Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Grzesiowy

Szarpie i gaśnie Vectra B 2.0 DTI

Recommended Posts

Witam, mam problem ze swoją Vectrą B 2.0 DTI, podczas jazdy szarpie (mocniej lub lżej) a na luzie gaśnie bądź traci obroty i zachwilę wraca do normalnego trybu chodzenia. Może ktoś pomuc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check się nie pojawia? Błędy jakieś są? Paliwo właściwe? Filtr paliwa sprawdzony? Z odpalaniem po dłuższym postoju nie ma problemu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check rzadko się pojawia, a jak się pojawi to tylko jak odpale, błedów niema. Paliwo właściwe a filt paliwa wymieniony nie dawno. Z odpalaniem nie ma problemu przynajmniej jak ponad jeden dzień postoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jest check to i błedy byc muszą

czym odczytujesz błedy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mechanika, pod komputer pokazuje tylko czujnik temperatury oleju (dwa tygodnie temu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ot i masz winowajce należy go wymienić.

Auto wchodzi w tryb awaryjny zapala się check itraci moc .
Wywala błąd P0195 temp.oleju i P1220 początek wtrysku?

W oplowskich niektórych silnikach czujnik temp oleju służy do zmniejszania mocy (poprzez zmniejszenie dawki paliwa) gdy olej robi się zbyt gorący.Silnik ma nie tylko czujnik temp. oleju ale i zewnętrzną chłodnicę oleju, więc widać, że konstruktorzy mieli problem z przegrzewaniem się tego silnika i rzeczywiście na "niemieckich autostradach" układ chłodzenia ledwo "wyrabia", więc wprowadzono takie dodatkowe zabezpieczenie.
Pin 86 i 93 wtyczka X60.
Czujnik połączony jest z czujnikiem ciśnienia doładowania i temperatury cieczy chłodzącej(brązowy) do pina 93, oraz 86(brązowo-niebieski).

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to masz rozwiazanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

To na dniach podjade go wymienić. Dam znać co i jak się zachowuje po ten wymianie


Please login or register to see this quote.

Może ktoś wie, gdzie jest umiejscowiony ten czujnik ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Proszę.

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem ten czujnik, ale nie mam jak go podłączyć bo żadnego kabelka nie widać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A to ciekawe gdzieś może schowana albo ktoś coś dłubał dobrze poszukaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vectra na sprawna, wystarczyło porządnie przegonić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...