Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kroszaka

stuka mocowanie amorka o budę- tył

Recommended Posts

Witam,

potrzebuje skorzystać z waszego doświadczenia. Rzecz się ma zawieszenia tył- amortyzatorów. Wczoraj dłubiąc przy autku odkryłem że stale przykręcone mocowanie amortyzatora stuka o karoserię (we wnęcę koła)- postaram się dodać zdjęcia.

Moje przypuszczenia- 1. auto miało przygodę i jest rozjechana kompletnie geometria pojazdu- raczej nie opłacalna naprawa.

2. korozja- pod wpływam korozji element przesunął do wnęki koła i przy mocnym ugięciu (progi zwalniające) stuka o budę

ps: na 3 zdjęciu widoczne dolne mocowanie amortyzatora i blacha zaznaczona na zdjęciu zwija się niczym papierek po cukierku a zakładam że tak nie powinno być

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Z góry dzięki mobilki za pomoc

Edited by kroszaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak z ciekawosci zapytam

na ilu srubch miales zamontowany amor ??

rozbieralem to w pip razy

po dokreceniu nie ma wogole ruchu tego elementu

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 4. no właśnie to mnie zastanawia że ten element nie ma ruchu, Był dobrze przykręcony. A gawlak widziałeś 3 zdjęcie? te ucha nie powinny być prostę? mam wrażenie że pod wpływem korozji mocowanie amorka "przytuliło" się do budy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaraz zerkne jak to wyglada u mnie i zrobie foty akurat mam to rozebrane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa, bo sam u siebie wymieniałem raz spręzyny i później amory i raczej ciężko, aby coś się obijało. Chyba, że te dolne mocowania pokrzywione/skorodowane są i całość chodziła. Było to wogóle słyszalne w czasie jazdy? Czy może słyszalne tylko na przykładowych progach zwalniających? Może właśnie całość się przemieszczała i pozostawiła ślad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak za szybko najechałem na próg bo było słyszalne mocne pier******. tak jak by ktoś ci w tył wjechał. szukałem długo przyczyny wymieniajac tuleje aż w końcu rozebrałem amorek i ukazał się piękny widok- na 1 zdjęciu, tam gdzie zaznaczyłem ewidentnie mocowanie amorka zaczepiało o budę. krawędź mocowania zaczepiała o budę i jak szpachelka zdrapywała konserwację.

na chwilę obecną spiłowałem trochę mocowanie by był większy odstęp między mocowaniem a blachą nadkola.


Please login or register to see this quote.

dzieki za fatygę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> zerknij sobie na to zdjęcie i moje zaznaczenie:

Please login or register to see this link.

czy przypadkiem u Ciebie nie haczy delikatnie mocowanie? U mnie w tym miejscu jak szpachelką była zdarta konserwacja.

A te blachy dolnych uch mocowania też masz zawinięte

Share this post


Link to post
Share on other sites

patrzylem i u mnie nie ma sladu z obu stron

Share this post


Link to post
Share on other sites

gawlak a to co zaznaczyłem na zdjęciu powyżej w swoim poście? czy to brud poprostu

Share this post


Link to post
Share on other sites

zabezpieczenie antykorozyjne

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

u siebie to wiem co jest bo wczoraj to robiłem:) na razie zacznę od wymiany amorków bo te są w słabym stanie, kupię nawet by używane ale oryginalne sprężyny bo te siedzą jakoś podejrzanie zresztą są to jakieś nieznanej firmy. będę monitorował sytuację a w przyszłości może wzmocnię te dolne ucha mocowania amorka

panowie dzięki serdecznie za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

mam identyczne dwa ślady jak gawlak - tam akurat jest grubo konserwacji i jak przykrecasz to całe mocowanie amora i nie równo sobie przyłożysz itp - to delikatnie dotknie i zostawi ślad - ale jak przykrecisz na 4 śruby to leży dobrze i nie dotyka.

Może kolega ma po prostu krzywe to całe mocowanie amora bo może kiedyś koło dostało?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wykluczone że poprzedni właściciel miał jakaś przygodę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> delikatny ślad by mnie nie zmartwił ale u mnie wyraźnie mocowanie zdarło (od uderzeń) konserwację do gołej blachy tym samym stukając o blachę. Nie wykluczone również że lekko poddało się mocowanie amorka- jest mocno skorodowane. Wiadomo że bez muszę uderzyć do swojej pieknej księgowej gdyż bez złota się nie obejdzie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...