1.8 czy to w VB czy w VC.

Od biedy po podniesieniu ciśnienia ogarnie 1.6

Jakie reduktory bym polecał

Zavoli zeta N 150KM

ACr01

KME SIlver

Tur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtryski Hana 2000, na gazie przejechane około 25 tysięcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego trzeba by podpatrzeć jakie są skoki ciśnienia, temperatury jakie są wskazania map sensora.

Bez podpięcia pod komputer to tylko pozostaje wróżenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na początku faktycznie na reduktorze ciśnienie było za wysokie, po zmniejszeniu do 1.0 i kalibracji, samochód pali mniej nie stracił na dynamice ale w dalszym ciągu gaśnie po wysprzęgleniu. Dodam ze spadki ciśnienia podczas jazdy są w granicach normy ( 0.8-0.9 )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Że niby ciśnienie spada do 0,8 bara po prze gazowaniu ??

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po dociągnięciu obrotów do tego zakresu 3500-4000 obr/min a w dalszej kolejności zmiana biegu co wiąże się z wciśnięciem sprzęgła, silnik gaśnie.Wygląda to trochę tak jakby dostawał za dużą dawkę gazu,gdyż po zgaśnięciu silnika czuć w kabinie gaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I co się dzieje z ciśnieniem w tym momencie.

Rozpędzasz auto jakie ciśnienie??

Wciskasz sprzęgło do jakiej wartości rośnie ciśnienie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego niestety nie mam w tym momencie dostępu do danych o które pytasz.Jak tylko będzie taka możliwość- podzielę się nimi niezwłocznie!A dlaczego pytasz o wzrost/spadek ciśnienia ? Jaka jest Twoja teoria?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sterownik LPG na podstawie sygnału czasu wtrysku benzyny przelicza sobie na ile należy otworzyć wtryskiwacz LPG.

Jeśli nastąpi skok ciśnienia to przy tym samym czasie otwarcia wtryskiwacza do silnika dostaje się więcej gazu przez co silnik może być zalewany i dlatego czuć gaz.

Słaby jestem w tłumaczeniu a nie chciałbym się rozpisywać na temat twojego auta nie mając podglądu pod maskę i w program.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Post przenioslem do innego tematu:-)

Wysane z mojego GT-I9505 za pomoc Tapatalk 2

Edytowano przez huubii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy udało Ci się to naprawić? Mam te same objawy. Również mam hany i alaskę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W uzupełnieniu postu z 2014.

Dopiero 3 lata później zupełnie przypadkowo udało się odkryć usterkę która powodowała ww objawy.Okazało się iż cybant na przewodzie idącym od wtrysku do silnika był poluzowany, zakup klucza płaskiego (koszt 1.98 zł) dokręcenie i wszystko działa jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...