Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bizzare

Opel Vectra C Kombi 2005-2006r

Recommended Posts

Witam Szanownych Forumowiczów. Otóż przymierzam się do zakupu Opla Vectry C Kombi i tu nasuwa się jakże arcyważne pytanie. Jaki silnik czy Diesel 1.9 CDTi czy Benzyna 1.8 ewentualnie 2.2 Direct. Auto będzie w 80% używane w 60 tyś. mieście z reguły dojazdy do pracy ewentualny wypad po za miasto z rodziną i czasem do oddalonej o 150 km stolicy PL lub stolicy województwa ?? Pytam gdyż na forum jest dużo osób które mają Viki i posiadają większą wiedzę ode mnie w tej kwestii. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

każdy z wymienionych będzie Ci służył w tym celu

co do 1.9 najlepiej wywalić dopfa jak tylko miasto albo przejazd do Wawy albo Białegostoku

1.8 przy combi to od razu sobie odpuść za mały silnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.2 direct poczytaj o nim . Non stop problemy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli wstępnie 1,8 za słaby na kombi, 2.2 direct problemowy, 2,0 Turbo ciężko dostępny więc zostaje 1,9 CDTi tylko jaki 120 KM czy 150 KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko 150

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Choć 2.0 najmniej stwarza problemow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duża jest różnica między 1.9 CDTi 120 a 150 jeżeli chodzi o osiągi, awaryjność i nie awaryjność itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Rozwin swoja mysl, oczywiscie faktami jezeli jestes fachowcem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

wejdz sobie na wikipedia.pl i zobacz osiągi, na autocentrum.pl zobacz spalanie a usterki zobacz tu na forum w dziale silników cdti. Ja bym powiedział tak: różnica to 30KM a to sporo więc jest duża ta różnica Edited by marcinek180

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W VC z tymi silnikami często padają głowice , padający łańcuch napinacze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musze

Share this post


Link to post
Share on other sites

każdy kto ma 150 będzie pierdzielił ze tylko 150

każdy kto ma 120 będzie gadał że najlepiej 120

każdy kto ma 184 (polift) będzie gadał że najlepszy

nie czytaj głupich wywodów tylko szukaj fury w stanie jakim Cie będzie zadowalać i na co cie będzie stać

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kto tu prawi wywody? zspytal sie to mu kazdy pisze ja mam 1.9 a i tak polecslbym kazdemu 2.0t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Braciszek ma 120 w sedanie po programie na 160.Ja kombi 150 po programie na 180. Na kresce do 100 km idziemy bardzo podobnie.Różnica jest przy dużych prędkościach normalnie u nas nie stosowanych.Fakt,że sedan jest chyba sporo lżejszy

Edited by norbi333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Twoja decyzja, tylko nie pisz postów o directach, ktorego nie masz i sie nie znasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mam i polecam tylko 2.8 T

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej obejrzeć taką i taką i obiema się przejechać i samemu wyciągnąć wnioski a potem pretensje o zły wybór mieć do siebie :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a skąd pewność że się nie znam z tego są znane w.2.2 direct i tyle ty twoja opinią tego nie zmienisz . Skoro masz inne zdanie na ten temat to chwała twojej 2.2 direct trafiłeś jak " ty jedna na milion" tak samo jak ja z moja 2.0 . I tyle w temacie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

znane to nie znaczy, iż wszystkie

- tak samo jak ktoś kupi zajechane 1,9 i będzie mówił/pisał że to do du..y - to będzie prawda - chyba nie. Tyle w temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam od prawie 3 lat 1.9 cdti 120 kucy. I moim zdaniem jeżeli ktoś uważa, że to za mało to chyba na co dzień jeździ jakimś V8 biturbo... Czy 150 to więcej od 120? Tak. Czy jest to szczególnie odczuwalne? Nie. Czy w zupełności 120 styka do jazdy? Tak. Jeżdzę jakieś 35-40 tysi w roku. Często z NL do PL. Te silniki (120 i 150) nie są do sprintu spod świateł, ale do sprawnego przemieszczania się na większych odległościach na 6 biegu przy spalaniu +/- 6,5l /100km. Więc na miejscu autora tematu wybrałbym to co jemu pasuje a nie sugerował się miejskimi legendami. Jeżeli kupi 120 kucy będzie w pełni zadowolony, jeżeli kupi 30 więcej też będzie zadowolony. W każde auto trzeba inwestować pieniążki, w jedno mniej, w drugie więcej. A niekiedy jest to loteria i dopiero po roku widzimy co kupiliśmy.

Inna sprawa, żeby nie kupić auto ze skręconym przebiegiem o połowę i potem nie narzekać jaki to on badziewny jest... A pełno takich historii chociażby na tym forum...

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopaki, też myslę o zakupie Vectry C i też nie wiem za bardzo czym sie kierować przy zakupie tego auta.

Zamiast się spierać to napiszcie cos o spalaniu tego auta? Czy 2,2 jest paliwożerny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz kolego ile jest tematow o spalaniu na forum ??

kilka jak nie kilkanascie

poswiec troche czasu na czytanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wejdz sobie na raporty spalania na www.autocentrum.pl i porównaj sobie każdy silnik i będziesz wiedział o wszystkim od tysięcy użytkowników a nie dwóch czy trzech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...