Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Psemo

Swap z 2.0 dti na 1.7 dti (isuzu) robil ktos?

Polecane posty

Jak w temacie, widze, że duzo ludzi zmienia z diesla na benzyne, z benzyny na diesla itp, a co myslicie o swapie z 2.0 dti na 1.7 dti? potrzebowałbym ewentualnie taka viki w kombi, niestety tego nie ma nigdzie, a astry bym wolał nie brać. Teść ma astre 1.7 isuzu i zero kłopotów z nią, za to 3 znajomych mialo 2.0 dti i nie chcą widzieć tego na oczy. Orientuje sie ktos jakby bylo z przerzuceniem silnika? czy podchodzi na mocowania bez problemów czy czekają jakieś problemy ? hejterom z góry dziękuję, pomocnym bede wdzieczny za rady. PS: dodam, że teraz mam viki 99r 1.6 16v z gazem ale jest to sedan, wolalbym diesla (koniecznie ten z isuzu) ale kombi (warunek super konieczny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomi Twoi trafili na padaki widocznie mam właśnie 2.0 dti i jak na razie złego słowa nie powiem mimo że regenerowalem pompę jakiś czas temu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem i ja 2.0 tdi i złego słowa nie powiem cztery lata bezproblemowej jazdy, pewnie twoi znajomi brali te perełki od pierwszego właściciela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dtl 7 lat w rodzinie i tylko pompa robiona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piter dziwny miałeś ten silnik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> jeszcze się z takim ni spotkalem no chyba ze na klapie bagażnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to kolega myli silniki. W VB były diesle 2.0 DTL 82KM, DTI 100KM oraz 1.7 TD produkcji Isuzu (nie DTI bo taki był w Astrach G). Silniki 2.0 100KM to bardzo dobre i wytrzymałe silniki, problemem może być pompa wtryskowa i układ paliwa. No i co najważniejsze to minimalna moc do tego auta. 1.7 TD sobie odpuśc bo to za słabe po prostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1,7 TD ma taką samą moc jak 2.0 DTL

i daje się podkręcić

ale występował tylko na początku produkcji Vectry i łatwo nie będzie go znaleźć

najlepiej kupić całego dawcę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mialem 4 lata 2.0DTL. Po zrobieniu pompy zrobilem nim 110kkm juz bez zadnej awarii (80kkm zchipowany na 102KM)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

masz rację mała pomyłka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież wiem

A SWAP polega na zwiększeniu mocy samochodu nie na odwrót

Jeśli masz 2.0 dti doprowadź ja to normalnego stanu i dbaj o nią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat jest zupełnie inny - o możliwości zrobienia SWAP-u, a nie chwaleniu silnika DTI. Gra nie warta świeczki krótko mówiąc. Nawiasem mówiąc nie gadajcie, że DTI jest takie rewelacyjne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie pisze, że jest rewelacyjne. Tylko piszemy, że jak dbasz tak masz i silnik jest dobry i nie wszyscy na niego narzekają mimo bardzo długiej eksploatacji. Inaczej: z gamy dostępnych dieslie to jest rewelacyjny :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic prakrtycznie nie będzie pasować.

Wszystko z pod maski musisz wymienić, mocowania, układ dolotowy, paliwowy, wiązki elektryczne łącznie z przepinowywaniem instalacji w środku, i kombinowaniem w kilku przypadkach, 1.7 to analog, nie posiada komputera sterującego w związku z tym konieczne są grube modyfikację.

Zabawa nie opłacalna chyba że będziesz miał całe auto na przełożenie wszystkiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to mi wlasnie chodzilo, dzieki JarekS, o to mi chodzilo by nie chwalić dti tylko dlatego, że sie go ma. Mówiąc problemy z silnikiem, mialem na mysli glownie te pompy, ktorych jak widze na forum naprawy wynoszą po 2.5 tys, więc dla mnie to bezsens płacić 1/4 czy 1/3 samochodu za pompe, ktora i tak po jakims czasie sie spierniczy. Teść ma juz bardzo dlugo tego 1.7 isizu (astre 2) i nic mu sie nie stalo do tej pory, leje i jedzie. Też bym potrzebował czegoś takiego ale raczej chiałbym uniknąć kupna astry. Może orientuje sie ktoś jak z innymi silnikami diesla? Ewentualnie wie ktoś coś na temat mondeo mk3 2.0 TDDI? na zwyklej pompie? też brałem pod uwagę, ale prawde mowiac na forum forda znajdzie sie same zachwały bo każdy ma lepszego mondeo od wszystkich i chocby sie psuł codziennie to bedzie go zachwalał. Chciałbym neutralnych odpowiedzi, za które bede wdzieczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompę jeśli zrobisz raz to raczej nie wrócisz do niej do końca życia samochodu. Masz jeszcze 2.2. Tu chyba nie ma problemu z pompą, przynajmniej nie widać takich tematów na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ktoś coś jeszcze może dodać na temat 2.2? jedyne co mi sie obilo o uszy w realu to ze sporo pala ale dla mnie to zaden problem %-) grunt bym na jakies remonty itp nie musial dawac a ropka to juz nie problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Btw myslalem tez troszeczke o omedze bfl, 2.2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2.2 to ten sam silnik i te same problemy a że rzadziej występuje to i rzadziej na forum złe wiadomości trafiasz. Jeśli dla Ciebie JEDYNY priorytet to prosty silnik - kup VB z 96r z 1.7 TD. Ale innych korzyści takiego silnika nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w 2.2 szybciej siada skrzynia i przeguby wewnętrzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu 2.2 są z reguły młodszymi silnikami, a raczej występują w młodszych autach dlatego mniej o nich słychać. Ford jak to ford, szczególnie z ich silnikiem. A czemu nie Astra? Chociaż klasa niżej, no ale....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w astrze mi sie nie podoba to ze jest tak prostacka, wszystko kwadratowe, niewygodne, a czesto zdarza mi sie robic dluzsze trasy dlatego bardziej myslalem nad mondeo/omega na drugim miejscu vb a na ostatnim dopiero astra, teściową astrą czasem jezdze ale zeby chwalic to auto to tylko mozna za spalanie i za brak awarii poki co, noo i cene czesci

Edytowano przez Psemo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...