Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MICHA

Czarny filter vectra c 2.2 dti

Recommended Posts

Zauważyłem na bagnecie ze mam nadmiar oleju zmieniłem olej filter oleju oraz wykręciłem filtr paliwa który tez wyminiłem był on czarny moje pytanie , pod wtryskami są jakieś podkładki czy to może być ich wina ?

Zalałem trochę ponad minimum oleju zobaczę co będzie po trasie .

Edited by MICHA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego popraw sobie auto w profilu.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze nie zmieniłem zaraz poprawię

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale wróćmy do tematu

Edited by MICHA

Share this post


Link to post
Share on other sites

uszczelniacze trawersów do wymiany , jest temat o tym dosyć obszerny

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam jeszcze jedno pytanie moje autko ma przejechane równe 300 000 z moca jest ok od niecałych 2000 tys do nie całych 4000 ładnie sie zbiera spalanie na trasach 30 /40 km w jedną wychodzi mi 6,2 na postoju komp pokazuje na zimnym 0.7 do 0.9 a na ciepłym 0.5 do 0.6 ale silnik wydaje mi się głośny a jak odkręcę korek od dolewania oleju to słychać go jeszcze głośniej i tak inaczej jak by coś klepało czy u was tez tak jest ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem jak odkręcisz korek to słyszysz walek rozrzadu który znajduje sie zaraz pod nim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dźwięk silnika zmienia się w zależności od ilości powietrza jaką dostaje - kolektor dolotowy czyściłeś kiedykolwiek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie czyściłem bo posiadam ja od miesiąca , ale chyba tam będę musiał zajrzeć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Koledzy czy te podkładki są pod wtryskiwacz i trzeba go wyciągnąć żeby je wymienić i czy trzeba wyjać wałek zeby to zrobic

Please login or register to see this link.

To jest ten okrągły plastik i trzeba go wyciągnąć żeby go wymienić tzn wyrwac

Please login or register to see this link.


Please login or register to see this link.

a tu taj wchodzi tylko oring

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Edited by MICHA

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do wyglądu filtra to wystarczy ze wymienisz 4x uszczelniacz trawersów i 4x oring podkladki mozesz sobie darować istrukcję wymiany masz pod likiem który sam podałeś co do dźwięku silnika to ten motor to stary typ klekota, wiec będzie pracował głośniej niż 1.9 kolektor tez wyczyść

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadbane 2.2 pracuje ciszej niż rozklekotane 1.9

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this quote.

miedziane podkładki idą pod wtryskiwacze, oring zakładasz na mostek paliwowy, ale zapomnij o wymianie bez podniesienia wałka rozrządu, porządnie nie da się tego zrobić, poprawiłem już po takiej wymianie. Edited by zbigos74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolektor już wyczyszczony przepustnice i rura od egr tez

jest możliwość ze tymi miedzianymi podkładkami pod wtryskiem leci ropa do oleju ,

ta mała dziurka co jest we wtrysku koło tej dużej co idzie paliwo to jakoś trzeba ja ustawić po wyjęciu wtrysku i założeniu trawersu .

Edited by MICHA

Share this post


Link to post
Share on other sites

ropa do oleju leci przez nieszczelne uszczelniacze na trawersach, jeśli miedziana uszczelka przepuszcza wtedy olej idzie do cylindra lub kompresja do "komory zaworowej" czyli pod pokrywę zaworów

wtrysk włożysz tylko w jednej pozycji, nie da się inaczej, także dziurka sama się ustawi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vectra juz po zabiegu lepiej odpala ciszej chodzi a z tym olejem zobaczymy jak troche pojeździ ale powinno byc okej dzięki za pomoc temat można zamknąć , a ceny za trujniki do przelewów to masakra u mnie od 20 do 25 zł więc ostrożnie z nimi ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...