Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Roone

Pompa vacum - pomoc w zakupie

Polecane posty

witam, chce kupić pompe vacum do vectry b 2.0 DI 16 V (82KM) i pytanie czy tak od vectry c 2.0 DTI bedzie pasowac i działać normalnie, czy lepiej kupic od vectry b? oto link do aukcji:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Roone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta jest jak najbardziej OK.

Teoretycznie od VC/Signum powinna być najlepsza bo najmłodsza.

Jedyna różnica może polegac na sposobie połączenia wężyka z pompy do serwa - ale ta z aukcji go nie ma w ogóle więc przekładasz swój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zeby nie zakładać nowego tematu nnapisze tu, kupiłem i zamontowałem pompe vacum z tej aukcji ale nadal w wężyku idącego od EZ do gruszki od turbiny nie ma ssania. Czym to może być spowodowane, jest jeszcze jakiś inny problem? Prosze o pomoc bo nie mam już sił na to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli brak napięcia na EZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli co z tym zrobic? Jakbys mogl wiecej informacji mi dac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić wiązkę na przykład

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że jest coś takiego.

To co znajduje się w starym ale sprawnym WG ano rdza.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Tu widać jak na króćcu zaciąga rdze.

GW2qBDZ.jpg

Założyłem na próbę filterek z tico żeby sprawdzić co zatyka EZ.

R8LOgkf.jpg

Po kilku dniach jazdy zdjołem i widze co zatyka EZ.

gJuZyg9.jpg
vOGvsys.jpg

A zatyka te sitko rdza tak szczelnie że tylko czyszczenie pod ciśnieniem pomaga
i musze zaznaczyć że siłownik WG jest sprawny ale zbierająca się rdza go wyklucza
z eksploatacji chyba że będziemy z tym filterkiem śmigać.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Możesz podmienić EZ od turbo z EZ od EGR na próbę.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ten z czarną wtyczką z szarą jest od klapek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jutro sprawdze i dam znac


Wiec zamienilem jak pisales ale tez bez skurku, nadal brak ssania w wezyku WS. Co jeszcze moze byc nie tak? Rece opadaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli napięcia nie ma to nie działa, a próbowałeś dwa EZ i to samo czyli należy zrobić pomiar napięcia.

Może ci to rozjaśni coś ale musi być napięcie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

olKOieM.jpg

JtQKeL7.jpg

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko, że kolega teraz powinien sprawdzić wszystko co przed elektrozaworem a nie sam zawór...

Do sprawdzenia wtyczka, przewody, przekaźniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może od początku zacznijcie.... dlaczego wymieniłeś pompe vacum? Czy jak to nazwałeś - ssanie w innych elektrozaworach jest i najlepiej jakie? Jak wszędzie jest oprócz w tym to czyli EZ do wymiany/kontroli. A Czy w ogóle jest "ssanie" w przewodzie doprowadzającym podciśnienie do EZ? Może jakieś kolanko pękło po drodze. Na czas naprawy możesz zrobić podciśnienie na krótko czyli pomijając elektrozawór - wyjście awaryjne, jeździj raczej ostrożnie aby nie przeładować

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Lesniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wtedy w całym układzie byłoby małe podciśnienie czyli p0400

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...