Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Markuss86

Cieknący płyn chłodniczy

Polecane posty

Witam. Jak w temacie mam problem z cieknącym płynem chłodniczym. Na przeglądzie diagnosta stwierdził cieknącą chłodnice nie potrafił jednak wskazać miejsca, zalecił wymiane chłodnicy. Tak też chciałem zrobić. Przy wymianie rozrządu poprosiłem mechanika aby obejrzał tą chłodnice i sprawdził skąd cieknie. Przy odbieraniu auta stwierdził ze żadnego wycieku nie ma. Problem w tym, że czasami pod autem jest plamka czerwonego płynu a czasami nie. dziś zrobiłem 150 km i nic nie kapie. kilka dni temu przejechałem 50 km i plamka była. Czy dobrze rozumuje, że gdyby była to dziurawa chłodnica to płyn kapałby non-stop?? sam próbowałem namierzyć wyciek ale nic nie znalazłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spotkałem się z podobnym zjawiskiem, VC jeździła tak rok, raz kapało raz nie, okazało się ze chłodnica, z tym ze to zjawisko powstawało tylko w upalne dni lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli jest czerwony to ja bym obejrzał układ wspomagania

Edytowano przez neo_82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ile płynu Ci ucieka na 1000 km. Po jakimś czasie pojawi się różowy glut w miejscu wycieku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeśli nikt nie ruszał płynu od wspomagania to nie ma prawa być czerwony, poza tym ciężko pomylić płyn chłodzący z czymś olejopodobnym. Zawsze można spróbować, powinien być słodki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W viki C płyn od wspomagania jest zielony chyba że ktoś się pomylił w fabryce

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Lub regenerował magielek i wlano czerwony

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na czerwonym też ludzie jeżdżą i sobie chwalą. Podobno nie rdzewieje listwa. Byle nie lać czerwonego od Citroena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Problem rozwiązany. Tak jak napisałeś. Na łaczeniach pojawiły się różowe zacieki i glutki. Nowa chłodnica już zamówiona. dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Mam pytanie odnośnie chłodnicy która jest od układu chłodzenia a która od oleju bo pierwsza od przodu jest od klimatyzacji bo już ją wymieniałem. Ostatnio wymieniłem zbiornik i korek zbiornika i nadal mam wyciek płynu, oleju niby nie przybywa, czy są jakieś typowe miejsca w silniku 2.0 DTH które przeciekają?? Będę musiał pojechać gdzieś na kanał i wszystko posprawdzać, ale na postoju nie ma plamy pod autem więc może od razu paruje płyn jest to możliwe??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak na zewnątrz niema wycieki gotuje płynu, sprawdż pod dywanikami czy nie jest mokro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chłodnica cieczy jest trzecia z rzędu od przodu patrząc.

Pierwszy jest skraplacz klimy, potem chłodnica powietrza (intercooler) i na końcu chłodnica cieczy z podpiętymi od strony silnika zespolonymi wiatrakami.

Co do wycieków to przyjrzyj się właśnie chłodnicy, lubi się rozszczelniać na łączeniu radiatora i bocznego rdzenia, dlatego płynu ubywa.

Masz osłonę pod silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj patrzyłem pod dywaniki i jest sucho chyba że trzeba przejechać większy dystans żeby zaczęło wyciekać to dopiero w weekend sprawdzę bo planuje trochę km zrobić, osłona jest oprócz tej małej (0,5 x 0,5 metra) serwisowej bo mi się wyłamała. Próbowałem coś sprawdzić ale miałem tylko latarkę w telefonie więc dużo nie zobaczyłem ale pasek klinowy był cały wilgotny może na niego coś kapie albo może pompa wody bo ona tym paskiem jest zasilana tak???? Może w sobotę będę miał dostęp do kanału i wtedy sobie wszystko dokładnie oglądnę

U mnie okazała się jednak cieknąca pompa wody

Edytowano przez jozek174

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...