Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

motox

TC problem

Recommended Posts

Witam

Mam dość dziwny problem, jadąc około 160km/h zapala mi sie TC i silnik zaczyna lekko przerywać i już nie przyśpieszać, wcześniej miałem alu 16 i nie było problemu a teraz mam 17 i właśnie przy takiej prędkości pokazuje się TC, zapewne zbieg okoliczności że po zmianie kół coś takiego się dzieje. Ale w czym może być problem? Silnik x20xev

Edited by motox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie szwankuje któryś czujnik prędkości. Z absem problemu nie ma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy zmianie kół nic nie było więcej ruszane?

Pewnie jest tak jak cichy pisze, któryś czujnik szwankuje albo pierścień gdzieś ma "ubytki"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie było ruszane, przy podłączeniu komputera można sprawdzić czy szwankuje czujnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Własnie. Sprawdź najpierw zębatki abs. Komputerem można porównać prędkość każdego z kół

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opony takie same na wszystkich kołach ? Wychodzi ze któreś z kół na inna prędkość niż reszta. Najlepiej komputer z podgladem parametrów i w drogę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To fakt, dwie opony z tyłu mają inny profil czy przez to może się tak robić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mają inny profil względem siebie? czy inny profil względem przodu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Względem przodu, tył 215/50/17, przód 215/45/17

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABS działą na zasadzie kalibracji odczytu poszczególnych kół oraz porównaniu wartości odczytanych, posiadając różne rozmiary opon automatycznie zmienia się długość względem pełnego obrotu koła, Czujniki to wychwytują i przez to wyskakuje błąd, bo widzą różnicę, dla nich jedna oś cały czas jest w poślizgu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...