Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Psemo

Swap z 2.0 dti na 1.7 dti (isuzu) robil ktos?

Recommended Posts

Jak w temacie, widze, że duzo ludzi zmienia z diesla na benzyne, z benzyny na diesla itp, a co myslicie o swapie z 2.0 dti na 1.7 dti? potrzebowałbym ewentualnie taka viki w kombi, niestety tego nie ma nigdzie, a astry bym wolał nie brać. Teść ma astre 1.7 isuzu i zero kłopotów z nią, za to 3 znajomych mialo 2.0 dti i nie chcą widzieć tego na oczy. Orientuje sie ktos jakby bylo z przerzuceniem silnika? czy podchodzi na mocowania bez problemów czy czekają jakieś problemy ? hejterom z góry dziękuję, pomocnym bede wdzieczny za rady. PS: dodam, że teraz mam viki 99r 1.6 16v z gazem ale jest to sedan, wolalbym diesla (koniecznie ten z isuzu) ale kombi (warunek super konieczny)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajomi Twoi trafili na padaki widocznie mam właśnie 2.0 dti i jak na razie złego słowa nie powiem mimo że regenerowalem pompę jakiś czas temu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałem i ja 2.0 tdi i złego słowa nie powiem cztery lata bezproblemowej jazdy, pewnie twoi znajomi brali te perełki od pierwszego właściciela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam dtl 7 lat w rodzinie i tylko pompa robiona

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piter dziwny miałeś ten silnik

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> jeszcze się z takim ni spotkalem no chyba ze na klapie bagażnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze to kolega myli silniki. W VB były diesle 2.0 DTL 82KM, DTI 100KM oraz 1.7 TD produkcji Isuzu (nie DTI bo taki był w Astrach G). Silniki 2.0 100KM to bardzo dobre i wytrzymałe silniki, problemem może być pompa wtryskowa i układ paliwa. No i co najważniejsze to minimalna moc do tego auta. 1.7 TD sobie odpuśc bo to za słabe po prostu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,7 TD ma taką samą moc jak 2.0 DTL

i daje się podkręcić

ale występował tylko na początku produkcji Vectry i łatwo nie będzie go znaleźć

najlepiej kupić całego dawcę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mialem 4 lata 2.0DTL. Po zrobieniu pompy zrobilem nim 110kkm juz bez zadnej awarii (80kkm zchipowany na 102KM)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

masz rację mała pomyłka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież wiem

A SWAP polega na zwiększeniu mocy samochodu nie na odwrót

Jeśli masz 2.0 dti doprowadź ja to normalnego stanu i dbaj o nią

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat jest zupełnie inny - o możliwości zrobienia SWAP-u, a nie chwaleniu silnika DTI. Gra nie warta świeczki krótko mówiąc. Nawiasem mówiąc nie gadajcie, że DTI jest takie rewelacyjne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt nie pisze, że jest rewelacyjne. Tylko piszemy, że jak dbasz tak masz i silnik jest dobry i nie wszyscy na niego narzekają mimo bardzo długiej eksploatacji. Inaczej: z gamy dostępnych dieslie to jest rewelacyjny :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic prakrtycznie nie będzie pasować.

Wszystko z pod maski musisz wymienić, mocowania, układ dolotowy, paliwowy, wiązki elektryczne łącznie z przepinowywaniem instalacji w środku, i kombinowaniem w kilku przypadkach, 1.7 to analog, nie posiada komputera sterującego w związku z tym konieczne są grube modyfikację.

Zabawa nie opłacalna chyba że będziesz miał całe auto na przełożenie wszystkiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O to mi wlasnie chodzilo, dzieki JarekS, o to mi chodzilo by nie chwalić dti tylko dlatego, że sie go ma. Mówiąc problemy z silnikiem, mialem na mysli glownie te pompy, ktorych jak widze na forum naprawy wynoszą po 2.5 tys, więc dla mnie to bezsens płacić 1/4 czy 1/3 samochodu za pompe, ktora i tak po jakims czasie sie spierniczy. Teść ma juz bardzo dlugo tego 1.7 isizu (astre 2) i nic mu sie nie stalo do tej pory, leje i jedzie. Też bym potrzebował czegoś takiego ale raczej chiałbym uniknąć kupna astry. Może orientuje sie ktoś jak z innymi silnikami diesla? Ewentualnie wie ktoś coś na temat mondeo mk3 2.0 TDDI? na zwyklej pompie? też brałem pod uwagę, ale prawde mowiac na forum forda znajdzie sie same zachwały bo każdy ma lepszego mondeo od wszystkich i chocby sie psuł codziennie to bedzie go zachwalał. Chciałbym neutralnych odpowiedzi, za które bede wdzieczny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompę jeśli zrobisz raz to raczej nie wrócisz do niej do końca życia samochodu. Masz jeszcze 2.2. Tu chyba nie ma problemu z pompą, przynajmniej nie widać takich tematów na forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

ktoś coś jeszcze może dodać na temat 2.2? jedyne co mi sie obilo o uszy w realu to ze sporo pala ale dla mnie to zaden problem %-) grunt bym na jakies remonty itp nie musial dawac a ropka to juz nie problem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Btw myslalem tez troszeczke o omedze bfl, 2.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.2 to ten sam silnik i te same problemy a że rzadziej występuje to i rzadziej na forum złe wiadomości trafiasz. Jeśli dla Ciebie JEDYNY priorytet to prosty silnik - kup VB z 96r z 1.7 TD. Ale innych korzyści takiego silnika nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w 2.2 szybciej siada skrzynia i przeguby wewnętrzne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prostu 2.2 są z reguły młodszymi silnikami, a raczej występują w młodszych autach dlatego mniej o nich słychać. Ford jak to ford, szczególnie z ich silnikiem. A czemu nie Astra? Chociaż klasa niżej, no ale....

Share this post


Link to post
Share on other sites

w astrze mi sie nie podoba to ze jest tak prostacka, wszystko kwadratowe, niewygodne, a czesto zdarza mi sie robic dluzsze trasy dlatego bardziej myslalem nad mondeo/omega na drugim miejscu vb a na ostatnim dopiero astra, teściową astrą czasem jezdze ale zeby chwalic to auto to tylko mozna za spalanie i za brak awarii poki co, noo i cene czesci

Edited by Psemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...