Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Master91

Vectra B 2.0 DTI problem ogrzewaniem i temperatura silnika

Polecane posty

Witam Panowie proszę o pomoc od dzisiaj rana do tej pory nie mogę uporać sie z swoim DTi opisze wam co zrobiłem

Pare Dni temu wymieniałem płyn chłodniczy czyściłem preparatem woda płukałem dmuchałem itp itd zalałem nowy płyn wszystko było ok do momentu dzisiaj rano nagle vectra dostała temperatury ponad 100 stopni ledwo dojechałem do celu. odrazu sprawdziłem płyn po chwili powoli odkręcałem korek wywalało płyn przy okazji włączyłem nawiew ciepłego powietrza (mam klime manualną) zamiast gorącego powietrza przy takiej temperaturze dmucha zimnym (wcześniej po wymianie było okej) sprawdziłem węże od nagrzewnicy i pewnego "pudełka" które sie tam znajduje i są zimne zaś z przodu nad chłodnicą jest napęczniały i robi ciśnienie stwierdziłem ze to Termostat wymieniłem go i d*** blada bo dalej problem dalej wywala płyn dalej nagrzewnica zimna węże zimne a temperatura dochodzi do ponad 100 stopni nie wiem co już robić auto potrzebne na środę w trasę a tu jeździć się nie da jest to możliwe ze padła pompa wody ? w sumie nic nie stuka w tamtych rejonach trochę huczy łożysko tylko to jest od alternatora (podejrzewam) a może ten zawór od nagrzewnicy ? ale w sumie niewiem bo waż ktory idzie do puszki i tego zaworu już od bloku głowicy jest zimny (jedynie na poczatku od silnika jest ciepły czym dalej tym zimniejszy proszę was o pomoc bo mi już ręce opadaja siedze nad tym od rana do wieczora a wszystko sie zaczęło od wymiany płynu pare dni temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może dopiero się odpowietrzył ???

Pompa nie puka jak zepsuta

Uzupełnij płyn, odpal i niech chodzi, potrzymaj na obrotach ok 2 tyś co jakiś czas i obserwuj temperaturę, jak wzrośnie i potem opadnie to termostat się otworzył i powinno być git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jesli pompa uwalona jakie to moga byc objawy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

słaby przepływ cieczy po rozgrzaniu silnika i tym samym grzanie.

odpal , zagrzej fest auto i zobacz czy wentylator się włącza, przy jakich temp itp. itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

włąsnie to robie jestem w garażu grzeje auto przy nawiewie włączonym na maxa ustawione na grzanie odkrecony korek jak dodaje gazu zero reakcji w zbiorniczku wyrownawczym weze od termostatu na poczatku tylko ciepłe


mam ponad 90 stopni zaraz za kreska od 90 gdy dodaje gazu zaczeło wywalać płyn z zbiorniczka


mam stop stopni wentylator sie nie włancza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

diesla zagrzać to graniczy z cudem ale da się.

pilnuj płyn by był stan


jak się termostat otworzy to będą ciepłe przewody tak jak i chłodnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

termostat chyba sie otworzyl ale wiatrak nie właczyl sie chodnica ciepła temperatura 95 stopni werze od chodnicy ciepłe ale juz do nagrzewnicy sa zimne od weza ktory wychodzi z glowicy tez zimny i te pudełeczko niewiem co to z zaworkiem tez zimne dmucha zimnem


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

panowie co to jest ta skrzynka wogole nie mam w niej płynu jak sciagnolem wąż ????

Edytowano przez Master91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

te pudełko to webasto - postojowe ogrzewanie.

Może przy płukaniu i wymianie płynu zatkałeś nagrzewnicę jak się kamień odkleił od ścianek

do zaworu trójdrożnego idą ciepłe przewody ?

posprawdzaj do którego momentu i gdzie są ciepłe a gdzie zimne przewody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości masz pod piętą wtyczkę do wentylatorów ?

Od powietrzanie dti najprościej

Lekko odkręca korek

Odpalać z vb i czekasz do momentu aż się termostat otworzy .

Przestanie powietrze lecieć z zbiorniczka - będziesz wiedzieć

Zakręcasz i po odpowiedzą

odorek może mieć rację

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

webasto ? jak ja nie mam zadnego czujnika od webasta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ani nic wiec niewiem jak to działa ;P

Panowie Dzieki Wielkie za rady oraz pomoc i przede wszystkim cenny czas poświecony tematowi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> znalazłem usterke i naprawiłem załączam fote z usterka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

3d8468563c550328.jpg

Biedactwo sie rozleciało i z tąd temperatura oraz wywalanie płynu a już o obiegu nie wspomne i ogrzewaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Moim zdaniem to to z foto jest ogrzewanie postojowe - widziałem u znajomka takie cudo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego płukałeś układ? Coś się działo? Teoria o zapchaniu nagrzewnicy syfem który wypłukałeś prawdopodobna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teoria z zapchaną nagrzewnicą obalona w rekach miałem każdy wąż nie wspomne o chlodnicy nagrzewnicy itp itd cały układ rozkrecony na czesci pierwsze wyczyszczony czysciłem układ z kamienia bo poprzedni własciciel jeździł na wodzie prawdopodbnie;/;/;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry,

Zwracamy się do was o jakiś pomysł, jakas poradę. Mianowicie chodzi o to,ze mam brak ogrzewania w VB 2.0 DTL. Pompa wody sprawna, termostat wymieniony sprawny, zawór ssący wymieniony na nowy bo przeciekal. Auto ładnie się rozgrzewa, ale do środka leci tylko zimne powietrze. Nagrzewnica sprawdzona przepływ ma dobry. Przewody dochodzące do nagrzewnocy nie są gorące, jedynie lekko cieple przy temp silnika 80stopni.

Co jeszcze może być nie tak? Proszę o pomoc

Vectra z climatronikiem

Dodam jeszcze,ze mam problem również z sterowniki em dmuchawy bo działa tylko 9 bieg. Ale to raczej nie może mieć wpływu na ciepło w samochodzie? Zgadza sie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...