Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tommi083

VECTRA C 1.8 XE 16V 122KM - JAKI REDUKTOR GAZU?

Recommended Posts

Witam wszystkich

W mojej VC od zakupu mam problem z gaśnięciem silnika po przełączeniu z benzyny na gaz , zwiększeniu obrotów silnika do 3500- 4000 i wysprzęgleniu - silnik gaśnie.Po wielu próbach usunięcia usterki jeden z gazowników stwierdził ze to może być reduktor gazu o zbyt małej mocy i należy wymienić na mocniejszy ( u mnie Tomasetto AT-09 Alaska , teoretycznie do 130 KM ). Dlatego mam pytanie do Was jakie macie u siebie reduktory i jak się spisują?

Edited by tommi083

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaki masz wtryskiwacze jaki przebieg na gazie?

z reduktorów kme tur, gold, zavoli zeta, ac r01

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wymontuj ten reduktor, pomaluj na zielono i rzuć w trawę.

A tak na poważnie to nie raz było pisane że ten reduktor nie radzi sobie z silnikami 1.8 czy to w VB czy w VC.

Od biedy po podniesieniu ciśnienia ogarnie 1.6

Jakie reduktory bym polecał

Zavoli zeta N 150KM

ACr01

KME SIlver

Tur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtryski Hana 2000, na gazie przejechane około 25 tysięcy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego trzeba by podpatrzeć jakie są skoki ciśnienia, temperatury jakie są wskazania map sensora.

Bez podpięcia pod komputer to tylko pozostaje wróżenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na początku faktycznie na reduktorze ciśnienie było za wysokie, po zmniejszeniu do 1.0 i kalibracji, samochód pali mniej nie stracił na dynamice ale w dalszym ciągu gaśnie po wysprzęgleniu. Dodam ze spadki ciśnienia podczas jazdy są w granicach normy ( 0.8-0.9 )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Że niby ciśnienie spada do 0,8 bara po prze gazowaniu ??

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po dociągnięciu obrotów do tego zakresu 3500-4000 obr/min a w dalszej kolejności zmiana biegu co wiąże się z wciśnięciem sprzęgła, silnik gaśnie.Wygląda to trochę tak jakby dostawał za dużą dawkę gazu,gdyż po zgaśnięciu silnika czuć w kabinie gaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

I co się dzieje z ciśnieniem w tym momencie.

Rozpędzasz auto jakie ciśnienie??

Wciskasz sprzęgło do jakiej wartości rośnie ciśnienie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego niestety nie mam w tym momencie dostępu do danych o które pytasz.Jak tylko będzie taka możliwość- podzielę się nimi niezwłocznie!A dlaczego pytasz o wzrost/spadek ciśnienia ? Jaka jest Twoja teoria?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sterownik LPG na podstawie sygnału czasu wtrysku benzyny przelicza sobie na ile należy otworzyć wtryskiwacz LPG.

Jeśli nastąpi skok ciśnienia to przy tym samym czasie otwarcia wtryskiwacza do silnika dostaje się więcej gazu przez co silnik może być zalewany i dlatego czuć gaz.

Słaby jestem w tłumaczeniu a nie chciałbym się rozpisywać na temat twojego auta nie mając podglądu pod maskę i w program.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Post przenioslem do innego tematu:-)

Wysane z mojego GT-I9505 za pomoc Tapatalk 2

Edited by huubii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, czy udało Ci się to naprawić? Mam te same objawy. Również mam hany i alaskę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W uzupełnieniu postu z 2014.

Dopiero 3 lata później zupełnie przypadkowo udało się odkryć usterkę która powodowała ww objawy.Okazało się iż cybant na przewodzie idącym od wtrysku do silnika był poluzowany, zakup klucza płaskiego (koszt 1.98 zł) dokręcenie i wszystko działa jak należy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...