Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ooooobolekooooo

Brak mocy po przejechaniu 5km, pulsacyjnie przyspiesza 2.2DTI

Recommended Posts

Witam.

Kupiłem jakieś pół roku temu Vectrę C 2.2DTI 2003 rok.

Zaraz po zakupie zaczęły się problemy.

Mianowicie, brak błędów a samochód nie ma mocy, zaraz po odpaleniu jak zimny jest ok, ciągnie jak szatan, po rozgrzaniu do niewielkiej temperatury(zdążę przejechać jakieś 5km) zaczynają się problemy, przyspiesza jakby pulsacyjnie.Nie przechodzi w tryb awaryjny.

Zaprowadziłem autko do mechanika(stoi tam już 3 tygodnie i mam wrażenie że nie mają pojęcia co zrobić), zrobili diagnostykę, nie ma żadnych błędów, stwierdzili że uszkodzona jest pompa i trzeba zregenerować.

Zregenerowali hydraulikę w pompie wtryskowej i nic to nie pomogło, stwierdzili że może uszkodzony jest sterownik pompy,teraz się z tego wycofują, podmieniali przepływomierz tylko ze niby mają jakiś uniwersalny(??).No i w końcu stwierdzili że się poddają i mam przyjechać odebrać samochód.

Wymieniłem turbo,wszystkie węże na dolocie, posprawdzałem wężyki podciśnieniowe, nie mam już pomysłu a wydaje mi się że mechanicy w okolicy naprawiają samochody metodą prób i błędów.

Może ma ktoś z forum jakiś pomysł co mogłoby być nie tak i czym się zająć?Jestem z okolic Człuchowa.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

podbiąć pod techa i zrobić jzde testową

Share this post


Link to post
Share on other sites

To żeś zaszalal . Szkoda ze zanim vc dałeś do mechanika nie zjawił się tutaj no nic będziesz mądrzejszy o wiedzę i umiejętności nabyte tutaj a biedniejszych o kilka grubych stowek (mechanik)

Sprawdź na początek EGR , wężyk podcisnienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mógłby ktoś polecić jakiś warsztat w Pomorskim? tak jak mówię w okolicy chyba nikt nie ma takiego sprzętu nawet, teraz auto stoi u 4 mechanika i nie mają pojęcia co zrobić. może gdzieś w trójmieście?mam 150km no ale jeżeli jest ktoś kto ogarnia temat to chętnie zaprowadzę auto.


Tutaj akurat do EGR żaden wężyk nie idzie, jest sterowany elektroniką, miałem rozebrany i wyczyszczony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz na forum oddziału pomorskiego. Maja sprzęt do odczytu błedów i wiedzę. Może coś doradzą.


Please login or register to see this link.

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

neo ostatnio przepracowany chyba jesteś - rzadko się zdarza abyś podawał właściwe odpowiedzi, linki itp.

długi weekend jest - wypocznij

sorry za ot

Share this post


Link to post
Share on other sites

słuchaj a ten wasz jasnowidz Jackowski nie może ci pomóc on też z Człuchowa, a tak na poważnie polecam ci warsztat w Baldramie koło Kwidzyna V6 się nazywa specjalizują się w oplu sporo ludzi ich poleca

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będę musiał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy powinienem zapłacić mechanikowi jeżeli samochód dalej nie działa? Najpierw przeprowadzili diagnostyke, grzebali w pompie i po trzech tygodniach powiedzieli że się poddają a teraz nie mogę się ich doprosić żeby poskładali i oddali mi samochód jak nie potrafią zrobić, czekam juz tydzień. To jakas kpina po prostu. Wydaje mi się że nie powinienem placić za ich błędy? Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro nie naprawił to nie plac . Ewentualnie za diagnostykę i tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za diagnostyke płaciłem od razu. Dziś dzwonili i proponowali mi samochód zastępczy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> chyba umówię sie do tego Kwidzynia.Lubię pogrzebać sam w aucie ale to już nie na moje możliwości.mam program i interfejs ale w 2.2 dti mogę tylko odczytać błędy i nic więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słuchajcie koledzy jasnowidze (marcinek180, neo_82) mam ten sam problem z autem klienta, może jak tacy mądrzy jesteście to podejmiecie się naprawy? Pisać dyrdymały na forum każdy potrafi kto ma za dużo czasu, nie dałoby radę bardziej merytorycznie?

Please login or register to see this quote.

Co to jest wg Ciebie diagnostyka? Bo wg mnie znalezienie usterki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego ja nic nie wróżyłem więc wypraszam sobie - zasugerowałem sposób diagnostyki tylko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja też się przyłączę bo mam ten sam problem, na ciepłym gdzieś kilkanaście kucy wychodzi.

Zero błędów, cały kolektor dolotowy wyczyszczony wraz z egr, filtry itd a mocy brakuje gdy cieplejszy silnik. Wężyki podciśnienia zmienione, odłączyłem też klapy wirowe ale i tak to samo (chociaż może deczko lepiej się zrobiło).

zbigos74 jak byś miał jakieś propozycje czy sugestie to chętnie przyjmę, bo nawet nie wiem od czego zacząć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja odebrałem dziś samochód i jest całkowita klapa. Samochód z kluczykiem i max 3 tys. obrotów. Nie wiem co te papudraki mi namieszali ale jest masakra, brakuje mi już nerwów.

Stanowczo odradzam warsztat w miejscowości Bladowo

Please login or register to see this link.

Auto stało u nich 3 tyg. i nic nie poprawili wręcz odwrotnie.W ogóle bardzo lekceważące podejście do klienta.

Nie wiem co mam dalej zrobić z tym fantem.

Chyba pozostaje mi umówić się do majstrów koło Kwidzynia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz błąd, odczytujesz go i wiesz co zrobić, gdzie szukać, to już pół sukcesu.

Zrób to a potem i tak zostanie problem z mułem na ciepłym...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kolega wyraźnie napisał że BŁĘDÓW BRAK no chyba ze tacy fachowcy że nawet porządnego interfejsu nie mają


Stanowczo odradzam warsztat w miejscowości Bladowo

Please login or register to see this link.

już ich nie lubię patrząc po ich stronie internetowej tylko strona główna po polsku a reszta po angielsku więc co się dziwić ze na niczym się nie znają

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Odebrał samochód z warsztatu no i teraz ma błędy stąd mój poprzedni post.


Ale chyba powinni powrócić do stanu takiego w jakim przyjęli auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no tak ale jak modzili przez 3 tygodnie metodą prób i błędów to pewnie sami nie wiedzą jak powrócić do stanu w jakim go dostali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddali w takim stanie i jeszcze powiedzieli że powinienem im zapłacić 1500zł za to co tam robili(jakieś uszczelki itd.) ale nie zapłaciłem no bo za co. Poza tym chyba odpalali albo odpowietrzali"na zaciąg" bo wkręcone było mocowanie holu z przodu. Dzwoniłem już do V6 koło Kwidzynia i mam jeszcze kontaktować się w poniedziałek. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na pewno napisze jeśli będzie wiadomo coś więcej.Na dziś dość zjedzonych nerwów

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.Pozdrawiam

Edited by ooooobolekooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

również jestem tego zdania że za źle wykonaną usługę nie powinno się płacić,myślę że oni sami czują się bardzo źle ponieważ nie naprawili auta no chyba że są tak gruboskórni i liczy się dla nich tylko kasa a nie dobra opinia a to idzie w pare

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jak tam temat dalej się potoczył?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko jak na razie wskazuje na uszkodzenie sterownika na pompie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A to nie ciekawie.

Kompresje sprawdzałeś na ciepłym i zimnym?

A że tak zapytam, jaki przelot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik pali od strzała, przebieg zaledwie 180tys. i jest realny tylko auto po przejściach u pseudomechaników, strasznie zaniedbane.

Objaw jest taki, że po dodaniu gazu na luzie wkręca się na obroty tak jak chce, raz 3000, raz 3500, czasami 5000. Auto sprawdzane na dwóch przepływkach i nic, EGR na próbę wyprogramowany i nic. Na zimnym jako tako jedzie, ciepły ledwo się toczy, do tego pomryguje na ciepłym ciśnienie oleju, ale to moim zdaniem czujnik, miałem taki sam przypadek u siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...