Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

archibald

Problem z odpaleniem - rozrusznik PILNE!!!

Polecane posty

Witam.

Od maja posiadam vectre 2.2 DTI jak narazie nie było z nią większych problemów aż do wczoraj. Fakt kręciła troszkę dłużej przy wyższych temp. ale odpalała. Na zimnym przy ostatnich przymrozkach po podgrzaniu świec paliła na dotych aż do wczoraj...

Mianowicie rano podczas kręcenia zatrzymał się na chwilę rozrusznik a potem odpaliła odrazu, po powrocie z robotki niestety już tak ładnie nie było podczas kręcenia rozrusznik zwalniał tak jakby akumulator niedawał rady (nadmienię akumulator nowy kupiony w czerwcu - BOSCH o dużej mocy startowej - bo wiadomo te silniki troszkę potrzebują) ale wracając do tematu dziś przy próbie odpalenia rozrusznik raz zakręcił i cisza, potem znowu raz i cisza itd.... itd... wyjąłem aku naładowałem na nowo i jakoś rano odpalił po powrocie znów to samo jedno kręcenie i cisza, znowu jedno i cisza... aż w końcu po kilku próbak odpalenia zaskoczył jakgdyby nigdy nic....

po kilku godzinach jeszcze raz próba odpalenia i co dziwne zaświeciła się kontrolka z kluczem i poszedł smród spod maski... jakby się coś zjarało a rozrusznik dalej to samo kręci raz potem cisza itd...

nie mam już sił a samochód potrzebny do jazdy czy może to być zjarany rozrusznik?

wszelkie sugestie mile widziane....

dodam jeszcze, że podczas prób odpalania klemy na aku jest są strasznie gorące

Edytowano przez archibald

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to ,że padł rozrusznik. Kiedyś też miałem problem z odpalaniem wina był właśnie rozrusznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie się tego obawiam jak kupiłem auto od poczatku jakoś długo kręcił podejżewałem cofające się paliwo ale powymieniane zostały wszystkie przelewy, filtry itd. ciśnienie trzyma ale powiedzieli w serwisie, że podejrzewają rozrusznik bo za długo kręci no i właśnie chyba dziś się skończył

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regeneruj go ja swojego regenerowałem koszt operacji 300 zł u mnie została tylko obudowa reszte wymienli na nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozglądałem się i nowe są w granicach 200-350 zł a jak piszesz 300 zł za regenerację to nie wiem czy nie lepiej kupić nowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie wchodzi w to demontaz i montz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

powodzenia przy zakupie nowego rozrusznika za 200 - 350zł, nowy to on może być chyba tylko z nazwy po regeneracji bo nowy jest dużo droższy, popatrz chociażby w IC po ile kosztuje nowy np. do VB nowy kosztuje w granicach 500-700zł a regenerowany 200-300zł także możesz sobie co najwyżej potem wmawiać że masz nowy rozrusznik

Edytowano przez winiak61

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz rację lecz dalej panowie nie do końca jestem pewien czy to rozrusznik. Bendyksu nie słuchać a smród mógł pójść z przepalonych zwoi a najlepsze, że dosłownie 30 min temu byłem przy aucie i za pierwszym razem znów zacięcie i brak odpalenia. Drugie podejście o dziwo zaczął kręcić. Za trzecim i czwartym podejściem zaczął odpalać... więc na moje oko to chyba rzeczywiście rozrusznik zawiesza się i nie ma mocy aby zakręcić.... a co wy o tym sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na zdrowy chłopski rozum wygląda na zwarcie rozrusznika, ale sprawdziłbym też inne "grube" przewody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz na myśli zwarcie na zwojach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może przekaźnik się wiesza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdyby przekaźnik się wieszał to podejrzewam że wogóle by nie kręcił a kręci po jednym obrocie i stop, chyba że się rozbuja to kręcić trzeba z 4-5 sekund, a po ostatnich naszych przymrozkach jak załaczały się świece palił z można powiedzieć z 1,5 obrotu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A może się gdzieś przewody skleiły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe... będę musiał rano sprawdzić..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie...

W końcu udało mi się dojść do rozrusznika.. sprawa się ma mianowicie tak... szczotki prawie na wykończeniu, przewód przepalony przy szczotkach, wianek zryty iposzła zębatka... jednym słowem potrzebuję rozrusznika może ma ktoś na zbyciu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> chętnie odkupię....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oddaj do regeneracji i bedziesz miał po kłopocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety regeneracja nie wchodzi w grę ponieważ rozrusznik się rozsypał w następnym poście wrzucę zdjęcia starego rozrusznika (normalnie szok) jak mógłby się tak rozsypać. Mam już drugi, który jest właśnie zakładany mam nadzieję, że skończą się problemy. Innymi słowy regeneracja byłaby nieopłacalna...sami zobaczycie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozdrawiam

dla potomnych

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> aby uważać na rozrusznik i sprawdzać wszystko co jest niepokojące...

1) Przepalony przewód masowy

2.jpg

2) Pęknięta ba rozerwana osłona oraz zjechana zębatka

1.jpg

3) Brak łożyska w osłonie (prawdopodobnie zostało "zmielone")

3.jpg

Pomogła wymiana na drugi - pali na dotyk

Temat uznaję za zamknięty. Dzięki za pomoc.

Edytowano przez archibald

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regeneruj ten co masz. Za regenerację zapłaciłem 300zł

Edytowano przez r2robert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem używany za 150 złociszy i śmiga do dziś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem używany za 150 złociszy i śmiga do dziś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...