Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MICHA

Czarny filter vectra c 2.2 dti

Polecane posty

Zauważyłem na bagnecie ze mam nadmiar oleju zmieniłem olej filter oleju oraz wykręciłem filtr paliwa który tez wyminiłem był on czarny moje pytanie , pod wtryskami są jakieś podkładki czy to może być ich wina ?

Zalałem trochę ponad minimum oleju zobaczę co będzie po trasie .

Edytowano przez MICHA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego popraw sobie auto w profilu.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie zmieniłem zaraz poprawię

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale wróćmy do tematu

Edytowano przez MICHA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze trawersów do wymiany , jest temat o tym dosyć obszerny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedno pytanie moje autko ma przejechane równe 300 000 z moca jest ok od niecałych 2000 tys do nie całych 4000 ładnie sie zbiera spalanie na trasach 30 /40 km w jedną wychodzi mi 6,2 na postoju komp pokazuje na zimnym 0.7 do 0.9 a na ciepłym 0.5 do 0.6 ale silnik wydaje mi się głośny a jak odkręcę korek od dolewania oleju to słychać go jeszcze głośniej i tak inaczej jak by coś klepało czy u was tez tak jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem jak odkręcisz korek to słyszysz walek rozrzadu który znajduje sie zaraz pod nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk silnika zmienia się w zależności od ilości powietrza jaką dostaje - kolektor dolotowy czyściłeś kiedykolwiek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie czyściłem bo posiadam ja od miesiąca , ale chyba tam będę musiał zajrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Koledzy czy te podkładki są pod wtryskiwacz i trzeba go wyciągnąć żeby je wymienić i czy trzeba wyjać wałek zeby to zrobic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

To jest ten okrągły plastik i trzeba go wyciągnąć żeby go wymienić tzn wyrwac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

a tu taj wchodzi tylko oring

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez MICHA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do wyglądu filtra to wystarczy ze wymienisz 4x uszczelniacz trawersów i 4x oring podkladki mozesz sobie darować istrukcję wymiany masz pod likiem który sam podałeś co do dźwięku silnika to ten motor to stary typ klekota, wiec będzie pracował głośniej niż 1.9 kolektor tez wyczyść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zadbane 2.2 pracuje ciszej niż rozklekotane 1.9

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

miedziane podkładki idą pod wtryskiwacze, oring zakładasz na mostek paliwowy, ale zapomnij o wymianie bez podniesienia wałka rozrządu, porządnie nie da się tego zrobić, poprawiłem już po takiej wymianie. Edytowano przez zbigos74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolektor już wyczyszczony przepustnice i rura od egr tez

jest możliwość ze tymi miedzianymi podkładkami pod wtryskiem leci ropa do oleju ,

ta mała dziurka co jest we wtrysku koło tej dużej co idzie paliwo to jakoś trzeba ja ustawić po wyjęciu wtrysku i założeniu trawersu .

Edytowano przez MICHA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ropa do oleju leci przez nieszczelne uszczelniacze na trawersach, jeśli miedziana uszczelka przepuszcza wtedy olej idzie do cylindra lub kompresja do "komory zaworowej" czyli pod pokrywę zaworów

wtrysk włożysz tylko w jednej pozycji, nie da się inaczej, także dziurka sama się ustawi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vectra juz po zabiegu lepiej odpala ciszej chodzi a z tym olejem zobaczymy jak troche pojeździ ale powinno byc okej dzięki za pomoc temat można zamknąć , a ceny za trujniki do przelewów to masakra u mnie od 20 do 25 zł więc ostrożnie z nimi ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...