Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

motox

TC problem

Polecane posty

Witam

Mam dość dziwny problem, jadąc około 160km/h zapala mi sie TC i silnik zaczyna lekko przerywać i już nie przyśpieszać, wcześniej miałem alu 16 i nie było problemu a teraz mam 17 i właśnie przy takiej prędkości pokazuje się TC, zapewne zbieg okoliczności że po zmianie kół coś takiego się dzieje. Ale w czym może być problem? Silnik x20xev

Edytowano przez motox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie szwankuje któryś czujnik prędkości. Z absem problemu nie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie kół nic nie było więcej ruszane?

Pewnie jest tak jak cichy pisze, któryś czujnik szwankuje albo pierścień gdzieś ma "ubytki"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie było ruszane, przy podłączeniu komputera można sprawdzić czy szwankuje czujnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Własnie. Sprawdź najpierw zębatki abs. Komputerem można porównać prędkość każdego z kół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opony takie same na wszystkich kołach ? Wychodzi ze któreś z kół na inna prędkość niż reszta. Najlepiej komputer z podgladem parametrów i w drogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To fakt, dwie opony z tyłu mają inny profil czy przez to może się tak robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mają inny profil względem siebie? czy inny profil względem przodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Względem przodu, tył 215/50/17, przód 215/45/17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I wszystko jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ABS działą na zasadzie kalibracji odczytu poszczególnych kół oraz porównaniu wartości odczytanych, posiadając różne rozmiary opon automatycznie zmienia się długość względem pełnego obrotu koła, Czujniki to wychwytują i przez to wyskakuje błąd, bo widzą różnicę, dla nich jedna oś cały czas jest w poślizgu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...